יום שני, 29 באפריל 2013

עונת הפיילוטים 2013: הבאז העדכני של הפיילוטים. גרסה 4.


הגענו לשלב שבו הרשתות מתחילות לצפות במוצרים המוגמרים שלהן, רשת CBS כבר החלה, כאשר שאר הרשתות אמורות לעשות זאת בימים הקרובים. המידע שיגיע מקבוצות הבדיקה וכן ההתרשמות של ראשי הרשתות ישפיע על ההחלטה הסופית לקבלת אישור לסדרה. להלן המצב העדכני של הפיילוטים.


בנגזרת הדרמות:

Lucky 7 ככל הנראה מצדיק את שמו, מצליח מעבר למצופה ונכנס לתחרות שנראית השנה צמודה מאד. .S.H.I.E.L.D ו הספין אוף של Once Upon A Time נראים די בטוחים לעונה הבאה לאחר שראשי הרשת אהבו את מה שראו. Big Thunder עדיין בתחרות. השמועה היא, שברשת יאשרו אחד משני הפיילוטים הבאים: Westside ו Betrayal, כאשר לראשון יש עדיפות כרגע. המצב של Gothica התקרר מעט בשעה ש The Returned חוזר לחיים ולתחרות. בכל מה שקשור לדרמות עם סיפור מסגרת: Murder In Manhattan, Doubt, Killer Women ו Influence עדיין בתחרות.

בגזרת הקומדיות:

Bad Management ו Back In The Game (של קולן ברוס) מקבלים תשומת לב רבה, כמו גם הפרויקט ללא שם של אדם גולדברג (או בשמו השני Divorce), ביחד עם Trophy Wives ו Super Fun Night, כאשר לגבי האחרון, ברשת לא בטוחים שזה מה שהם צריכים, אך עדיין לא מוכנים לוותר עליו, בעיקר בשל רבל וילסון. נראה שמרבית מהקומדיות של הרשת עדיין בתחרות כולל: Spy, Mixology ו Middle Age Rage, כאשר King John עדיין שומר על מעמדו היציב בגזרת הסיטקומים.




בגזרת הקומדיות:

ברשת נראים מרוצים מהקומדיות שיש לה, כולל מזו של מייקל ג'יי פוקס שכבר אישרו לעונה של 22 פרקים. ברשת חושבים שהפיילוטים שלה בתחום חזקים מאד ובשל כך יאשרו יותר פרויקטים חדשים ויחדשו פחות קומדיות שכבר נכשלו (מלבד Parks & Recreation, אשר תחודש).

הקומדיות החמות של הרשת הן: About A Boy, Welcome to The Family, Family Guide, כמו גם Mr. Robinson של גרג דניאלס, הקומדיה של שון הייז Sean Saves the World, וכן Assistance בכיכובם של קריסטין ריטר ואלפרד מולינה ו Undateable של ביל לורנס, אשר נחשב כפיילוט שיכול להפתיע. הקומדיה של ג'ון מולוני צוברת באז בימים האחרונים.

בגזרת הדרמות:

The Blacklist ממשיך להיות לוהט, כאשר הדרמה ללא שם של רנד ראביץ' עדיין בתחרות לצד Believe של ג' ג' אברהמס. למרות התחלה מקרטעת, אשר כללה עזיבת המפיקה קייטי ג'ייקוב, נראה של I Am Victor עדיין יש סיכוי, אולי בתחרות עם Ironside. עדיין בתחרות: The Sixth Gun, הספין אוף של Chicago Fire, כמו גם After Hours ו Hatfields & McCoys.



אין שינויים גדולים במצב הפיילוטים של הרשת.

בגזרת הקומדיות:

הקומדיה ללא שם של גור\שור ו Enlisted, כמו גם Assistants ו Friends And Family, נראות כקומדיות החזקות ביותר, כאשר I Suck At Girls נראה כפיילוט שיכול להפתיע ולהגיע מאחור.

בגזרת הדרמות:

Rake, Gang Related, Human נראים כמובילים. Sleepy Hollow ו Delirium, אולי יתמודדו ראש בראש על משבצת שידור, כאשר הראשון נמצא במצב מעט טוב יותר.


גם השנה קשה לקרוא את המצב של רשת CBS, בעיקר משום שיש לה מספר רב של פרויקטים, אשר נמצאים בתחרות על מספר מצומצם של משבצות שידור.

בגזרת הדרמות:

Beverly Hills Cop נראה כמועמד המוביל, כאשר Hostages, The Advocates ו NCIS: LA spinoff נמצאים מעט מאחוריו בתחרות. Second Sight, Intelligence, The Surgeon General, The Ordained ו Backstrom עדיין בתחרות.

בגזרת הקומדיות:

Mom ממשיך להיות בטוח לאישור לעונה הבאה. לגרג גארסיה יש שתי קומדיות במירוץ, הסיטקום נראה שצובר באז בימים האחרונים ו Super Clyde נמצא גם הוא במצב טוב. Friends With Better Lives ממשיך להראות במצב טוב. בכל הנוגע לקומדיות שהן לא סיטקום, The Crazy Ones של רובין וויליאמס במצב טוב מאד, כאשר הקומדיה ללא שם של רוב גרינברג עדיין בתחרות לצד Bad Teacher ו הקומדיה ללא שם של Rottenberg/Zuritsky.




ברשת כבר אישרו ביום שישי את The Originals, הספין אוף של The Vampire Diaries, לסדרה.
The Tomorrow People, The 100, Reign  מובילים בתחרות להצטרף אליו ולקבל אישור בעצמם. במידה וירצו לשדך ל Beauty & The Beast, שזה עתה קיבלה עונה נוספת, סדרה דומה, ניתן יהיה לצוות לה את Oxegen. לגבי The Selection, פרט לשינוי קיצוני של הרגע האחרון, מצב הפיילוט די גרוע בהשוואה לשאר הפיילוטים של הרשת.




ברשת מתכוננים לאשר הפקת הפיכת פיילוטים לסדרות וזה יכול לקרות עוד השבוע, כאשר Legend ו The Last Ship נראות במצב טוב לקבל אישור.



מצבו של הפיילוט Turn מתחמם.




הערה: הכתבה מבוססת על ניתוח של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

הערה 2: למידע על הפיילוטים, כנסו ללינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2013/02/2013-5.html.

תגובה 1:

חיפוש עבודה אמר/ה...

למייקל ג'יי פוקס יש תוכנית טלוויזיה? באמת? הוא לא חולה פרקינסון או משהו כזה?