יום שני, 7 בנובמבר 2016

מבזק: 27 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 31 באוקטובר עד 6 בנובמבר 2016



הסדרה K C Undercover חודשה לעונה שלישית על ידי ערוץ "דיסני".

הסדרה The Simpsons חודשה לעונות 29 ו 30 על ידי רשת FOX.

הסדרה Baskets תחזור לעונה שנייה ברשת FX ב 19 בינואר 2017.

השחקן וויאט ראסל לוהק לדמות הראשית של הסדרה Lodge 49, הסדרה החדשה של רשת AMC.

השחקנית פני ג'ונסון (Castle) מצטרפת לסדרת המדע בידיונית החדשה של רשת FOX שסת' מקפלרן מפתח עבורה. אין מידע נוסף על התפקיד דאותו תגלם.

התסריטאי הראשי של הקומדיה החדשה Kevin Can Wait עזב את הסדרה בשל חילוקי דעות עם כוכב הסדרה קווין ג'יימס.

בסדרה Star, השחקן צ'אד בוהנון מגיע כשחקן אורח מתמשך כהנטר מורגן. הוא נראה כריזמטי, אך מתחת לפני השטח יש בתוכו כעס שהוא לא מצליח להשתלט עליו. הוא גם בן הסנדקות של ג'היל ריברה ואוהב מאד את אמו. הוא נחשב לפיילבוי, עד אשר הוא פוגש בסטאר ומתאהב בה. כמו כן, גלדיס נייט תגלם את עצמה.

בסדרה Outcast, השחקן כריס גרין מגיע כשחקן אורח מתמשך כאוסקר, חבר בכנסיה שהיא כמו כת ברומא.

בסדרה Arrow, השחקנית לקסה דויל (Continuum) לוהקה לתפקיד אורחת מתמשכת כטליה אל גול, בתו של ראס אל גול ואחותה למחצה של ניסה. לוחמת גדולה שלא לוקחת צד בעימותים, אלא רק את שלה. כמו כן, השחקנית ג'וליאנה האראוויי תגיע לסדרה כטינה בולאנד, בלשית לשעבר מסנטרל סיטי. היא לא מתביישת להגיד את דעתה והיא לא אוהבת פורעי חוק כמו אוליבר וחבריו. היא תופיע בחלק השני של העונה.

בסדרה Sleepy Hollow, השחקן קאמר דה לוס רייס לוהק לתפקיד אורח מתמשך כג'וב, שומר הראש של מלקולם דרייפוס. אולם הוא יעמוד בפני דרכיו של דרייפוס ומטרותיו.

בסדרה Feud, השחקנית מולי פרייס (The Knick) תככב כשחקנית ראשית בסדרה החדשה של רייאן מרפי ברשת FX. פרייס תגלם את דמותה של הארייט, אשתו של במאי הסרטים רוברט אולדריך. שחקנית נוספת שמצטרפת בתור שחקנית אורחת מתמשכת היא קאתי בייטס, אשר תגלם את דמותה של המועמדת לאוסקר, ג'ון בלונדייל. בלונדייל הופיע בלמעלה מ 100 סרטים.

בסדר iZombie, השחקן אנדרו קולדוול ("רובוטריקים") מצטרף לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כהארלי ג'ונס, איש אנטי ממסדי, אשר אוהב את האקדחים שלו. הוא נראה נחמד כאשר הוא מדבר עם קלייב וליז במטווח. הוא לא מסתיר את שנאתו לזומבים ושהוא רוצה להרוג כמה מהם.

בסדרה Billions, השחקן אריק בוגוסיאן לוהק לתפקיד אורח מתמשך כלורנס בויד, אחד מהאנשים המוערכים בעולם הכספים ומי שמנהל את מערך ההשקעות בבנק.

בסדרה Bones, השחקנית בטי וויט חוזרת לפרק העשירי של העונה ה 12 של הסדרה בתור ד"ר בת' מאייר. שחקן נוסף שיחזור הינו סטפן פריי כפסיכיאטר האהוב על בות' וברנן, והוא יופיע בפרק התשיעי של העונה. ולבסוף, ג'יימי גוריאנז, אשתו של דיוויד (בות') תגיע כשחקנית אורחת.

בסדרה Workaholics, השחקנית נינה דוברב תגיע כשחקנית אורחת בתפקיד הטלוויזיוני הראשון שלאחר The Vampire Diaries. נכון לעכשיו, אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. כמו כן, הסדרה תגיע לסיומה בתום העונה השביעית הקרובה.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן אלן דויל יחזור כשחקן אורח בתור המלך ג'ורג' ויגרום לצרות בין מקסים לשלגייה.

בסדרה Quantico, השחקן חייבר מונזו יגיע כשחקן אורח בתור גבריאל קאררה, סגן קונסול בקונסוליה בוושינגטון.

בסדרה Stranger Things, השחקנית מילי בובי תחזור לעונה השנייה כאילבן.

בסדרה Modern Family, השחקן קליס גרמר ("פרייז'ר") יפציע כשחקן אורח בתור קית', חבר לשעבר של קאם.

בסדרה Bosch, השחקנית לינדה פארק ("אנטרפרייז") תגיע כשחקנית אורחת מתמשכת לעונה השלישית של הסדרה כג'ון פארק, מורה בתיכון וחברה בקבוצת התגובה של ראש העיר, שעוזר למשטרת לוס אנג'לס במקרי רצח והתאבדויות.

בסדרה Gotham, השחקנית איבנה מיליסביץ' (Banshee) תגיע לסדרה כמריה, אמה של סלינה קייל. נוכלת רחוב, אשר מסתירה את הכוונות שלה מאחורי לשון חלקלקה. היא תעשה הכל בכדי להשיג את מטרותיה. החולשה היחידה שלה ? בתה אותה זנחה והאדם היחיד אותו היא אוהבת.

בסדרה UnREAL, בעונה השלישית יציגו גברים שיתחרו על ליבה של אישה.

בסדרה Jack Ryan, השחקנית אבי קורניש (Limitless) תככב בתפקיד הנשי הראשי בסדרה ש"אמזון" מפתחת על פי ספרו של טום קלנסי. אבי תגלם את דמותה של קאתי מיולר,, רופאה המתמחה במחלות מדבקות. היא מבריקה וכוכב עולה בתחום. היא גם מושא האהבה של ג'ק.

בסדרה Absentia בה תככב סטניה קטיק (Castle) עבור רשת AXN, מצטרף השחקן פטריק הייזינגר, בתור סוכן F.B.I שהיה נשוי לדמות של סטניה ועתה נשוי למישהי אחרת, אך עדיין מאוהב באשתו הראשונה. וקרוע בין חובותיו לבולשת ורגשותיו.

בסדרה Designated Survivor, השחקנית מריאנה קלאבנו מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשכת בתור אישה מיסתורית ומחושבת, שהיא גם חלק מהאנשים שביצעו את התקיפה הגדולה על בניין הקפיטול.

בסדרה 24 "מורשת", השחקנית מוראן אטיאס מצטרפת בתור סידרה, קולגה של טוני אלמידה.

בסדרה American Crime Story, הזמרת ליידי גאגא לוהקה לתפקיד דונטלה וורסצ'ה. 

אין תגובות: