יום ראשון, 1 בפברואר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Strike Back, 24, The 100, Transporter, Outlander, Helix, Atlantis, Suits, Legends ,The Witches of East End ועוד...

נתחיל עם מקבץ שאלות:

1. מדוע כל כך הרבה זמן צריך לחכות ל- strike back ? ( מקיץ 2013 עד קיץ 2015 !!!!!) אני מבין שאחד מהשחקנים הראשים נפצע אבל עדיין כל כך הרבה זמן לחכות ?!

2. מה לגבי המשך ל- 24 ? הודעה רשמית על חידוש אפילו לא קיבלנו ? יש תאריך משוער לפחות לגבי שידור או הפקה ?

3. ומה קורה עם הפרויקט The Hulk ? תקן אותי אם אני טועה, זה לא דובר כבר יותר מלפני שלוש שנים ?



תגובה:

1. הסדרה משודרת תמיד בקיץ ובגלל שאחד מהכוכבים הראשיים נפצע, הם לא יכלו לעמוד בדד ליין. בערוץ החליטו לדחות את חזרת העונה החדשה לקיץ\סתיו הבא מאשר לעלות איתה בשלב מוקדם יותר. הפעם אני מסכים איתם, זו לא סדרה לעונת החורף.

2. כפי שציינתי בכתבה על רשת FOX שפירסמתי בשבוע שעבר, אין עד עתה כוונה להחזיר את הסדרה לעונה נוספת. אולי בעוד מספר שנים. מעניין יהיה לראות אם נתחיל לשמוע שוב את הרינונים על סרט אפשרי, כפי שקרה לאחר שהסדרה הסתיימה בפעם הקודמת.

3. כרגע אין חדש. עצה שלי ? אל תחכו לפרויקט, אם הוא התעכב עד כה, קשה לי לראות אותו קורם עור וגידים בשנים הקרובות.


השאלה הבאה היא יותר תגובה להערה שהערתי לגבי הסדרה The 100, על כך שחיסלו דמות ראשית כמו פין:

אולי העובדה שהרגו את הדמות של פין ב-THE 100 קשורה לשחקן במידה כזו או אחרת?



תגובה:

עד כמה שאני יודע, זו לא הסיבה, אלא מבחינה קריאטיבית. בגלל זה חשבתי שההחלטה הייתה טיפשית.


דימה ברודסקי הציע:

אם תרצה אשמח לעזור לך עם דף הפייסבוק.



תגובה:

אני אשקול זאת. הבעיה הנוספת, כפי שאני רואה אותה, היא שבניגוד לשנים הראשונות דווקא מספר הקוראים של האתר הולך ומתמעט. ולכן אולי זה כבר מאוחר מדי עבור הבלוג. חבל. התחלתי את הבלוג מתוך כוונה שהוא יצמח ויצבור יותר ויותר קוראים. מה שקרה היה הפוך, אני רואה כתבים באתרים כמו "וואלה", "נענע" או Ynet, אשר משתמשים במונחים שלי, בצורת החשיבה שלי, אבל לא לוקחים את זה עד הסוף. עבורי, מצד אחד, מדובר בגאווה שמחקים אותי, אך מצד שני קצת עצוב לראות שההתפתחות של אותם כתבים נעצרה והם לא מבינים את הנושא עד הסוף.


שאלת על סדרת כבלים היא הבאה בתור:

מתי תהיה עונה חדשה ( שנייה) ל- Transporter ?



תגובה:

העונה השנייה כבר הסתיימה. לא ברור עדיין אם תהיה עונה שלישית.


גם השאלה הבאה היא על סדרת כבלים:

מה אתה יכול לספר על the outlander של starz? איך היא מבחינת הצלחה?



תגובה:

כן, מדובר בהצלחה וכבר הוזמנה לה עונה שנייה. גם נתוני הרייטינג עלו החל מהפרק הרביעי ועד הפרק השמיני, אשר הוציא את הסדרה לחופשה. באופן אישי, הסרטים היו בשלש דרגות מעל האיכות של הסדרה. לא התלהבתי ממנה כל כך.


ועכשיו, שאלה לגבי סרט וסדרה:

1. מה דעתך על הסרט limitless? הוא די דומה ללוסי

2. מה דעתך על הסדרה helix?



תגובה:

1. אהבתי את הסרט. מאד. אין הרבה מה להוסיף.

2. אוהב את הסדרה. עד עתה, אהבתי יותר את העונה הראשונה.


ושוב, שאלה על סדרת כבלים:

The Witches of East End הסתיימה עם סוף פתוח??



תגובה:

כן. הרשת לא הודיעה להפקת הסדרה בזמן על ביטולה, אלא רק לאחר שהעונה השנייה בוטלה. נעשה ניסיון למכור אותה לרשתות אחרות, אך ללא הצלחה. לאחר צפייה בעונה השנייה, אני מבין מדוע זה קרה. הייתה ירידה באיכות הקריאטיבית, אשר לוותה בירידה בנתוני הרייטינג.


מייקל העיר הערה:

כנראה לא שמת לב אבל "בשעה" היא מילה קבועה אצלך בנושאי פיילוטים, כל הכתבות שלך על פיילוטים יש את המילה הזו המון פעמים.



תגובה:

חלק מהכתבות הן תרגום מכתבות באנגלית והתרגום שלי הוא לא תרגום ישיר. ובקצרה: זו מילה יפה, לא ?


ועתה, שאלות שהגיעו במייל:

שאלה ראשונה היא גם על סדרת כבלים:

שלום :)
מעניין אותי לדעת מה דעתך על הסדרה חליפות בכלל, ועל העונות 3-4 בפרט.
זכור לי ששיבחת את עונות 1-2, ומעניין אותי לדעת מה אתה חושב והאם אתה חש הדרדרות.
אני אישית נהנה מכל רגע ומרגיש אפילו עליה ברמה בעיקר בעונה 4 (למרות שגם הסיפור בעונה 3 עם הסינגטון אויל היה מעולה). הכימיה בין השחקנים והטקסט פשוט כובש אותי למשך 40 דקות שנעלמים כאילו לא עברו מעולם ...
מה דעתך ?



תגובה:

אהבתי מאד את העונה הראשונה, קצת פחות את העונה השנייה, אבל העונה השלישית הייתה פשוט גרועה. בעונה הרביעית חזר מעט הניצוץ שאבד לה. הבעיה היא, שאני לא יודע לאן היא עוד יכולה להתקדם. לצערי, חבל שלא השאירו את הדמות של אביגיל ספנסר (דנה סקוט) באופן קבוע כחלק מהקאסט הראשי. אהבתי יותר את מייק של תחילת הסדרה, המחוספס יותר. האיש שמגיע מהשכונה. עושה רושם שהדמות שלו התברגנה.


שאלה שנייה וגם היא על סדרת כבלים:

לגבי הסדרה Legends רציתי לדעת אם העונה הנוכחית הסתימה או שיש המשך לעונה או לסדרה זה ממש יעזור לי .אני דרך אגב מאד נהנה מהסדרה דווקא בגלל שהיא שונה ולא כמו שכתבת שהיא לא תפריע לאף אחד אם זה ירד .לי זה מאד יפריע כי הסדרה מאד מוצלחת לדעתי.
אשמח לקבל תשובה.
תודה רבה על כל ההשקעה באתר נהנים כל פעם מחדש . 



תגובה:

העונה הראשונה מנתה עשרה פרקים. הסדרה חודשה לעונה שנייה, אשר תעלה בקיץ 2015.


שאלה שלישית היא על סדרה בריטית, Atlantis:

למה היא בוטלה? לא היה לה רייטינג טוב? כי מבחינת רעיון היא לא רעה בכלל. יש כבר חלופות פוטנציאליות לסדרה?



תגובה:

זה לא ברור. נתוני הרייטינג שלה בעונה השנייה לא היו כה שונים מפרקי סוף העונה הראשונה. יכול להיות שבערוץ נתנו לה סיכוי נוסף בעונה השנייה, ראו שהנתונים לא משתפרים ולכן החליטו לבטלה. רק לשם השוואה, נתוני הרייטינג שלה בעונה השנייה היו כמחצית מנתוני העונה האחרונה של "מרלין".

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמעתי שהופכים את limitless לסדרה,בראדלי קופר ישחק בה?
נכון שהבלוג שלך הוא בלוג טלוויזיה אבל אני מאמין שיצא לך לקרוא ספרים איכותיים
אתה מכיר ספרים בסגנון של התפסן בשדה השיפון ותמונתו של דוריאן גריי?

techtik אמר/ה...

הפעם אין לי הערות נוספות. כל פרסום שלך הוא תענוג לקריאה.

דנה אמר/ה...

הירידה בנתוני הקריאה של הפורום צפויה - הייתה תקופה שכמעט לא פרסמת ואני מניחה שהרבה אנשים הפסיקו להכנס.

זו הסיבה שהצעתי דף פייסבוק. אנשים יידעו מתי יש פרסומים חדשים. בחלק מהמקרים ניתן לתת קישור ובחלק להעתיק את התוכן.
הייתרון של פייסבוק הוא הלייקים שירחיבו את החשיפה ויאפשרו לך להגיע לקוראים נוספים.
ההשקעה היא מינימלית - ההפרש בחשיפה יכול להיות מאוד משמעותי.

אנונימי אמר/ה...

בהמשך לשאלה על The Witches of East End, האם רצה היום סדרה נוכחית שהיא בסגנון דומה? היא מאוד הזכירה לי את ״מכושפות״ האהובה. כל כך חבל על הביטול שלה

אורן אמר/ה...

אני ממליץ על הבלוג אצלי בפייסבוק, ומקווה שכולם יעשו זאת! בהחלט הנאה צרופה בשבילי :)

dima001 אמר/ה...

אני מסכים עם דנה אני חושב שחשיפה בפייסבוק יכולה להביא עוד קוראים

אנונימי אמר/ה...

בהחלט אני חושב שהכניסה/חזרה לפייסבוק תעזור הרבה.
אנשים נוספים יחשפו לבלוג וכך תגדל כמות המבקרים והקוראים בבלוג, לדעתי הפייסבוק יהיה יותר נוח לקוראים לדון על התוכן, סדרות וסרטים.
בנוסף לכך קיימת גם אפשרות שאחד מאתרי החדשות הגדולים בישראל (למשל נענע, וואלה, מאקו) יפנה אליך עקב החשיפה הרבה.

אנונימי אמר/ה...

מה שכתבת בקשר לרץ במבוך ממש לא נכוןןןןןןןןןןן!!!! זה סרט מושלם ובעיקר דילן או'בריאן (תומאס, הדמות הראשית) שעושה את הדמות שלו ממש טוב! זה שזו דעה שלך ושל עוד מספר קטן של כמה אנשים לא אומר שזה נכון!!!!

אנונימי אמר/ה...

נכון. מי שכתב\ה בקשר לרץ במבוך צודק\ת זה סרט מאוד חזק וכיף לצפות שוב ושוב