יום שני, 17 בדצמבר 2018

פרסום: 24 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 11 עד ה 17 בדצמבר 2018




הסדרה One Dollar בוטלה על ידי CBS:All Access לאחר עונה אחת בלבד.

הסדרה Detroiters בוטלה לאחר שתי עונות.

הסדרה Get Shorty חודשה על ידי Epix לעונה שלישית בת 10 פרקים.

הסדרה Goliath חודשה על ידי "אמזון" לעונה שלישית, אשר תשודר במהלך שנת 2019. אל העונה החדשה יצטרפו דניס קוויד, איימי ברנמן ובו ברידג'ס.

העונה השנייה של The Punisher תעלה ב"נטפליקס" במהלך חודש ינואר 2019.

הריבוט של סדרת האנימציה Carmen Sandiego תעלה ב"נטפליקס" ב 18 בינואר 2019.

העונה השישית של Strike Back תעלה ב Cinemax ב 25 בינואר 2019.

הסדרה Black Earth Rising תעלה "בנטפליקס" ב 25 בינואר 2019.

הקומדיה Russian Doll תעלה ב"נטפליקס" ב 1 בפברואר 2019.

העונה השלישית של One Day At A Time תעלה ב"נטפליקס" ב 8 בפברואר 2019.

הסדרה Shrill תעלה ב 15 במרץ 2019.

הקומדיה Now Apocalypse תעלה ברשת Starz ב 19 במרץ 2019.

רשת ABC מעוניינת להעניק לקומדיה שלה The Conners עונה שנייה בת 13 פרקים ואולי אף למעלה מכך. מדובר בשלב התחלתי מאד של המשא ומתן עם ההפקה.

הסדרה Modern Family קרובה לקבל חידוש לעונה 11 ברשת ABC לאחר שהקאסט המבוגר קרובים לחתם על חוזה חדש עם ההפקה.

למרת שעדיין לא חזרה לאוויר, הסדרה The Orville, אשר אמורה לעלות בעוד כשבועיים בעונה חדשה, נראית בדרך הבטוחה לקבלת עונה שלישית. גם הסדרה Good Trouble של רשת FreeForm אמורה לקבל עונה שנייה בקרוב מאד.

בסדרה The Terror, השחקנית כריסטינה רודלו )c,nubv( מצטרפת לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי. היא תגלם את דמותה של לוז, סטודנטית לימודי אחיות אשר צריכה לקבל החלטות קשות בחייה האישיים והמקצועיים.

בסדרה Will & Grace, השחקנית סאמירה ויילי מגיעה כשחקנית אורחת בתור ניקי, אישה שגורמת לקארן להיפתח אודות חיי האהבה שלה בשעה ששיתיהן במשרד.

בסדרה Supernatural, השחקן ג'פרי דין מורגן יפציע שוב כשחקן אורח בתור אביהם של סאם ודין, מדובר בפרק ה 300 של הסדרה אשר ישודר ב 7 פברואר 2019.

בסדרה Swam Thing, השחקן איאן זירינג (Sharknado,90210) יגלם את דמות "השטן הכחול". מדובר באיש פעלולים שהופך לכוכב סרטים, דניאל קסידי, והופך למפורסם כאשר הוא מגלם את דמות "השטן הכחול". אך 8 שנים לאחר מכן, הוא מוצא את עצמו חי בתסכול ורוצה לשחזר את ימיו. הוא לא יודע שיש לו גורל שהוא לא ירצה אותו בסופו של דבר.

בסדרה Black Mirror, השחקנית מיילי סיירוס תפציע כשחקנית אורחת בעונה החמישית של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה Stargirl, ג'ואל מקהייל (Community) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסלבסטר פמברטון (סטארמן). שחקן נוסף שמצטרף הינו לו פאריגנו ג'וניור כ"איש השעה". הדמות ידועה בשנה רקס טיילר, איש כריזמטי ומכור לאדרנלין, אשר ידוע בכוחו הרב כ"איש השעה". הוא חבר בחבורה הצדק של אמריקה ומנסה לתמרן בין חובותיו כגיבור על לחובותיו כאב.

בסדרה Twilight Zone, השחקן סטיבן יון (The Walking Dead) יופיע באחד הפרקים. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם. שחקן נוסף שמצטרף הינו גרג קיניר.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית ג'ניפר גריי ("ריקוד מושחת") מצטרפת למספר רב של פרקים. נכון לעכשיו, לא ברור איזה תפקיד היא תמלא, כאשר ההשערה היא שאולי היא תגלם את אמה של ג'ו.

בסדרה Last Man Standing, השחקנית טישה קמבל לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך כקרול לרבי, תפקיד אותו גילמה עד עתה השחקנית אריקה אלכסנדר. אריקה נאלצה לוותר על הג'וב בשל בעיית לוח זמנים שלה (משתתפת בדרמות Black Lighning אשר מצולמת באטלנטה וב Inscure אשר מצולמת בלוס אנג'לס). 

אין תגובות: