יום ראשון, 8 בפברואר 2015

פרסום: רשת NBC מתכננת ספין אוף נוסף ל Chicago Fire



התכנון של רשת NBC לספין אוף נוסף ל Chicago Fire מתחיל לקרום עור וגידים. הספין אוף החדש אמור להתרחש בעולם של שיקאגו, אשר כולל את המשטרה והכבאים, והוא יסוב סביב צוות הרפואי. התכנון של הרשת הוא לשבץ את הסדרה ביום שלישי ביחד עם The Voice וסדרת האם, Chicago Fire.

נכון לעכשיו, שם הסדרה אמור להיקרא Chicago Med ובמרכז יעמדו אנשי הצוות של בית החולים בשיקאגו וניתן לצפות שחלק מהדמויות ב Chicago Fire וב Chicago PD יופיעו בסדרה זו מדי מספר פרקים וזאת מלבד פרקי הקרוס אובר המתכוננים. בדיוק כמו Chicago PD, גם במקרה של Chicago Med לא אמור להיות משודר פיילוט סטנדרטי, אלא כפרק בסדרת האם, Chicago Fire, אשר ישמש כפרק פיילוט בפני עצמו.

הפרק, אשר יהווה את הפיילוט, יהיה ה 19 בעונה הנוכחית (השלישית) של Chicago Fire. צריך להבין שהאור הירוק לפרק זה הגיע מרשת NBC לאחר קרוב לשנה של דיונים, החל ממאי 2014.

הליהוק לסדרה נמצא כרגע בשלבים ראשוניים, כאשר נכון לעכשיו, אפילו דמות אחת לא לוהקה. משערים כי בהפקה מעוניינים שדילן בייקר, אשר גילם את דמותו של ד"ר דיוויד ארטה, מנהל מחלקת הטראומה של בית החולים בפרק הקרוס אובר בין Chicago Fire ו Chicago PD, ואשר התרחש בבית החולים, יחזור.

רשת NBC אמורה לקבל את ההחלטה הסופית לגביי אישור הפרק לסדרה רק בתחילת חודש מאי 2015, שבועות ואולי אפילו ימים בודדים לפני הצגת הלוח החדש שלהם לעונת 2016-2015.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זה היה צפוי וחבל.
בעונה שעברה כשהם עשו את הפרק של הקרוס אובר סביב מתקפת הטרור היה ברור שמתישהו יהיה ספין אוף גם לבית חולים.
הם התרכזו יותר מדי בדמויות של הרופאים שבתכלס לא עניינו יותר מדי והיה ברור שהם חותרים לשם.
לדעתי זו טעות, קודם כל כי ז'אנר סדרות הרפואה כל כך שחוק שצריך לתת לקהל הצופים קצת זמן להתגעגע אליו שוב.
דבר שני, לדיק וולף יש נטייה להעמיס בסדרות בת גם שאין צורך, וזה מעייף את הצופים. אותו דבר קרה עם חוק וסדר ובסוף מכל סדרות הבת רק מדור מיוחד שרדה יותר מעונה-שתיים.
ולגבי הליהוק, ממש לא אהבתי את הדמות של ד"ר ארטה בקרוס אובר, הוא הצטייר כמו נאד נפוח.