יום שני, 8 באפריל 2013

ניתוח: מה עומד לקרות בממלכה של רשת NBC ?



עד כה שלש מתוך חמש רשתות הברודקאסט (CBS, FOX, CW) העניקו הודעת חידוש מוקדמת לסדרות החזקות שלהן ברייטינג, בשעה שרשתות ABC ו NBC עדיין לא נקטו בצעד זה. קיימת ספקולציה שרשת NBC תעשה את הצעד ותעניק חידוש מוקדם לתוכניות החזקות שלה. בין התוכניות שנרמז שעתידות לזכות בכך ניתן למצוא את The Voice, Revolution, Grimm (לגבי Grimm, ניתן לציין שהיא גם זכתה להודעת אישור מוקדמת לעונתה השנייה). הודעת החידוש יכולה להגיע אפילו מחר, לאחר שיתבררו הנתונים של The Voice ו Revolution, אשר חזרו בצורה חזקה מחופשה ארוכה ואילו Grimm סגרה שבוע נוסף כסדרה בעלת תסריט עם הנתונים הטובים ביותר של ערב יום שישי. הקולות שנשמעים הם שרשת NBC החלה לנסות להגיע להסכם לחידוש Revolution כבר בשעה שקיצצה במספר פרקיי הסדרה בשניים, וזה קרה לפני מספר חודשים. קולות אחרים גורסים שבהפקה של Grimm כבר מתחילים לעבוד על העונה השלישית.

מלבד שלש התוכניות הנ"ל, תוכניות נוספות שנראה בטוחות לחזור לעונה נוספת הן Parks And Recreation ו Chicago Fire, שעתידה כנראה קשור ל Law & Order: SVU, בשל העובדה שדיק וולף קשור לשתיהן ולכן גם שתיהן צפויות לקבל את הודעת החידוש. דרך אגב, במקרה של האחרונה, בהפקה עובדים בעת האחרונה להחתים מחדש את מארישקה האגרטי. ולגבי Chicago Fire, עובדה זו נהירה בין היתר בגלל שברשת כבר מדברים על ספין אוף לסדרה.

סדרה אחרת שנראית כבטוחה לעונה הבאה היא Parenthood ואילו Go On ו The New Normal קיבלו דחיפה קלה בשבועות האחרונים בעקבות חזרת The Voice, אם כי לגבי האחרונה מצבה פחות טוב.

ועכשיו לחדשות הרעות:  1600Penn ו Smash מתות וזה סופי, ואילו Whitney ו Guys With Kids נמצאות חזק מאד על הגבול ולא מהצד החיובי. כמו בשנה שעבר, קיימת השערה שברשת NBC יחליטו לשמור סיטקום אחד ולבטל את השני, כאשר ל Guys With Kids יש יתרון קטן במקרה וזה אכן יקרה. הסיבה ? היא מופקת על ידי ג'יימי פאלון, אשר עתיד להנחות את The Tonight Show.


הערה: הניתוח מבוסס על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!
חבל על סמאש, היא נורא מוצלחת העונה.. ורק הערה לשחקנית קוראים מרישקה הרגיטיי [שם שהוא עונש לכול מתרגם מאנגלית, או למי שצריך לבטא את השם אפילו באנגלית.. פלא שהגורו בגילומו של מייק מייארס בחר בשם שלה כמאנטרה שלו?! ;)]

אנונימי אמר/ה...

מלבד רשת cbs כל שאר הרשתות על הפנים בגזרת הקומדיות.
The Voice, Revolution יחודשו בודאות, נק' המדד שלהן אתמול היו 2.3 ו-4.9 בהתאמה. ל The Voice זה הרייטינג הגבוה ביותר השנה.