יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Mockingbird Lane, Grimm, Nikita, 90210, Hell On Wheels, Revolution, Chuck, Beauty And The Beast, Boardwalk Empire ועוד...

נתחיל עם שאלה לגבי פיילוט של רשת NBC שלא יהפוך לסדרה:

למה Mockingbird Lane לא יהפוך לסדרה?
הסדרה נראת מצויינת לפי הפיילוט.
האפקטים מצויינים, הדמויות פשוט נהדרות, ויש גם צחוקים, ויש גם פנטזיה.

אך סדרה שיש בה דמות של פרנקשטיין, איש זאב, הזקן(שאין לי מושג מה הוא) והאישה שהופכת לעשן, ונכדה(שלא הראו מה היא) יכולה להיכשל? מה קורה באמריקה?

ואלעד שאל שוב:

לא יהיו עוד פרקים לMockingbird Lane חוץ מהפרק הראשון?



תגובה:

רשת NBC הודיעה לפני מספר שבועות שהיא מוותרת על הסדרה ושהיא תשדר רק את הפיילוט שלה. כמובן, שהיות והנושא שלה התאים ל"חג ליל כל ההקדושים" הוא שודר בתאריך הזה וגם הניב נתונים סבירים. כנראה ברשת לא אהבו את המוצר המוגמר, במיוחד היות ומדובר בחידוש.

נמשיך עם שאלה על סדרה מצליחה של רשת NBC:

יום שישי אמרת שזה בית קברות לסדרות חח איך גרים הצליחה שם WTF ?!



תגובה:

לא אמרתי שאי אפשר להצליח ביום שישי, פשוט טענתי ובצדק, שמדובר בשעות שידור שהן בית קברות לסדרות, מרבית הסדרות שמגיעות ליום שישי לא שורדות זמן רב. לפעמים יש יוצאים מהכלל. נראה שהסדרה מצאה לעצמה קהל שנשאר איתה. שימו גם לב שכאשר הסדרה שודרה בשאר ימות השבוע (חמישי או שני) היא לא הצליחה להתרומם ולכן היא גם מתאימה לשעת השידור הזאת.

ועכשיו, שאלה על סדרה נוספת המשודרת ביום שישי:

שמח בשביל Grimm ועצוב בשביל Nikita האם לדעתך יש סיכוי שיפסיקו את השידור באמצע העונה עקב נתוני הרייטינג הגרועים ?



תגובה:

לא, הסדרה תשדר את כל הפרקים שהוזמנו עבורה. לגבי פרקים נוספים, אני בספק, למרות שזה אפשרי, ברשת עדיין לא החליטו.

גם השבוע יש שאלה כללית והיא מגיעה מרועי:

די1די1 אני מסכים איתך שמנהלי הרכש של הוט עושים עבודה רעה אבל לומר שתוכן מקור זה זבל לא איכותי זה לא נכון ומקומם בכל זאת תודה על בלוג נהדר ואני אשמח אם תסביר את רתיעתך מתוכן מקור כי ראיתי את.הרשומות הראשונות שלך ושם אתה כתבת הרבה על תוכן ישראלי.



תגובה:

לא טענתי שתוכן מקור הוא זבל, טענתי שהתוכן המקורי של "הוט" הוא זבל. קשה לי להצביע על סדרה או תכנית מקורית של "הוט" שהייתה איכותית, אולי להוציא את "עספור" (שגם אליה לא התחברתי)

רשת ה CW מקבלת שאלה:

איך הלב של דיקסי היא אופרת הסבון המצליחה ? 90210 יש לה יותר רייטינג בכל עונותיה חוץ מהעונה הזאת שגם הולכת ומשתפרת למרות שבפרק האחרות היא צנחה אבל אני מאמין שהיא תשתפר עוד כי בכל זאת יש לה הרבה צופים מאשר הלב של דיקסי .. שאני מאמין שבסוף העונה הזאת תבוטל..



תגובה:

נכון לעכשיו, הנתונים של Hart Of Dixie הם הכי טובים מבחינת אופרות הסבון של רשת ה CW, יכול להיות שבעבר 90210 הניבה נתונים טובים יותר, אך השנה המצב השתנה. ושוב בפעם המיליון: מספר הצופים הכללי לא משנה !!! רק נק' המדד. לגבי 90210, בכל מקרה, הסדרה בישורת האחרונה שלה וכבר רואים את הסוף שלה. מצטער.

אלעד העיר לגבי החידוש של Hell On Wheels:

טוב שהם נזכרו לחדש אותה
בגלל שהיוצרים עזבו ההודעת חידוש התעכבה?



תגובה:

לא. ליוצרים היה חוזה לשנתיים. הם היו מעורבים מאד בהתחלה, אך עם הזמן חלקם קטן והם התרכזו בפרויקטים אחרים, כאשר לאחרונה הם מכרו רעיון לדרמה חדשה עבור רשת NBC.

יעל תהתה לגבי העובדה ששונדה ריימס מכרה רעיון לדרמה חדשה עבור רשת ABC:

לא נמאס להם כבר מסדרות של שונדה ריימס?



תגובה:

שימו לב שכל הפרויקטים שלה הם לרשת ABC. ככל הנראה ברשת עדיין מתייחסים אליה כמו אל גורו, אבל ג' ג' אבהרמס הנשית היא ממש לא. יצאה לה תוכנית אחת מוצלחת ("האנטומיה של גריי") וחצי ("מרפאה פרטית") מוצלחות וכל השאר די בינוניות (כולל Scandal).

מני תהה לגבי ההצלחה הגדולה של העונה עד כה:

איך REVOLUTION תספיק לשדר את כל 22 הפרקים שלה העונה?



תגובה:

עד חודש נובמבר היא תשדר פרקים חדשים ומה 25 במרץ היא תשדר את שאר הפרקים הנותרים.

רועי ביקש את דעתי לאור הרכישה של Disney את חברת ההפקות של ג'ורג' לוקאס:

די1די1 תוכל להגיד את דעתך בנוגע לרכישה של דיסני.
דיסני שהשתלטה בשנים האחרונות כמעט על כל חברה שהיוותה לה תחרות תהפוך את מלחמת הכוכבים לדעתי לסרטים שהם רק שואו ולא מעבר.
מה שמפתיע אותי הוא כמה גאון גורג לוקאס שהפך 2 רעיונות לסרט ללא תסריט רק רעיון גולמי לאימפרייה ששווה מיליארדים ועכשיו עם הרכישה הונו האישי יהיה כ10 מיליארד דולר. וואו.



תגובה:

אני לא אוהב שיש ריכוז בחברה אחת, אולם לפחות נזכה לראות המשך לטרילוגיה של "מלחמת הכוכבים". רבים חושבים שהטרילוגיה החדשה הייתה בינונית ביחס לישנה, אולם לפי דעתי הם היו בסדר גמור. אני לא מקדיש יותר מדי זמן למסרים שהם רוצים להעביר, עבורי השאלה היא: האם הם מהנים ? ולפי דעתי הם היו. לפי דעתי, לוקאס פשוט נכנע למחיר המפלצתי של 4.05 מיליארד דולר. מישהו היה אומר לא לסכומים כאלו ?

השבוע קיבלתי שאלה על סדרה ישנה:

למה ביטלו את סטארגייט אטלנטיס ? כמה רייטינג היה לה ? לפי דעתך היא איכותית ומשתווה לSG1 או בושה לSG1 ? מה עם סרטי המשך יש עם זה משהו ? הוציאו הודעה רשמית ?



