יום שישי, 27 בפברואר 2015

פרסום: ספין אוף נוסף ל Arrow\ The Flash צובר תאוצה ברשת ה CW


סיפרתי לכם שזה עומד לקרות ועכשיו הפרויקט מתחיל לקרום עור וגידים. נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית, מדווחת כי ספין אוף נוסף לסדרה Arrow מתחיל לקרום עור וגידים.

לטענת אנדרווה, מספר דמויות מהעולם של DC Comics מתאחדים לדרמה חדשה עבור רשת ה CW, ספין אוף מהסדרות של Arrow ו The Flash, אשר יציג מספר דמויות מתוך שתי הסדרות הללו. הרשת איחדה כוחות עם היוצרים של Arrow, גרג ברלטיני, אנדרו קרייברג ומארק גוגנהיים לפרויקט אשר מתוכנן לעונה הבאה ויציג את השחקנים ברנדון רות', ויקטור גארבר, וונוורת' מילר וקייטי לוטץ'.

הפרוייקט, שעדיין אין לו שם, מתואר כסדרת גיבורים שתאחדים יחדיו. רות', מילר וגארבר ימשיכו לגלם את הדמויות שלהם מהסדרות Arrow ו The Flash: מהסדרה Arrow נחזה בריי פאלמר\"האטום" (רות'), מהסדרה The Flash נחזה בדמות הרשעה לאונרד סנאט\"קפטן קור" (מילר) וד"ר מרטין סטיין (גארבר).

משום שהדמות שלה בסדרה Arrow, שרה לאנס, נהרגה ואחותה לורל (קייט קאסידי) תפסה את מקומה כ"קנרית השחורה" לא ברור באם לוטץ'תגלם את אותה דמות מהסדרה Arrow או דמות גיבורה חדשה.

הפרויקט נמצא בשלבים ראשונים של פיתוח, כך שקיים סיכוי שדמויות נוספות משתי הסדרות הנ"ל יגיעו לסדרה החדשה או ישתתפו במספר פרקים. כמו כן, הפרויקט גם יציג שלש דמויות חדשות מהעולם של DC Comics שעדיין לא נראה בסדרות.

זה הפרויקט שנשיא רשת ה CW מארק פדוביץ' התייחס אליו לפני מספר שבועות (חודש ינואר). הוא לא יהיה חלק מעונת הפיילוטים הנוכחית. ככל הנראה מדובר יהיה בהזמנה ישירות לסדרה, כאשר התכנון הוא, ככל הנראה, לחצי השני של העונה הבאה.


4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הם מסתכנים בלהמאיס את הז'אנר על הצופים.

אנונימי אמר/ה...

יכול להיות שהדמויות של באטמן וסופרמן אמורות להיות בין היתר ?

Unknown אמר/ה...

להכניס את קייטי לוטץ לספין אוף של Arrow מבלי לתת לה לגלם את שרה?! מה מסגר?! היא סיימה את תפקידה בתור שרה, לא צריך להחזיר אותו לחיים ובטח שלא לתת לה תפקיד של דמות אחרת בספין אוף לסדרה בה היא היית הדמות המקורית ... מישהו שם החליק על השכל, רעיון מגניב בכל אופן , זה הולך להיות ה"נוקמים" של המסך הקטן

אנונימי אמר/ה...

לא ממש היא ממש אהובה על המעריצים ולא חסר דמויות שהיא יכולה לשחק...
מעניין אלא עוד דמויות יהיו מקווה שסטטיק,סופר גירל וקונסטנטין גם ישתתפו..