יום חמישי, 27 באוקטובר 2016

מבזק: 14 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 25 עד 27 באוקטובר 2016



העונה הרביעית של הסדרה Sherlock תעלה ב 1 בינואר 2017.

הקומדיה החדשה The Mick של רשת FOX תעלה ב 1 בינואר 2017. אולם החל מה 3 בינואר 2017 היא תעבור לשעת השידור הרגילה שלה: יום שלישי בשעה 8:30 אחרי הסדרה New Girl. הקומדיה Brooklyn Nine Nine תשדר את פרק סיום החצי הראשון של העונה שלה ב 1 בינואר 2017 ואז תצא לחופשה עד האביב, כאשר The Mick תסיים את העונה שלה.

הסדרה Young & Hungry חודשה בצורה רשמית על ידי רשת FreeForm לעונה חמישית.

הסדרה Frontier חודשה לעונה שנייה עוד לפני עליית העונה הראשונה ב 6 בנובמבר. הסדרה של ערוץ דיקאברי הקנדי בכיכובו של ג'ייסון מומה, אשר תבחן את המאבק בין הפלגים השונים בקנדה של המאה ה 18. העונה תהיה מורכבת מ 6 פרקים.

רשת ה CW חידשה שלש תוכניות ללא תסריט לעונת הקיץ 2017: Pen & Teller: Fool Us, 
Whose Line Is It Anywhere, Master Of Illusion.

בסדרה Monsters Of God, השחקן קוואמי פטרסון מצטרף לפיילוט של הסדרה בתור אוטיס. הוא ומשפחתו הם עבדים משוחררים, אך כדי להתקיים הם עובדים אצל לנקסטר כמשרתים. אוטיס מגלה שמשהו בתוכו מתעורר והוא מעוניין ביותר מחירות אישית. שחקנית נוספת שמצטרפת היא לורן אמברוז (Six Feet Under), אשר תופיע בתפקיד נשי ראשי כסינתיה לנקסטר, אשתו של קולנול ביל לנקסטר (גארט דילהארט), אשר למרות השלום בין הקמאצ'ו והמקומיים, מעוניין להרוג את כולם. סינתיה לא תניח לקידום האג'נדה הפמיניסטית שלה. יש לה אג'נדה שונה אשר לעיתים מתנגשת עם זו של בעלה

בסדרה Nashville, השחקן כריסטיאן קולסון ("הארי פוטר וחדר הסודות") מצטרף לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כדמיאן ג'ורג', אשר יביים את הווידאו הראשון של סקוט וסקארלט. יש לו חזון עבור העבודה שלו והוא מנסה לבחון את הגבולות בכדי להגשימם.

בסדרה 24 "מורשת", השחקנים רפאל אקלוקיו ותומיאו מליקידזה מצטרפים לסדרה. הראשון כחלק מהקאסט הראשי והשני בתפקיד אורח מתמשך. אקלוקיו יגלם את דמותו של ג'אדלה בין קאליד, מלומד אשר מתנגד לפעולות הפוליטיות של אביו בשעה שהוא באוניברסיטה. לאחר מות אביו, הוא מאמץ את גישת הג'יהאד של אביו. מליקידזה יגלם את דמותו של חסן דובייב, האח המאיים של אמירה, אשר דואג בשעה שהוא פועל עם אחותו בכדי לקדם את העניינים שלהם.

בסדרה Supernatural, אלישה וויט תגיע כשחקנית אורחת לעונה ה 12 של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה The Punisher מצטרפים מספר שחקנים. השחקן פול שולץ ("האחות ג'קי") לוהק כחלק מהקאסט הראשי בתור רולינס, חבר גבוה ב C.I.A, אשר המבצע שלו באפגניסטן יוצר קשר כלשהו עם המבצע של פרנק קאסל. שחקנים נוספים שיופיעו בסדרה דניאל וובר (11.22.63), אשר יגלם את דמותו של לואיס וולקוט, יוצא צבא שמתקשה להסתגל לחיים האזרחיים. ג'ייסון אר מור (A Lonely Placy For Dying), יגלם את דמותו של קרטיס הויל, אחד מהבודדים שיודעים שפרנק בחיים. ג'יימי ריי ניומן (Bates Motel', בתמונה), אשר תגלם את דמותה של שרה ליברמן, אשתו של מיקרו ומייקל נתנסון (The Knick), אשר יגלם דמות של סוכן חשאי להגנת המולדת סאם סטיין.

בסדרה Seven Seconds, השחקנים דיוויד ליון (Game Of Silence) בו נאפ (Death Wish) יככבו כשחקנים הראשיים בסדרה. ליון יגלם את דמותו של מייק דיאנג'לו, שוטר במשטרת ניו ג'רזי שהוא טיפוס של מנהיג, ובפועל גם מנהל מנהיג של היחידה ללוחמה בסמים. נאפ יגלם דמות של שוטר חדש ביחידה, שלהוט לרצות את המנהיג שלו, דיאנג'לו.

בסדרה The Goldbergs, השחקנית סוזי איסמן מגיעה אל הסדרה כשחקנית אורחת בתור אדי רוב, מנהלת בתעשיית השואו-ביזנס.

בסדרה The Last Ship, השחקן ג'קסון ראת'בון (Finding Carter) מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה כשחקן אורח מתמשך ג'יאורג'יו, אמריקאי-יווני פלייבוי בעל קסם, אך הוא גם בריון מסוכן. הוא משתמש בהון ובכוח שלו בכדי להפוך את המזרח התיכון למגרש המשחקים שלו.

בסדרה Counterpart שרשת Starz מפתחת מצטרפים ארבעה שחקנים: מייקל ניקוויסט ונאזין בוניאדי, ניקולאס פינוק ושרה סראיקו. ניקוויסט יגלם את דמותו של צ'כוב, ראש הסוכנות שבה האוורד (סימונס) יעבוד בה ושילוב של פילוסוף ומרגל. בוניאדי תגלם את דמותה של קלייר, אישה חידתית וצעירה. פינוק יגלם את דמותו של יאן שואו סוכן אגרסיבי, אשר תפקידו לשמור על השלום בין שני המיימדים וסראיקו תגלם מתנקשת מיסתורית, אשר חייה משתנים כאשר היא נחשפת למימד השני. 

אין תגובות: