יום שישי, 21 בדצמבר 2018

פרסום:"בברלי הילס 90210" בדרך חזרה ?


סדרת הלהיט "בברלי הילס 90210" מחממת מנועים לקראת קמבק. ריבוט בהשתתפות חלק נכבד מהקאסט המקורי, אשר כולל את ג'ני גארת' (קלי), טורי ספלינג (דונה מרטין), ג'ייסון פריסטלי (ברנדון), איאן זירינג (סטיב), בריאן אוסטין גרין (דיוויד סילבר) וגבריאל קרטיס (אנדריאה זוקרמן) מוצע לרשתות הברודקאסט וגם לרשתות הסטרימינג. על פי מספר מקורות יש כבר מספר התעניינויות לפרויקט.

תסריט של פרק הפיילוט, אשר כולל את הדמויות הנ"ל כבר נכתב, אך לא מדובר בריבוט רגיל. התסריטאים של הסדרה אמורים להיות אלו שאחראיים לריבוט של הסדרה אשר עלה לפני כעשור, ולכן אולי נוכל לראות שחקנים ושחקניות אשר השתתפו בריבוט הראשון גם בסדרה זו, כאשר ג'ני גארת' וטורי ספלינג אמורות להפיק את הסדרה.

הייתה זו ספלינג, אשר פלטה בחודש מרס לראשונה אודות הריבוט האפשרי, ובזמנו הפרויקט מבית היוצר של אולפני CBS TV Studio היה בשלבים ראשוניים. היא יצרה טיזינג של החדשות, כאשר פרסמה פוסט באינסטגרם, כאשר היא דיווחה שהיא וגארת' משתפות פעולה לגבי פרויט משותף, עם טיוג לשם הטלוויזיוני שלה - דונה מרטין.

באותו זמן, דווח שהשתיים יגלמו גרסה קצת אקצנטרית של הדמויות מהסדרה.

9 חודשים לאחר מכן, הפרויקט נשלח את "החנויות", כאשר השמועה הודלפה לכתב של ה TMZ, והלה הצליח לתפוס מבט עם השחקנים והכותבים אשר היו בעת פגישה.

הסדרה המקורית, אשר שודרה בין השנים 1990-2000 ברשת FOX, נוצרה על ידי דארן סטאר והופקה על ידי אהרון ספלינג. הסדרה גם ייצרה ספין אופים כגון "מלרוז פלייס" ו"דוגמניות בע"מ". לפני כעשור רשת ה CW יצרה ריבוט של הסדרה, ריבוט אשר שרד כחמש עונות וירד מהאוויר כשנת 2013.

המעריצים (יש עדיין כאלה !?) יעקבו אחר החדשות בנידון...

תגובה 1:

JamesCrow אמר/ה...

כן כן ושוב פעם כן.
הייתי שמח לראות את כל הקאסט כולל לוק פרי (שכעת בריברדייל) וג'ייסון פרסלי שגם עסוק.

לפי דעתי הם צריכים לעשות את הסדרה לקהל 18+ ולהציג לנו גם דמויות ממלרוז פלייס בהדרגה על מנת להשיק שוב ריבוט למלרוז שלא צלח בפעם האחרונה.
בשנתיים האחרונות היו דיבורים על ריבוט נוסף למלרוז לכן לדעתי להחזיר את 9210 ולהשתמש בה כבסיס להשקת מלרוז יהיה רעיון יותר נכון וגם יהיה את אפקט המחווה הנוסטלגית לדבר.

אבל עם כמה שאני אוהב את CW אני לא חושב שזו הרשת הנכונה לסדרות האלו (גם אם הריבוט של 9210 הצליח)