יום שני, 4 בפברואר 2019

פרסום: 16 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 29 בינואר עד ה 4 בפברואר 2019


הסדרה Sex Education חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שנייה.

הסדרה Shameless חודשה לעונה עשירית. השחקן קמרון מונהן (איאן) חוזר לעונה זו לאחר שעזב אותה במהלך העונה התשיעית.

הסדרה Travalers בוטלה על ידי "נטפליקס" בתום העונה השלישית שלה.

העונה השלישית של The Good Fight תעלה ברשת CBS: All Acess ב 14 במרץ 2019.

הסדרה Thw Twilight Zone תעלה ברשת CBS: All Access ב 1 באפריל 2019.

העונה השנייה של The Chi תעלה ברשת Showtime ב 7 באפריל 2019.

רשת Showtime אישרה החייאה של הסדרה The L Word, אשר אמורה להיות המשך של הסדרה משנות האלפיים.

בסדרה The Big Bang Theory, השחקן ויליאם שאטנר מגיע לתפקיד אורח בפרק אשר יהיה בעל תמה של "מבוכים ודרקונים".

בסדרה The Flash, השחקנית קימברלי ויליאמס פייסי תופיע כשחקנית אורחת בפרק שישודר ב 5 בפברואר 2019. היא תגלם מספר גרסאות של רנה אדלר, אחת מהנשים לשעבר של שרלוק וולס מכדור הארץ 221.

בסדרה You, השחקנית ויקטוריה פדרטי מגיעה לסדרה בתפקיד ראשי כלאס קווין, אשר שואפת להיות שפית, אך עובדת במכולת. היא לא מעוניינת בעולם של המדיה החברתית ורוצה לחיות חיים מעניינים. כאשר היא פוגשת בג'ו גולדברג (בדגלי), היא מרגישה קישור חזק. מצטרפים נוספים: ג'יימס סקאלי וג'נה אורטגה. סקאלי יגלם את אחיה האהוב של לאב, פורטי קווין, מצד אחד בעל קסם אישי, מצד שני בריון. הוא נשען רבות על אחותו, במיוחד בתכנית 12 השלבים, אך לא נדרש יותר מדי בכדי להפילו בחזרה. אורטגה תגלם את דמותה של אלי, נערה צעירה אשר גדלה במהירות בעיר הגדולה והיא גם אוהבת להתנהג כבוגרת לגילה. היא חיה עם מינימום השגחה הורית עליה ולכן היא סומכת על עצמה לגדל את עצמה וזה כולל גם נוכלות כלפי הסובבים אותה, כולל ג'ו גולדברג.

בסדרה Lock & Key, השחקנית דרבי סטנצ'פילד (בתמונה) תככב בתפקיד הראשי כנינה לוק, אשר מעבירה את שלשת ילדיה לאחר טראומה אישית, לבית המיסתורי, כאשר היא גם מעוניינת לפתור את הרצח המיסתורי של בעלה. היא מתקשה עם תפקידה כאם חד הורית ואוהבת יותר את עבודתה כאומנית וחידוש בתים. מצטרפים נוספים: ליסלה דה אוליברה (חלק מהקאטס הראשי), אשר תגלם את השדה דודג', שמענה את המשפחה. קווין אלבס מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כחאבי, מרכז המסיבות, שלא לוקח את החיים ברצינות והוא רוצה שחברו החדש, טיילר לוק יתנהג כמוהו.

בסדרה Sneaky Pete, השחקן פטריק ג'יי אדאמס יופיע בתפקיד אורח מתמשך בעונה השלישית בתור סטפנו קילביין, איש עסקים בעל חיבה לאומנות ורצון לנקמה.

בסדרה Jane The Virjin, השחקנית עדן שר מגיעה כשחקנית אורחת מתמשכת. נכון לעכשיו, אין מידע על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה Magnum P.I, השחקנית ג'ורדנה ברוסטר (Lethal Weapon) מגיעה כשחקנית אורחת למספר רב של פרקים כאקסית של מאגנום מתקופתו באפגניסטן. מערכת היחסים שלה הייתה הונאה שבגינה מאגנום נשבה.היא תופיע לראשונה בפרק שישודר ב 15 בפברואר 2019.

בסדרה A Million Little Things, השחקנית דרה דה מתיאו מגיעה לתפקיד אורחת מתמשך החל מהפרק שישודר השבוע. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית מישל פורבס מגיעה כשחקנית אורחת. נטען שהיא תגלם את אימה של ג'ו, אך אין לכך אישור רשמי. 

אין תגובות: