יום שני, 15 באפריל 2013

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 4.



כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.



כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 4:



ניקול אגרט – אחת הפיספוסים הגדולים ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה והקולנוע האמריקאי. השחקנית, שכבר בגיל 7 פרצה אל עולם השואוביזנס האמריקאי, בגיל 15 הייתה חלק מהקאסט הראשי בסדרה מובילה ובשנות התשעים, בזכות הסדרה "משמר המפרץ", הפכה לסמל סקס והייתה בין חמש הנשים היפות ביותר בעולם. בשנים האחרונות (השחקנית בת 41 כיום), לאחר לידה ובעקבות מות אביה, השחקנית העלתה במשקל ומתקשה לחזור לגזרה המדהימה שהייתה לה. הביטו בתמונות ותבינו לבד על מה אני מדבר. חבל, פשוט חבל.



 

הפרויקטים הבולטים של ניקול אגרט:

 
 







אין תגובות: