יום שלישי, 17 בפברואר 2015

עונת הפיילוטים 2015: אילו שחקנים הם המבוקשים ביותר ?




הרוב הגדול של הפיילוטים עבור רשתות הברודקאסט האמריקאיות הוזמן, אך למרות זאת רק מספר מועט של תפקידים בפיילוטים הללו לוהקו. הסיבה לכך היא, שהרשתות והאולפנים מכינים מדי שנה "רשימת מומלצים" של שחקנים אותם בהם הם חושקים לפני שהם פותחים את התפקידים לכלל השחקנים על ידי אודישנים. ובכל שנה, יש מספר שמות מצומצם, אשר צובר מספר רב של הצעות.

רוז בירן הייתה מבוקשת מאד בתחילת שנת 2013. בשנה שעברה מארי אליזבת' ווינסטד, השנה מדובר בג'יימי אלכסנדר כפייבורטית עם מספר הצעות. בצד הגברי, סאליבן סטייפלטון (Strike Back) מחוזר על ידי מספר פיילוטים.

ההצלחה של סדרות עם שחקנים בעלי גוון שחור בסדרות כגון Empire או How To Get Away With Murder לא נעלמה מעיני המפיקים. רוזריו דוסון מבוקש מאד, כאשר סופי אוקונדו, מייגן גוד (שכבר לוהקה ל Mr. Robison) וכן ג'ורני סמולט הן השמות הבולטים.

בקטגוריית הקומדיות, דמון ווינס ג'וניור (New Girl, Happy Endings) הוא שוב בראש הרשימה ביחד עם רוב ריגל. שם נוסף שמקבל תשומת לב הוא של השחקנית נאזים פדראד (Mulaney).

ישנם מספר גבוה של סדרות שזה עתה סיימו את דרכם, אשר הופכים את השחקנים שלהם למוכנים לליהוק. עובדה זו אמורה לגרום למעט חרדה עבור מנהלי הרשת, אשר נלחמים על מאגר קטן של טאלנטים ובשנים האחרונות גם אל מול רשתות הכבלים (תומאס היידן צ'רץ', שם גדול ומוכר, חתם עבור פיילוט של רשת HBO).

ברשימת הסדרות הנ"ל ניתן למצוא את שחקני הסדרות: Parenthood, Park & Recreation וכן של Covert Affairs, שכוכביה פייפר פראבו וכריס גרהאם אמורים לקבל הצעות או לפחות גישושים בכיוון. לכך ניתן להוסיף גם את שחקני הסדרות The Mentalist, "שני גברים וחצי", Justified וכן של The Newsroom, שכוכבה, ג'ף דניאלס, כבר מחזיק בהצעה. מהסדרה Glee, הכוכבת לי מישל כבר חתמה בסדרה החדשה של ראיין מרפי, Scream Queens, ומליסה בנויסט לוהקה לסדרה Supergirl. ולבסוך, כוכבי הסדרה Strike Back.

מהסדרה Parenthood, פיטר קראוזה מחזיק בהצעה, למוניקה פוטר יש פיילוט לקומדיה ברשת NBC ולורן גרהאם מקושרת לפרויקט אותו היא כותבת בצוותא ולמרות זאת היא אמורה להיות מחוזרת.

בינתיים, רמון רודריגז, כוכב הסדרה הכושלת Gang Related, והשחקנית מרשה גיי הארדן (The Newsroom) הם שמות נוספים, אשר כבר עתה מחזיקים במספר הצעות.

שחקנית נוספת שחוקרים לגבי מצבה היא בוגרת "האנטומיה של גריי", סנדרה הו. תוסיפו לרשימה גם את ג'וש צ'ארלס (The Good Wife) וג'יימס פיורפוי (The Following), שעתיד דמותו בסדרה לא ברור.

בקרב שחקני קולנוע, אשר מחוזרים הם הווטרנים קלווין קליין, מישל פייפר, סוזן סרנדון, דניס קוויד, דיין ליין וג'ון קיוזאק כמו גם דוסון ופרידה פינטו.



  הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מה המצב של הפיילוט של לוציפר?
יש חדשות לגבי קונסטנטין?