יום ראשון, 23 באוקטובר 2016

מבזק: 8 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 20 עד 23 באוקטובר 2016



בסדרה Bull, השחקנית יארה מרטינז (Jane The Virgin, בתמונה) לוהקה לדמות איזבלה קולון, אשתו לשעבר של בול. מדובר באשת אופנה ועסקים מצליחה. היא חוזרת לחייו של בול, לאחר שנטען שאחד ממוצריה גרם למות אחד מהצרכנים.

בסדרה Nacros, השחקנים מייקל סטן דיוויד ומאט ווילן צורפו כחלק מהקאסט הראשי לעונה השלישית של הסדרה. סטן דיוויד לוהק לדמותו של כריס פיסטל, סוכן צעיר מהמחלקה לטיפול בסמים, אשר ביקש מעבר לקולומביה, כאשר המצב באזור משתבש לאחר שהקרטל של קאלי משתלט על האזור לאחר מות אסקובר. ווילן יגלם את דמותו של השותף שלו, דניאל ואן נס. שחקנים נוספים שמצטרפים הם ארטורו קאסטרו וקרי בישי
(Halt & Catch Fire). קאסטרו יהיה חלק מהקאסט הראשי ויגלם את דמותו של דיוויד רודריגז, הבן הבכור של מיגל, אשר למרות שהוא לא רוצה בכך הרי שהוא חייב לקחת על עצמו את העסק לאחר שאביו ואחיו נעצרים. בישי תגלם דמות של שחקנית אורחת מתמשכת בשם כריסטינה, אישה אמריקאית אשר פגשה את בעלה בקולומביה. לאחר שבעלה נכנס יותר אל עסקי הסמים ואנשים מתים בעסק הזה, היא מבינה שהיא צריכה להוציא את משפחתה ולכן היא פונה לשגרירות האמריקאית.

בסדרה Let The Night, השחקנים נכר זאדגן וקמרון גלמן מצטרפים לסדרת הערפדים החדשה שרשת TNT מפיקה. זאדגן תגלם את דמותה של סוכן ה F.B.I שרה צ'רץ', אשר נעה לגבול הקנדי לאחר ששלשה סוכני פטרול נמצאים ללא דם. היא מגלה את העובדה שיש רוצח סדרתי שנע ברחבי אירופה בעשור האחרון ועתה עבר לצפון אמריקה. גלמן יגלם את דמותו של קיילר, אשר יגלם תפקיד של הנער הרע (תפקיד אורח מתמשך), אך לא מדובר בבריון ולמעשה הוא הופך לחבר עבור הנרי וטוען מותו שהוא צריך להיות אגרסיבי מול הנערים שמענים אותו.

בסדרה Star, השחקניות שארלין טולה וקארולין ורילנד מצטרפות לסדרה החדשה של רשת FOX בתפקיד אורחות מתמשכות. טולה תגלם את דמותה של אווה, אישה יפה מהרפובליקה הדומיניקנית שג'היל מציל מצרה. לאחר שהיא נפתחת מעט היא מתחברת לשאר הבנות. לאחר שסודות מעברה צצות, ג'היל מבין שיש לו צרות רבות ממה שחשב. ורילנד תגלם את דמותה של מרי דיוויס, האם של סימון, אשר מתה כאשר הבנות קטנות. הבנות ירשו את הכישרון שלהן למוזיקה מהאם, אך היא לא יכלה להצליח בעולם לאחר שההתמכרות של חברתה קרלוטה (קווין לטיפה) מכריעה אותה.

בסדרה "אן" ש"נטפליקס" מפתחת אמיבת' מקנולטי לוהקה לתפקיד של אן שרלי.

בסדרה The Mindy Project, השחקנית קייסי ווילסון מגיעה כשחקנית אורחת לעונה החמישית של הסדרה כחברה מעברה של הרופאה.

בסדרה The Good Place, השחקן אדם סקוט (Park & Recreation) מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו ימלא.

בסדרה Mom, השחקן כריס פראט (בעלה של אנה פאריס) יגיע לסדרה בפרק שישודר בחודש ינואר 2017. הוא יגלם מדריך לרכיבה על סוסים. הוא צד את עיניה של פאריס. הבעיה ? הוא האחיין של מרג'ורי.

אין תגובות: