יום שלישי, 1 בנובמבר 2016

פרסום: 17 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (1 בנובמבר 2016)



רשת FreeForm מפתחת קומדיה בשם Bad Dates, אשר יציגו את הדייטים הגרועים והמביכים ביותר שיכולים להיות.



רשת HBO רכשה את הזכויות עבור Cormoran Strike, אשר מבוסים על ספרי המיסתורין והאקשן של ג' ק' רולינג ("הארי פוטר"). הסדרה מתבססת על סטרייק (טום ברק), יוצא מלחמה אשר הופך לבלש פרטי ופועל מתוך משרד קטן בלונדון. למרות שנפגע פיזית ונפשית הרי שיכולותיו כחוקר והניסיון שלו הם קריטיים לפתרון הפרשיות המסובכות ביותר שהמשטרה לא מצליחה לפתור.



רשת AMC מפתחת דרמה קומית חדשה בת שמונה פרקים בכיכובה של מרי מקורמיק בשם Loaded, אשר תתבסס על הסדרה "מסודרים" הישראלית.

רשת AMC אישרה סדרה חדשה בשם Dietland, אשר תתרחש בתעשיית היופי. מדובר בסדרה אשר תהיה מצד אחד דרמה ומצד שני תציג פנטזיית נקמה, אשר תחקור את האובססיה של האנושות לאיבוד משקל וליופי.



רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה The Evidence Room, והיא תעסוק בחוקרי משטרה אשר קשורים ל...חפצי הראיות. הראיות יהפכו למרכז הסיפור. אך הפוקוס המרכזי יהיה על האנשים אשר יחברו יחד בכדי לפתור את הפרשיות.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Token White Male, אודות עורך דין אשר הופך להיות שותף בחברה לעריכת דין, אשר מורכבת והוקמה על ידי נשים בלבד.

רשת FOX קנתה את הזכויות לקומדיה החדשה מבית היוצר של אחד מיוצרי הסדרה Scream Queens, יאן ברנן. הקומדיה תתמקד במריסון לולו, אשר יש לה 26 מדליות בשיחה צורנית, צו הרחקה מוצב נגדה ואין לה חברים.



רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה בשם John Corey. הדרמה תתמקד בג'ון קורי בשעה שהוא חוזר למשטרת ניו יורק לאחר שנורה. הוא חייב עתה להתסגל למשטרה החדשה שנוצרה בזמן שנעדר.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה אודות אישה בגילאי השלשים, אשר לאחר שסיימה מערכת יחסים ארוכה ועזיבת העבודה היא צריכה לתמרן בין שני החלקים של החברים שלה: אלו שעשו משהו מעצמם ואלו שעדיין לא יודעים מה הם רוצים עשות בחייהם.

רשת ABC קנתה את הזכויות ל Rev Run, קומדיה אודות ראפר מפורסם, אשר תקוותיו להאט משתנים, כאשר אשתו מחליטה שהיא רוצה להגשים את החלומות שלה ויוצאת לנסות להשיג אותם.

רשת ABC קנתה את הזכויות לקומדיה בשם The Zipcoders. הקומדיה תעסוק באם שזה עתה התגרשה והיא מעבירה את משפחתה לצד המזרחי של אוסטין, טקסס, זמן מועט לאחר הרצח של מרתין לותר קינג ג'וניור, בכדי להיות קרובה לאחותה. שם הבן שלה מקים להקת רוקנרול.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם Under Suspiction על פי ספרה של מרי היגיניס קלארק. הדרמה תעקוב אחר עיתונאית חוקרת אשר מטרתה היא צדק, אשר חוקרת מקרים פשע חמורים מנקודת המבט של אנשים הקרובים לקרבנות ושהם גם החשודים המרכזיים.

רשת CBS מפתחת דרמה בשם Sentinels. הסדרה תעקוב אחר נבחרת החדשות הגרועה ביותר בעולם, אשר מחפים על כך שהיא יחידה ממשלתית סודית. הם מנצלים את הגישה שלהם לכל מקום בעולם בכדי לבצע משימות.

רשת CBS קנתה את הזכויות לסיטקום חדש בשם Family Business. הסדרה תסוב סביב אשה מצליחה, אשר מוותרת על הקריירה שלה בחברה גדולה וחוזרת לברוקלין בכדי לסייע לנהל את החברה המשפחתית.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם בשם Waveworld, אשר תעקוב אחר שני אנשים רגילים, אשר מוצאים את עצמם בשעה שהם צריכים למצוא ולהגן על ממלכת קסמים ובסופו של דבר להגן על האנושות מפני כוחות הרוע.

רשת ה CW מפתחת דרמה חדשה מבית היוצר של גרג ברלטיני (כל סדרות הקומיקס של הרשת) בשם Searches. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של גיבורים לא סבירים, אשר מוצאים את עצמם במסע של החיים שלהם. 10 שנים לאחר מות הוריהם, אח פרגמטי ואחות בעלת נפש חופשיה חייבים לאחד כוחות כאשר הם מבינים שהסיפורים המבעיתים של אמא שלהם הם כנראה המפה להבין את האגדות והמיסתורין בעולם.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם The Terranauts, אשר תסוב סביב 8 מדענים שמגויסים בכדי להריץ ביוספירה חיונית להישרדות ישוב מחוץ לכדור הארץ. אולם, העניינים לא מסתדרים כפי שתוכננו. 

אין תגובות: