יום חמישי, 20 באוקטובר 2016

מבזק: 16 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 17 עד 20 באוקטובר 2016



רשת ABC קבעה כי מספר הפרקים של הקומדיה החדשה Downward Dog יעמוד על 8 (פיילוט + שבעה פרקים נוספים).

העונה השנייה של Humans תעלה ברשת Channel 4 ב 30 באוקטובר 2016, ואילו ברשת AMC בפברואר 2017. 

רשת FX חידשה את התכנית American Crime Story לעונה שלישית. התכנית תעסוק ברצח של המעצב ג'יאנו ורסצה.

רשת FX הודיעה כי הסדרה החדשה שלה Legion תעלה בחודש פברואר 2017. 

בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית מיסי פרגרים (Rookie Blue) תגיע כשחקנית אורחת בתור ברידג'יט, אחותו של דני. מדובר בפרק ה 10 של העונה השביעית של הסדרה. היא חיה בניו ג'רזי עם בעלה וילדיה ומגיעה לבדה להוואי למנוחה מטעם החברה שלה. דני מגלה צדדים שלא הכיר באחותו.

בסדרה Fuller House, השחקן אדם האנגבוש (Switched At Birth) יגיע לסדרה כג'ימי, האח של קימי שמעולם לא הוזכר.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית מריקה דומיניקסזיק (בתמונה) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור אלייזה מיניק. אין מידע נוסף על הדמות אותה תגלם.

בסדרה The Americans, השחקן ברט טאקר (Mistresses) מגיע לסדרה בתור בן סטוברט, מדען חביב, שיש בו הרבה יותר ממה שחושבים. כמו כן, השחקנית לורי הולדן מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כרנה, אשה חדשה בעיירה, אשר תופסת את עיניו של סטן בשעה שהוא מתעמל במכון הכושר.

בסדרה No Tommorow, השחקנית מרתה מילאנס מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כסופיה, צלמת ונוסעת מתמידה, אשר מאורסת לרוהן, אחיה של קרימה. אך מפחת במהרה קשר עם קרימה עצמה.

בסדרה She's Gotta To Have It, השחקן קליאו אנטוני יככב בסדרה החדשה שספייק לי מכין עבור "נטפליקס". אנטוני יגלם את אחד מהמאהבים של דארלינג (וונדה וויז) בשם גריר צ'יילדס. שחקן נוסף שמצטרף לסדרה הינו לירק בנט כבנקאי ג'יימי אוברסטריט, מאהב נוסף של דארלינג.

בסדרה I'm Dying Over Here, השחקנים סקוט כהן (Necessary Roughness) ו דיוויד פיימר מצטרפים לקומדיה החדשה של רשת Showtime. כהן יגלם את דמותו של רוי ברנר, סוכן שחקנים בעל כוח רב, אשר מצפה לעבודה מושלמת מנציגיו. פיימר יגלם את דמותו של ארני פולק, מפיק טלוויזיוני בכיר.

בסדרה Once Upon A Time, השחקן וויל טראבל, אשר גילם את הדמות של השריף מנוטינגהם חוזר לפרק העשרים של העונה השישית של הסדרה.

בסדרה Pretty Little Lairs, השחקנית טורי דה ויטו חוזרת לפרקים האחרונים של הסדרה כמליסה הייסטינגס, לא ברור כרגע לכמה פרקים ומתי נראה אותה לראשונה.

בסדרה Wet Hot American Summer, השחקנית אליסה מילאנו ("מי הבוס", "מכושפות", "מאהבות") מצטרפת לעונה השנייה. היא אמורה להיות חלק מהקאסט הראשי. אין פרטים נוספים על תפקידה בשלב זה.

בסדרה 12Monkeys, השחקן כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד") מצטרף לעונה השלישית של הסדרה כשחקן אורח כזלומון שואו, מנהיג כריזמטי אך קטלני של כת, אשר מנצל אסונות של אנשים בכדי לגייס חברים לכת של "צבא 12 הקופים".

בסדרה Shameless, השחקן בארי סלואן (Revenge) מגיע לעונה השביעית כשחקן אורח בתור ראיין, יזם אשר פוגש בפיונה במהלך אירוע. הוא אמור להופיע בשני פרקים. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אתה מתכוון לעונה לשנייה לסיפור פשע אמריקאי?