יום שני, 31 באוקטובר 2016

מבזק: 8 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 28 עד 30 באוקטובר 2016



רשת FOX הודיעה כי מספר הפרקים של הקומדיה Making History, אשר אמורה לעלות בחצי השני של העונה, קוצץ מ 13 ל 9 פרקים בלבד וזאת בשל לוח הזמנים של הרשת.

הסדרה Bones תחזור לעונתה ה 12 והאחרונה בת 12 הפרקים בימי שלישי בשעה תשע החל מה 3 בינואר 2017.

מדובר בשיחות ראשוניות, אך החלו מגעים ראשוניים להחזרת הקומדיה "וויל וגרייס" לעונה נוספת. הנושא רחוק מלקרום עור וגידים, אך אולי מעריצי הסדרה ישמחו לשמוע זאת.

הסדרה The X Flies קרובה מאד לקבל אישור לעונה 11 בת שמונה עד עשרה פרקים, כאשר מספר מקורות מצביעים דווקא על כך שמדובר בעשרה פרקים. על פי הידיעות הכוכבים ויוצר הסדרה סגרו כמעט סופית את חזרתם.

בסדרה American Crime, השחקן טים דיקיי (White Collar) מגיע לסדרה בעונתה השלישית בתפקיד אורח מתמשך כקרוב של הדמות של שרי ג'ונס, אשר תגלם את הדמות הדומיננטית במשפחה חקלאית.

בספין אוף של The Goold Wife, השחקנים פול גוילפויל (CSI) והשחקנית ברנדט פיטרס מצטרפים בתפקדי אורח מתמשכים. גוילפויל יגלם את דמותו של הנרי, אביה של מאיה (רוז לזלי) ויועץ פיננסי מצליח. פיטרס תגלם את דמותה של לנור, אמה של מאיה וגם היא מומחית פיננסית והיא רק הגבירה את הונו של הנרי.

בסדרה Fargo, השחקן ג'ים גאפיגן חוזר מגיע לעונה השלישית של הסדרה. גאפיגן יגלם את דמותו של הסגן דוני מאשמן, אשר עובד עם הצ'יף גלוריה בורגל.

בסדרה This Is Us, השקן דניס אוהר מצטרף לעונה הראשונה בתפקיד אורח מתמשך כג'סי, חבר של וויליאם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סביב איזה דמות הם עושים ספין אוף ל The Good Wife?