יום ראשון, 23 בדצמבר 2018

פרסום: 15 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 18 עד ה 24 בדצמבר 2018


הסדרה Doom Patrol תעלה ב 15 בפברואר 2019.

העונה הרביעית של Billions תעלה ב 17 במרץ 2019.

סאשה ברון כהן טוען כי לא תהיה עונה שנייה ל Who Is America ?

רשת CBS: All access חידשה את הסדרה Tell Me A Story לעונה שנייה.

שאלת חידוש הסדרה Mom לעונה שביעית עולה בימים אלו מאחר והחוזה של השחקניות הראשיות, אנה פאריס ואליסון ג'ני מסתיים, והן דורשות העלאה בשכר. ברשת מעוניינים בעונה נוספת של הסדרה, אך עדיין מנהלים משא ומתן בנוגע לשכר של השחקניות. המעריצים יצטרכו לעקוב אחר מצב העניינים.  מסתיים

העונה השביעית של Elementary תהיה גם האחרונה שלה. מספר הפרקים של העונה יעמוד על 13. ככל הנראה הסיבה לכך היא, שהחוזים של כוכבי הסדרה מסתיימים ולא משתלם לרשת ולהפקה לחדש אותם בנתוני הרייטינג הנוכחיים. כמו כן, ג'יימס פריין  יגלם את דמותו של אודין ריכנבאך יגלם בעונה זו כיריבו של הולמס.

בסדרה The Big Bang Theory, השחקנית לינדזי קראפט (בתמונה) מגיעה בתפקיד אורחת מתמשכת בתור מריסה, הכלה החדשה של זאק, האקס של פני. הפרק הראשון בהשתתפותה ישודר ב 10 בינואר 2019, כאשר זאק ואשתו מחפשים את עזרת לאונרד ללדת תינוק.

בסדרה Stargirl, השחקן הנרי תומאס מצטרף כד"ר צ'ארלס מקנידר, אשר ידוע בכינוי ד"ר מידנייט. חלוץ בתחום הרפואה וגם הוא חבר ב"חברת הצדק של אמריקה" ואשר מתפקד כרופא של החבורה בעזרת הינשוף שלו. מצד שני, לוהקו גם שלש דמויות מ"חברת אי הצדק של אמריקה": ג'וי אוסמנסקי לוהקה ככטיגריס, ניל הופקינס יגלם את דמותו של לורנס "קראשר" קרוק, "ספורטמאסטר", נלסון לי יגלם את דמותו של דראגון קינג.

בסדרה Whiskey Cvalier, בשחקן דילן וולש מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כאלכס אולרמן, הבוס של וויל צ'ייס (סקוט פולי) ב FBI, אשר יש לו אג'נדה משלו עם מטרה סופית מפתיעה.

בסדרה Grand Hotel, השחקן קן קירבי מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כביירון, טייקון גדול עם השקעות בכל העולם. הוא ומשפחתו מחפשים לעשות עסקים בעסקי הנדל"ן במיאמי.

בסדרה The Terror, השחקן ג'ורג' טקאי מצטרף לעונה השנייה כחלק מהקאסט הראשי בתור יאמוטו סאן, קפטן בספינת דייג לשעבר ואחד מזקני הקהילה. מצטרפים נוספים: קיקי סוזוקי תגלם את דמותה של יוקו, אישה מיסתורית מעברו של צ'סטר נקימה.מיקי אישיקווה תגלם את דמותה של אמה, חברת משפחה של משפחת נאקימה, שינגו יוסאמי  ונאקקו מורי יגלמו את דמותיהם של הנרי ואסקו נקיימה, הוריו של צסטר.

בסדרה Will & Grace, השחקן ריד סקוט (Veep) מגיע כשחקן רורח כשף מוערך, אשר נמצא באמצע שנת שבתון ואשר מגיע לשדה התעופה, שם פוגש בגרייס ומפתה אותה להצטרף אליו במסעו.

בסדרה The Affair, השחקן ליריק בנט מצטרף לעונה האחרונה של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כפול, בעלה של ג'ואני (אן פאקווין), סוכן ספורט ואב לשתי בנותיהם. הוא לא מצליח לגרום לאשתו להפסיק לחיות בדיכאון.

בסדרה The Good Fight, השחקנית תמרה פרי מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כשרלוט הייזלווד, סטייליסטית ושופטת לא צפויה, אשר מתחילה להיות מעורבת עם אדריאן בוסמן.

בסדרה The Enemy Within, השחקן רוברט גוסט מגיע בתפקיד אורח מתמשך כתומאס הפרון, האב הנכבד של לייני, הארוסה המנוחה של וויל קיטון. למרות שהם קרובים ומתאחדים בעקבות האובדן, הוא מתקשה לקבל את העובדה שבנו עובד עם אריקה שפרד (ג'ניפר קרפנטר), האישה שאחראית למות בתו. 

אין תגובות: