יום ראשון, 14 באפריל 2013

עונת הפיילוטים 2013: הבאז הראשוני של הפיילוטים. גרסה 2.



נותר בדיוק חודש עד לשבוע של חשיפת הלוחות החדשים של חמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות לעונת 2014-2013. הגל הראשון של הפיילוטים המוכנים סוף סוף הגיע, אך אנו עדיין נמצאים שבועות מספר לפני מבט ריאליסטי יותר לגבי תמונת המצב של מצב הפיילוטים. לעת עתה, המידע הוא לגבי באז ראשוני ותבונה ראשונית ממידע ראשוני שמגיע מהרשתות.

צ'אק לאורי עשה זאת שוב. לא רק שהפיילוט שלו Mom הפך להיות המועמד המוביל בעונת הפיילוטים ביום שבו הוא אושר לפיילוט בחודש דצמבר, הרי שלאחר הקריאה הראשונית של הפיילוט ברשת היו מרוצים מאד. השאלה היחידה לגבי הפרויקט היא באיזו שעת שידור הוא ישובץ. נכון לעכשיו מדברים על כך שהאופציה המועדפת היא שהסדרה תשובץ ביום שני בשעה 8:30. מדובר בהחלטה הגיונית, הרי How I Met Your Mother עדיין נחשבת כמובילה חזקה. והיא גם זו שעזרה לייצב את Two Broke Girls בעונה שעברה. בעונה הבאה, היא גם עומדת לקבל באז גבוה יותר בשל העובדה שזו עומדת להיות העונה האחרונה שלה וסוף סוף נגלה מי זו האמא המדוברת. בנוסף לכך, How I Met Your Mother ו Mom חולקות את אותה במאית, פאם פרימן.

כפי שציינתי בעדכון הקודם, ראשי הרשת מרוצים מאד מהיצע הקומדיות שלהם השנה, כך שאם הם יאשרו מספר רב יותר של סיטקומים, Friends With Better Lives לוהט כרגע, והסיטקום ללא שם של גרג גרסיה בכיכובו של וויל ארנט יצא טוב מאד מהקריאה הראשונית.

בכל מה שקשור לקומדיות שהן אינן סיטקומים, בגזרה שבה ברשת יקוו לאשר כשני פיילוטים ממנה, ישנה תחרות קשה. Super Clyde בלט ממבט ראשון, כאשר Crazy Ones מקבל דחיפה מהשם של רובין וויליאמס. החידוש של Bad Teacher ו The McCarthys עושות רושם שהן עדיין בתחרות, כאשר מי שקיבלו ביקורת חיובית ראשונית היו: הקומדיה של רוב גרינברג וזו של רוטנברג וזוריטצקי.

בכל מה שקשור לדרמה, התמונה עדיין לא ברורה, כאשר רוב הפיילוטים עדיין בתחרות. Beverly Hills Cop ממשיך להיות המוביל ונראה כבטוח לעונה הבאה, כאשר Hostages נראה במצב טוב מאד. בניגוד לקודמיו במותג, NCIS: LA spinoff, נראה במצב טוב לעונה הבאה, למרות שהפיילוט לא נחשב כנוצץ. לרשת אין רצועות שידור רבות שפנויות ולכן התחרות תהיה קשה.


קומדיית המשטרה של מייק שור ודן גור ממשיכה לשמר את המומנטום וקיימת שמועה שהפיילוט אף יזכה לאישור מוקדם לסדרה. Dads, אשר כבר קיבל אישור לסדרה קיבל רושם ראשוני לא טוב, אך ראשי הרשת מנסים למרק את הפרויקט ומאמינים בו, לאחר שיעבור שינויים. שתי קומדיות נוספות שפונות לגברים ממשיכות לצבור באז, Enlisted ו I Suck At Girls. בצד של הקומדיות שפונות לנשים\משפחה, Us And Them ו To My Future Assistant הן עדיין בגדר אפשרות.

בגזרת הדרמות, Rake ממשיך להראות כמועמד המוביל. קיימת ספקולציה ש Gang Related ו The List, שיש להן שחקנים מובילים לאטיניים, יתחרו על אותה משבצת שידור. וכך גם Sleepy Hollow מול Inhuman. לאחר התחלה שקטה, Delirium יכול להיות הסוס השחור בתחרות.




בגזרת הדרמות, .S.H.I.E.L.D נראה כדבר בטוח לעונה הבאה. Big Thunder הוא מתחרה רציני מאד. Once Upon A Time spinoff צפוי לצבור מומנטום כאשר יתחילו הצילומים לאחר שהפרזנטציה הראשונית זה עתה הסתיימה. דרמות נוספות לוהטות הן אופרת הסבון Venice ו Gothica. מי שמקבל תשומת לב הוא הפיילוט Influence מאחר וניתן לראות כימיה מצוינת בין השחקנים הראשיים כריסטיאן סלייטר וסטיב זיין.

Betrayal, Reckless, The Returned ו Murder In Manhattan עדיין בתחרות, כאשר Doubt לא עושה רעש בשל הליהוק המאוחר שלו, אך צריך לזכור שהוא מבית היוצר של דיוויד שור, יוצר "האוס".

בגזרת הקומדיות, הפרויקט של קולן ברוס נראה כלוהט. How The Hell Am I Normal ו Bad Management במצב חזק מאד. הקומדיה ללא שם של ג'ון לגוויזאמו צוברת מומנטום. קומדיות נוספות שעדיין בתחרות:         Keep Calm And Karey On, Middle Age Rage וכן Trophy Wife (שנראית כאחת מהמובילות), Super Fun Night ו Mixology.


בשבוע האחרון The Tomorrow People הפך להיות מתחרה רציני מאד. כמו כן, The Originals נראה עדיין כדבר בטוח לעונה הבאה משום שראשי הרשת רוצים בכך ויש לפרויקט באז רציני מאד. הדרמה The 100 נראית חזקה מאד ואילו Reign ו The Selection מקבלות שבחים על המראה החיצוני שלהן (שתיהן מצולמות באירופה). אך קיימת אפשרות, שבמידה ושתי הסדרות האחרונות יאושרו ביחד הן יקבלו מספר מועט של פרקים לעונה הראשונה, משום ששתיהן עוסקות במלכים\מלכות. Oxygen עדיין בתחרות. מצד שני, Blink ו Company Town נראות כפחות לוהטות.


בגזרת הדרמות, הרשת ממשיכה בצורה רצינית עם Chicago Fire spinoff, אשר מצולם בימים אלו ונראה כפאקטור רציני מאד לעונה הבאה. The Sixth Gun על פי הקומיקס ממשיך לקבל באז ראשוני חיובי ביחד עם The Blacklist. עדיין בתחרות, Bloodline, Believe, Hatfields & McCoys, הדרמה ללא שם של ראנד רביץ' ו After Hours. למרות השינויים מאחורי הקלעים של  I Am Victor, יש לה עדיין תומכים בתוך הרשת.

בגזרת הקומדיות, הקומדיה ללא שם של שון הייז וויקטור פריסקו ממשיכה להוות מועמדת חזקה. קומדיות נוספת שמקבלות באז ראשוני הן Undateable ו About A Boy. קומדיות נוספות שמדברים עליהן הן: The Gates, Family Guide, Welcome To The Family ו  Assistance. כמו כן, אחת מהקומדיות של גרג דניאלס, הקומדיה ללא שם של רוברט פאנדריק וזו של קרייג רובינסון, צפויה לקבל אור ירוק, כאשר מצבה של האחרונה נראה טוב יותר כרגע.


שני הפיילוטים של הרשת: The Last Ship של מייקל ביי ו Legends של האוורד גורדון, נראים חזקים מאד ועושה רושם שהם מתחרים על משבצת השידור של יום ראשון לצד Falling Skies.


נראה שהרשת מרוצה מהפיילוט Rita, המובסס על סדרה דנית ובכיכובה של אן גאן. הרשת מתכננת להעלות את הסדרה הראשונה בעלת תסריט ברבע האחרון של השנה. בתחילת הדרך, ברשת הזמינו פיילוט גם ל The Joneses, אך הרשת לא ממשיכה עם הפרויקט הנ"ל.



הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

הערה 2: למידע על הפיילוטים, כנסו ללינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2013/02/2013-5.html.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה, ובייחוד על צרוף הלינק לפוסט המקורי שלך על תוכן הסדרות!
רק הערה: שתי הסדרות של TNT נקראות אותו דבר?! זה לא טעות בהעתקה?

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

Yael אמר/ה...

היי d1d1, לאחרונה ראיתי את הסדרה דאונטון אבי והתאהבתי!!! לא ראיתי בבלוג שלך הרבה איזכורים לסדרה, מה דעתך עליה?? ומתי תהיה עונה רביעית?

אנונימי אמר/ה...

תודה על התיקון

Yael אמר/ה...

עוד משהו, התחילה לאחרונה סדרה תיעודית ישראלית בת חמישה פרקים 'איכילוב" , ממש אהבתי את הפרקים הראשונים. ראית אותם? אם כן מה דעתך? עושה רושם של סדרה איכותית..