יום שני, 14 בנובמבר 2016

פרסום: 16 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (15 בנובמבר 2016)



רשת Amazon אישרה שתי עונות לסדרה חדשה של דיוויד או ראסל בכיכובם של רוברט דה נירו וג'וליאן מור. הוענק לפרויקט 160 מיליון דולר לשתי העונות. אין מידע רב על הסדרה מלבד שהיא תעסוק במאפיה.



רשת USA העניקה הזמנה לדרמה חדשה בשם Unsolved. מדובר בדרמה אשר תספר את הסיפור האמיתי של הרצח של ביגי סמואלס וטופאק שאקור.



רשת NBC מפתחת גרסה טלוויזיונית לסרט Blue Cruch משנת 2002. הסרט עסק בשלש חברות (קייט בוסוורת', מישל רודריגז וסאנו לייקס), אשר גולשות בהוואי.

רשת NBC מפתחת דרמה אודות ניקולס אירווינג, האפרו אמריקאי הראשון ששימש כצלף במחלקה שלו. מדובר במיני סדרה. קיי בראון (This Is Us) אמור לככב.

רשת NBC מפתחת דרמה חדשה אשר תתמקד במשלוש ברמודה. מי שיעמוד מאחורי הפרויקט הוא ראיין מרפי.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה מבית היוצר של אליזבת בנקס ומקס הנדלמן. הסדרה תעסוק באב בן 30 פלוס, אשר מנסה לנווט את חייו אחריו שאשתו מתה במפתיע. כל צעד שהוא עושה הוא מקבל עצות מהחותנים שלו, מהחברים שלו ושל אשתו והאומנת.



רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה The Passengers. הדרמה תתחיל כמותחן קונספירציה ותמשיך כעולם פוסט אפוקליפטי עם ערפדים. היא תתרחש במשך כמאה שנים ותתמקד בנערה צעירה בשם איימי, אשר חייבת להציל את המין האנושי.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם Control. הדרמה תעסוק במספר אנשים בניו יורק, שלכאורה אין ביניהם קשר מלבד העובדה שכל אחד מהם סובל מחרדות, פאניקה או מתח. לאחר שכל אחד מהם עובר טיפול עבור הפחדים שלהם הם מגלים משהו מדהים בתוכם, אך גם שהם נמצאים במבחן קטלני, אשר מנוהל על ידי קבוצה סודית.

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Otis The POTUS והעניקה לו התחייבות לתסריט. הסדרה תעקוב אחר אוטיס צ'אקר. אחרי שהכפיל שלו נבחר לנשיא, אוטיס, ה"כבשה השחורה" במשפחה בקליבלנד הופך להיות המתחזה לנשיא.



רשת ABC מפתחת גרסה אמריקאית לדרמה הבלגית Salamander. הדרמה תעסוק בבנק בו 66 תיבות נשדדו. הלקוחות רוצות להשתיק את הסיפור, אך מפקח משטרה מהאסכולה הישנה רוצה לפענח את הפרשה. כאשר חלק מהדמויות המרכזיות נרצחות, מתאבדות או נעלמים הוא מגלה עד כמה המקרה יוצא דופן. הוא מגלה שהקרבנות הם חלק מארגון הנקרא "סאלאמנדרה", המורכב מהאליטה הפוליטית והתיבות הסתירו סודות והם יכולים להפיל את כל המדינה.

רשת ABC מפתחת ספין אוף לסדרה The Goldbergs. הסדרה אמורה להתרחש בשנות התשעים ותתמקד בדמות של בריאן קאלן (המאמן). הסדרה תעסוק בשני מורים, אשר הופכים לדמות אב לשלשה ילדים.



רשת CBS מפתחת דרמה משפטית חדשה והיא תתמקד בסנאטור של ארה"ב, אשר פורש מתפקידו לאור משבר בחייו בכדי להצטרף למשרד החקירות ועורכי הדין של אחיו בכדי למצוא את האמת במקרים בעלי פרופיל גבוה.

רשת CBS מפתחת ספין אוף ל The Big Bang Theory והסדרה אמורה להיקרא Sheldon. אין יותר מדי מידע בנושא, אך ידוע רק שהסדרה אמורה לעסוק בשלדון קופר, כאשר הוא היה ילד קטן בן 12 וכבר אז נחשב לעילוי. ככל הנראה מדברים כבר על הזמנת פיילוט.

רשת CBS מפתחת קומדיה חדשה מבית היוצר של סטיב פרנקס, היוצר של הסדרה Psych. הקומדיה תיקרא Magnolia Springs ותתמקד בשריף של מגנוליה ספרינגס, אשר מגלה שהעיירה הפרוגרסיבית והאידיאליסטית באמריקה הדרומית עמוסה בפעילות קרימינלית והוא מגייס את עזרת בנו בכדי לחקור את הסודות האפלים של העיירה והפשעים שלה.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Somthing To Celebrate. כל פרק יעסוק בחגיגה אחרת או התאגדות בסנטה מריה.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Criminal Magic. הדרמה אמורה להתרחש בלוס אנג'לס של ימינו והיא תתמקד בבשתי חבורות רחוב, אשר לוחמות בשוטרים ובינן לבין עצמן עבור הדבר החשוב ביותר: קסם. אישה צעירה מחביאה כוחות קסם עצומים ושוטר במסווה מנסים לשרוד בעולם של פשע וסכנה. 

אין תגובות: