יום ראשון, 9 באוקטובר 2016

פרסום: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 6 עד 9 באוקטובר 2016



1. בסדרה The Marvelous Mrs. Maisel, השחקנית מרין הינקל מצטרפת לסדרה בתור רוז וייסמן, אשתו של אבי (טוני שאלוב) ואמה של מידג' (רייצ'ל ברוסנהן). היא מעריכה יותר הופעה חיצונית מאשר מהות.

2. בסדרה Mating, השחקן ג'ים בלושי מצטרף לקומדיה החדשה של רשת Showtime. הסדרה מתמקדת בג'ים, גרוש טרי, אשר נישא בגיל צעיר ומוצא את עצמו שהוא לא מוכן לחייו החדשים. בלושי יגלם את דמותו של פול, אביו של ג'יי והשותף העסקי שלו.

3. בסדרה Scorpion, השחקנית ליאה תומפסון (Switched At Birth) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בתור אמה של פייג'. היא תגיע בפרק אשר מיוחד לחג ההודיה לאחר שנים שהייתה בכלא. מספר אנשים רעים בעקבותיה, לאחר שהיא מגלה אתר גרעיני ישן. אה כן, ויש לה עדיין סודות משלה.

4. בסדרה The Last Ship, השחקן פיטר וולר מגיע לעונה הרביעית של הסדרה כד"ר פול וולק, מדען לשינויים גנטיים וביוטכנולוג. הידע שלו יהיה קריטי למשימה הבאה של הספינה.

5. בסדרה Jane The Virgin, השחקנית ג'סטינה מצ'דו מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור דרסי פאקטור, שדנית ואשת עסקים, אשר רוחליו פונה אליה בכדי למצוא אישה. יש לה כללים ברורים לגבי הנשים שלה ואת כולם רוחליו שובר, היא מעניקה לו הזדמנות שנייה ומציעה לו הצעה מעניינת.

6. בסדרה Making History, השחקנית נטלי מוראלס (The Grinder) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כמונה ריברו, סופרת מעיתון מקומי, אשר מתחילה לחשוד שלא הכל מה שהוא נראה בכל מה שקורה לדברה ודן.

7. בסדרה Frequency, השחקן קנת' מיטשל מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ג'ו הארלי, דיקון של כנסייה מקומית, אשר לא בדיוק איש המשפחה שהוא מתיימר להיות.

8. בסדרה Star, השחקנית טייריס גיבסון מצטרף בתפקיד אורח מתמשך ככומר בובי האריס, מנהיג אשר "שולט" על הקהילה של קרלוטה. פושע לשעבר, אשר שינה את דרכיו. קרלוטה והאריס מתחילים מערכת יחסים, אשר תגרום לו למשבר אמונה.

9. בסדרה Nashville, השחקנית ברידג'יט מנדלר (Undateble) מצטרפת לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאשלי ווילקרסון, סנסציה אינטרנטית, אשר עומדת להפיק את האלבוס הראשון שלה.

10. הסדרה Ash Vrs. Evil Dead חודשה לעונה שלישית בת 10 פרקים.

11. העונה השנייה של Wynonna Earp תמנה 12 פרקים ולא 10 כפי שניתן לה בתחילה.

12. בסדרה iZombie, השחקן ג'ייסון דורינג (The Originals) מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כצ'ייס גרייבס, הגיס של וויאן סטול. הוא יופיע לראשונה בפרק השמיני.

13. קרלוס ברנרד יחזור לגלם את דמותו של טוני אלמדה מהסדרה 24 בסדרה "24: מורשת", אשר תעלה בחודש ינואר 2017. וזאת, למרות שבסוף העונה השביעית הדמות נכנסה לכלא.

14. השחקנית דברה אן וול, אשר מככבת כקארן פייג' בסדרה Daredevil של "נטפליקס" (בתמונה), תעבור ביחד עם הדמות שלה אל דרמת קומיקס נוספת של הרשת, The Punisher, אשר תעלה בשנת 2018.

15. השחקנית סיגוני וויבר מגיעה אל הסדרה The Defenders של "נטפליקס". היא אמורה לגלם את ה"נבל" העיקרי של העונה.

16. העונה השנייה של Humans תעלה ב 30 באוקטובר 2016 בערוץ Channel 4.  

17. העונה השנייה של Shadowhunters תעלה ברשת FreeForm ביום שני ה 2 בינואר 2017.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לסדרה The Dead Zone יש עלילה מתמשכת?