יום שני, 21 בנובמבר 2016

מבזק: 24 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 15 עד 21 בנובמבר 2016



הסדרות Berlin Station ו Graves חודשו על ידי Epix לעונה שנייה. שתי הסדרות חודשו לעשרה פרקים כל אחת.

החצי השני של העונה השביעית והאחרונה של Pretty Little Lairs תעלה החל מה 18 באפריל 2017. 

הסדרה Beaches, העיבוד הטלוויזיוני לסרט של בט מידלר, תעלה ברשת Lifetime ב 21 בינואר 2017. 

הסדרות Henry Dangers ו Game Shakers חודשו לעונה נוספת על ידי ניקולודאון. 

הסדרה Elementary קיבלה הזמנה ל 2 פרקים נוספים, העונה החמישית שלה תמנה 24 פרקים.

הסדרה Scorpion קיבלה הזמנה ל 3 פרקים נוספים לעונתה השלישית ובכך מספר הפרקים שלה בעונה זו יעמוד על 25 פרקים. 

העונה השישית והאחרונה של Girls תעלה ברשת HBO ב 12 בפברואר 2017. הקומדיה החדשה Crushing תעלה 19 בפברואר 2017 והשתיים ישודרו באותו לילה. 

בסדרה Hawaii Five-O, השחקן מסי אוקה עוזב את הסדרה. הפרק ה 13 של העונה ה שביעית יהיה גם האחרון שלו. השחקן נמצא בסדרה החל מהעונה הראשונה ומהעונה השנייה נמנה על הקאסט הראשי. עם זאת, בעונות האחרונות מספר הפרקים בהם הופיע היה מצומצם מאד. כיצד יתרצו את עזיבתו ? בכך שמקס עוזב ביחד עם אשתו סברינה (רומר וויליס) לאפריקה. ההחלטה על העזיבה הייתה שלו מאחר והוא טען שהדמות הגיעה למיצוי. וכמו כן, הוא לא גר בהוואי ולכן בכל פרק שצילם נאלץ לטוס להוואי לצילומים ולעיתים זה קרה 18 פעמים בעונה.

בסדרה Hawaii Five-O, השחקן לו דיאמונד יגיע לסדרה כשחקן אורח בתור לינקולן, בפרק ה 14 של העונה בתור מארשל של ארה"ב ביחד עם כוח תקיפה. 

בסדרה American Crime, השחקנית הצרפתייה מיקאלה אקס ביזט מגיעה לעונה השלישית בתור גבריאל דוראנט, אומנת לקלייר וניקולאס קווטס (לילי טיילור וטימותי האטון). 

בסדרה Billions, השחקנית מארי לואיז פאקר (Weeds) מגיעה לעונה השנייה של הסדרה כשחקנית אורחת בתור ג'ורג' מינצ'אק, אסטרטגית מבריקה. 

בסדרה Colony, שהעונה השנייה שלה תעלה ב 12 בינואר 2017, השחקנים וויליאם ראס (Girl Meets World), קייקו אג'נה ופאולו אנדינו (The Last Ship). ראס יגלם את דמותו של הנסי, מרגל לשעבר שעתה מגשר בין המחתרות השונות. אג'נה תגלם את דמותה של בטסי, אשר עובדת ביחד עם וויל, מישהי שהוא יכול לסמוך עליה. אנדינו יגלם את דמותו של האוורד, מישהו שהנאמנות שלו תיבחן. 

בסדרה Monstors Of God, השחקן אדם ביץ' מצטרף לסדרה החדשה שרשת TNT מפתחת. אדם יגלם את דמות בנו של הצ'יף, אשר מגלה שהקולונל החדש, ביל לנקסטר (דילהארט) רוצה להרוס את השלום בין האמריקאים לשבט הקומאנצ'י.

בסדרה Empire, השחקנית רומר וויליס מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתור טורי אש, זמרת וכותבת שירים מבריקה שהכישרון שלה חיוני לג'אמל. הרצון שלה לעשות קאמבק יגרום לפעולת דומינו בתוך האימפריה. 

בסדרה Chicago Fire, השחקנית שארלוט סאליבן (Rookie Blue) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת כמישהי שזקוקה לתרומת מוח עצם וסאברייד יתנדב לכך. 

בסדרה Chicago P.D, השחקן ניק וקסלר מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור קני ריקסון, אשר רואה בווייט כמנטור, כאשר הם עבדו ביחד. הוא יופיע לראשונה בפרק העשירי של העונה, אשר ישודר בתחילת 2017. 

בסדרה The Flash, השחקן גרג גוטנברג (Heroes) מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך כבלש טום פאטרסון, אשר יופיע לראשונה בפרק השביעי. 

בסדרה Code Black, השחקנית מארלי מאטלין מגיעה לסדרה בפרק אשר ישודר ב 7 בדצמבר 2016 בתור קאת'י בירנה, חירשת שמגיעה לבית החולים עם המתורגמן שלה לאחר שהרכב שלה מתהפך לנהר. 

בסדרה The Originals, השחקן מאט דיוויד (אלאריק) יבצע קרוסאובר לסדרת הספין אוף בפרק פתיחת העונה הרביעית כשהוא צריך למסור חפץ לאלייז'ה.

בסדרה The Good Fight, ג'סטין בארתה מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור קולין, עורך דין מצליח במשרד של התובע המחוזי ואחד הרווקים הנחשקים. הוא גם מושא אהבה אפשרי עבור לוקה, מאחר וניצוצות עפים ביניהם.

בסדרה The Last Ship, השחקנית סיבילה דין (Tyrant, בתמונה) מצטרפת לסדרה בעונתה הרביעית בתפקיד אורחת מתמשך כלוסיה, ניצולה תחמנית וחסרת רחמים שיש לה ריב עם צ'נדלר.

בסדרה 2Broke Girls, ראפול מגיע לסדרה בתפקיד אורח בתור עצמו בפרק שישודר בחודש ינואר. הוא יצטרף למקס וקרוליין במסע בדרכים שהן עושות.

בסדרה Baby Daddy, ג'ון הניגן מה WWE מגיע כשחקן אורח לסדרה בתור The Hatchman דוידסון, שחקן הוקי אשר הפך למתאבק, אשר מציע לדני להצטרף אליו לליגה ולקדם אותה.

בסדרה Stranger Things, הקומיקאי ברט גלמן מצטרף לעונה השנייה כמורי באומן, עיתונאי שפוטר והפך לרודף קונספירציות ועתה חוקר מקרה ישן בהוקינס. 

אין תגובות: