יום רביעי, 11 בפברואר 2015

13 חדשות קולנוע



1. הסרט "ג'ון וויק" זכה להצלחה גדולה בקרב מעריצי סרטי האקשן ונכון לעכשיו מתוכנן סרט המשך בכיכובו של קיאנו ריבס.

2. כבר בחודש ספטמבר 2014 הודיעו ב"וורנר ברוס" כי הם מעוניינים להפיק סרט ל Legion of Superheros, לפני מספר ימים נודע שהפרויקט קודם. הסיבה ? העובדה שהסרט "שומרי הגלקסיה" הצליח כל כך. הסיפור אמור להתרחש בעתיד הרחוק ולהכיל מספר רב של גיבורי על. כמו כן, בניגוד לשאר סרטי DC Comics, הוא אמור להיות קליל יותר.

3. הסרט השלישי בסדרת סרטי "ת'ור", אשר נקרא "ת'ור: רגנארוק" אמור לצאת ב 28 ביולי 2017. לטענת כריס המיסוורת' (ת'ור), התסריט עדיין לא מוכן. את הדמות של ת'ור נוכל לראות כבר בסרט "הנוקמים 2".

4. ג'וס ווידון, לפני שהסכים לביים את הסרט השני בסדרת סרטי "הנוקמים", רצה לביים סרט על גיבורת על אחרת: סרט אודות באטמן מהמין הנשי. דרך אגב, לפני שביים את הסרט הראשון בסדרה הוא אמור היה לביים את הסרט של "וונדר וומן", אולם הסרט נדחה כל הזמן. מה היה עדיף לדעתכם ?

5. באולפני 20th Century Fox מתחילים לרקום קרוסאובר בין "ארבעת המופלאים" ל"אקס-מן", במיוחד לאחר שהריבוט ל"ארבעת המופלאים" עומד לצאת לאקרנים בעתיד הקרוב. הכל עדיין בשלבים ראשוניים, אבל המעריצים יכולים לקוות.

6. השחקנית רוז בירן תשוב לסדרת סרטי "אקס-מן" לסרט  X-Men: Apocalypse בתור מוירה מאק טאגרט.

7. הריבוט של "יום שישי ה 13" נדחה למאי 2016.

8. מת'יו ווהן, הבמאי של סרטי Kick-Ass טוען, כי הוא יוכל לשכנע את קלואי מורטז לגלם את דמותה של "היט-גירל" בסרט משלה וגם בסרט שלישי בסדרה, וזאת חודשים לאחר שקלואי טענה שככל הנראה סדרת הסרטים הסתיימה וזאת בשל בעיית הפיראטיות של ההורדות. יהיה מעניין לעקוב אחר ההתפתחויות. מצד שני, יכול להיות שווהן מנסה לקדם את הסרט שלו "קינגסמן" והכל יחסי ציבור. משום שהסרט השני היה כה גרוע, שקשה להאמין שרוצים להפיק לו סרט המשך.

9. "מארוול" ו"סוני" מעוניינים להחזיר את פיטר פארקר (ספיידרמן) לתיכון בניו יורק ולהציג גם שחקן חדש, אשר יגלם את איש העכביש. השמות הראשונים שנזרקו לאוויר לגילום הדמות הם: לוגן לרמן ודילן אובריאן ("זאב צעיר"). המטרה היא להציג שחקן צעיר בהרבה מאנדרו גארפילד בן ה 31. השניים בני 23 ועדיין יכולים לגלם תלמידי תיכון בשל מראם הצעיר. מבחינת הרעיון תהיה חזרה לסדרה הסרטים הראשונה בה הציגו את פיטר סובל מבעיית ביריונות בשעה שהוא מציל את העולם. הדמות החדשה תוצג בסרט Captan America: Civil War בשנת 2016.

10. הדיווחים השונים גורסים כי ב"מארוול" מעוניינים שאנג'לינה ג'ולי תביים את הסרט "קפטן מארוול".

11. דיווחים שונים גורסים כי קיימת הצעה לריבוט של "אינדיאנה ג'ונס" והשחקן שרוצים לתפקיד הוא כריס פראט ("שומרי הגלקסיה"). שמות נוספים שנזרקו לאוויר הם רוברט פטינסון ובראדלי קופר. לפי דעתי, זה לא נראה רציני ובמידה ופראט אכן ילוהק זו תהיה טעות פטאלית.

12. מל ברוקס טען כי הוא מעוניין להפיק סרט המשך ל Spaceball.

13. ב"דיסני" ליהקו כבר את אמה ווטסון ("הארי פוטר") לתפקיד בלה בסרט "היפה והחיה". בימים האחרונים שמועות גרסו כי באולפנים הציעו את התפקיד הראשי של "החיה" לראיין גוסלינג. באם אכן הצעה שכזאת הוגשה לא ברור כיצד גוסלינג השיב.

תגובה 1:

techtik אמר/ה...

ריאן גוזלינג כחיה
לוגן לרמן כאיש העכביש
איזה רעיון מצוין!

אני מחכה לריבוט של ארבעת המופלאים. אגב האם ידוע על סרט המשך לכוכב הקופים?