יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

פרסום 17 פרויקטים חדשים ברשתות השידור האמריקאיות (23 בנובמבר 2016)



השחקנית מורנה בכרין (Gotham) חתמה עם רשת NBC על הסכם להופיע בפיילוט חדש של דרמה משפטית בתור שוטרת לשעבר, שהיא כרגע עורכת דין מצליחה, אשר מגנה על שוטרים במשטרת ניו יורק. במידה והפרוייט יאושר ו Gotham תישאר באוויר היא אמורה להופיע בשתי הסדרות.



הולי האנטר תככב בסדרה החדשה של אלן בול עבור רשת HBO. הסדרה תתמקד במשפחה רב תרבותית, פרופסור לפילוסופיה, גרג בישוף, ואשתו עורכת הדין, אודרי בלאק (האנטר), אשר מאמצים ילדים מוייטנאם, סומליה וקולמביה לפני שהם מולידים ילד משלהם בשנות הארבעים. ואז, אחד הילדים מתחיל לראות משהו שאחרים לא. האם מדובר במחלה או במשהו אחר. אודרי מנצלת את היכולות שלה כפסיכיאטרית בעולם החברות . היא מאימנה שהיא יודעת מה טוב עבור כולם, מה הבעיות שלהם וכיצד לפתור אותם. אבל עתה, כשבעלה נלחם בדיכאון וילדיה עתה גדולים, היא מגלה שגם היא מתחילה שלב אחר בחייה.



השחקן כריס מלוני יפציע כשחקן הראשי בסדרה החדשה Happy של רשת Syfy. מלוני יגלם את דמותו של ניק סאקס, בלש מתליח לשעבר, אשר עתה הוא רוצח להשכרה עבור המאפיה ויש לו בעיית סמים ואלכוהול, לאחר שאחד החיסולים משתבש החיים שלו משתנים בשל סוס דימיוני בעל כנפיים כחולות.

רשת Syfy מפתחת דרמה חדשה בשם Stranger In A Strange Land, אשר תספר את סיפורו של ולנטיין מייקל סמית, בן אנוש אשר מגיע לכדור הארץ בתחילת ילדותו לאחר שנולד על מאדים וגודל על ידם. הסדרה תחקור את האינטראקציה שלו.



רשת FreeForm מצאה את הכוכבות שלה, אשר יככבו בפיילוט Brown Girls. מדובר בשחקניות הינה אבדולה (The Last Ship), אשר תגלם את דמותה של רימי ופונאם פאטל, אשר תגלם את דמותה של דבי. הקומדיה תספר את סיפור מערכת היחסים בין רימי, אינדיאנית אמריקאית ודבי, מהגרת מהודו. הם מתווכחות כמעט על כל דבר, אך לומדות במהרה שהן יכולות ללמוד גם אחת מהשנייה.



רשת TNT הזמינה פיילוט לדרמה חדשה בשם Snowpiecer. הדרמה מתרחשת שבע שנים לאחר שהעולם הופך לשממה קפואה ושארית האנושות חיה ברכבת אשר נעה בכל העולם.



רשת NBC מפתחת דרמת אקשן-הרפתקאות חדשה בשם Tresure, אשר תתמקד בסטודנטים שזה עתה סיימו את לימודיהם בוושינגטון ואשר מגלים סוד בן 40 שנה, והם מנסים לפענח רצח, למצוא אוצר ולהימנע מלהירצח על ידי רוצח מתנקש מהעבר.



רשת FOX מפתחת דרמה משפטית חדשה בשם Hawk. הסדרה תתמקד בג'וני הוק ג'וניור, אמן הונאות בעל כישורים מיוחדים, אשר מנסה להשלים עם עברו הקרימינלי בשעה שהוא הופך לחוקר משפטי של חברה בלוס אנג'לס, חברה שהוא כמעט הפיל.

רשת FOX מפתחת דרמת ריקודים בשם The Cut ואשר קיבלה הזמנה לתסריט. הדרמה תתרחש בבית ספר לריקודים יוקרתי במנהטן. הסדרה תתמקד באנטוני, אשר מופיע ברכבת התחתית ואשר רוצה להצליח ומנצל את ההחלטה לשנות את חייו ומצטרף ללימודים לצד הרקדנים הטובים ביותר והמיוחסים, אשר כולם רוצים להצליח ולהימנע מכך ש"יחתכו" אותם.

רשת FOX מפתחת דרמת פנטזיה חדשה בשם The Building, אודות גורד שחקים אשר אשר נע בין יקומים מקבילים וקבוצה של חוקרים צעירים, אשר מוצאים את עצמם בארה"ב בה רייגן לא נבחר לנשיא ןרוסיה הפילה פצצה על ארה"ב. הם מגלים שאין להם זמן רב בכדי לגלות היכן הם וכיצד להציל חברים בצוות שלהם לפני שהבניין יעביר אותם למציאות אחרת. הם גם מגלים שכדור הארץ הנוכחי שונה מזה שלהם ושלחזור יהיה להם כמעט בלתי אפשרי. הסדרה תחקור את מקור הבניין, מי בנה אותו ומדוע, מה קרה לכל קומה וכיצד בכל זאת זה יהיה אפשרי לחזור.

רשת FOX אישרה פיילוט חדש לקומדיה The Ice, אודות אישה צעירה, אשר מתגשמים כאשר היא מגיעה לעבוד באנטרקטיקה לצד חבורת לא יוצלחים.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה בשם Missing American Woman. הסדרה תתמקד בנערה, אשר לא עבדה בחייה. לאחר שהיא הולכת לאיבוד היא מחליטה לשנות את חייה. היא מתחילה לעבוד באתר חופשה עם עובדים שמתבטלים ואשר חלקם תמהונים.

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Positively Speaking. הקומדיה תתמקד בנואמת מוטיבציה, אשר מנסה להיות ההצלחה הבאה בקטיגוריה של עזרה עצמית.



רשת ABC אישרה את סדרת הקומיקס InHumans לסדרה והיא גם קבעה שהסדרה תעלה בעונת החורף 2017.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות אישה מדרום בוסטון, אשר מעולם לא התאימה למשפחתה הקתולית והאירית. היא מוצאת משפחה חדשה בקבוצה של לא יוצלחים במעבדת המחקר באוניברסיטה בה היא מוצבת.



רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה אודות אם חד הורית לא קונבנציונלית, אשר מקודמת להיות דיקן הסטודנטים בבית הספר בו היא מלמדת והיא צריכה להתמודד עם הורים דאגנים, בירוקרטים, וארגון התלמידים, אשר כוללים שני בני עשרה.



רשת ה CW מפתחת דרמת קומיקס חדשה נוספת והפעם מדובר ב Dr. Mirage, אודות אישה אשר חוקרת פעילות על טבעית ואשר יכולה לתקשר עם נשמות המתים, למעט אחד: אהבת חייה. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כריס מלוני שחקן מעולה והגיע הזמן שיקבל סדרה אבל מה שSYFY מפתחים נשמע הזוי.

אנונימי אמר/ה...

כל הסדרות האלה נשמעות שידור חוזר של עצמן