תגובה:

לצערי, אין לי את נתוני הרייטינג שלה (וותיקה מדי), אך סביר להניח שבשל כך ירדה משום שלא סביר שברשת יבטלו סדרה מהסוג הזה שלא בגלל בעיית רייטינג. אהבתי אותה בשתי העונות הראשונות, אך לאחר מכן החלה לשעמם אותי ולמחזר חומרים. אגב, גם SG1 לא הייתה כה גדולה, בוודאי לא בעונות המאוחרות שלה, כך שאין מה להשוות. חובבי המדע בידיוני יכולים לצפות בה, אבל לא לצפות ליצירת מופת. לגבי הסרטים, לאחר שהסדרה ירדה מהמרקע בתום העונה החמישית יצאה הודעה שימשיכו את העלילה בסרטים ישר ל DVD, אולם הפרויקט הראשון Stargate: Extinction בוטל במהלך 2011 ומאז אין חדש בנידון.

הסדרות הישנות מככבות שוב, וביקשו את דעתי לגבי חלק מהן:

מה דעתך על הסדרות black sash,haunted,jake 2.0,tarzan,birds of prey וNew Amsterdam ?



תגובה:

New Amsterdam - רעיון נחמד, אך לא קיבלה את האפשרות להצליח. סביר ולא יותר מכך.
Black Sash - רעיון משומש, בזבוז זמן.
Haunted - עדיף לדלג, לא בכדי סבלה מבעיית רייטינג. תסריט משעמם.
Jake 2.0 - אני קורא לה "המבוא לצ'אק", או "החזרה הגנרלית לצ'אק", אהבתי אותה בהתחלה, אולם בערך בפרק השישי או השביעי עברה שינוי לאחר התערבות הרשת המשדרת, שינוי שהרס אותה. לפי דעתי, גם אם לא יודו בכך, מפיקי צ'אק לקחו מהסדרה חלק מהרעיונות.
Birds Of Prey - ניסו לרכב על הגב של "סמולוויל", אך היה עדיף לו היו מנסים ליצור סדרה על "באטמן". הסדרה נידונה מראש לכישלון. התסריט היה זוועה, למרות שהרעיון היה סביר.

מני ביקש את דעתי לגבי הקנייה של סדרה ישראלית:

ודעתך על הקנייה של סברי מרנן...?



תגובה:

כפי שיעל טענה, מדובר בסדרה עם הווי ישראלי, כבר ניסו סדרה דומה ("רמזור") וזה נכשל, קשה לי להאמין שזה יצליח.

בחזרה לסדרות של העונה הנוכחית:

האם the beauty and the beast קיבלה הזמנה לעונה מלאה של 22 פרקים? והאם צפויות לה פגרות בקרוב? תודה



תגובה:

לא, היא קיבלה הזמנה ל 13 פרקים, כאשר לפני מספר ימים הוזמנו 3 תסריטים נוספים, שבמידה ויאושרו יציבו אותה על 16 פרקים. לגבי פגרות, מלבד פגרת חג המולד המתקרבת לא ידוע לי כרגע על פגרה נוספת, לפחות לא בחודש הקרוב.

אלעד העלה באוב את צ'אק:

צ'אק זו הסדרה היחידה ששדרה פרק בתלת מימד?



תגובה:

את האמת ? לא התעכבתי על כך יותר מדי. לא זכורה לי סדרה כזאת, אבל זה אפשרי. אם מישהו מהקוראים זוכר, אשמח אם יציין זאת. אגב, אותו פרק של צ'אק היה אחד מהחלשים שלה, בוודאי בעונה השנייה, שהייתה הטובה ביותר של הסדרה.

מנחם תהה לגבי הודעת החידוש של Burn Notice:

האם העובדה שהוזמנו לעונה השביעית של Burn Notice 'רק' 13 פרקים מסמנת את סוף הסדרה? לדעתי האישית היא כבר מעבר לשיא שלה ויכלו לסיים אותה עוד בעונה הרביעית...



תגובה:

לאו דווקא. ברור שלא מדובר בחדשות טובות, אולם לאור העובדה שגם ל Royal Pains הוזמנו 2 עונות של 13 פרקים ניתן להסיק, שהסיבה לכך שהודעת החידוש התעכבה היא המשא ומתן על עלויות ההפקה. כנראה הפשרה הייתה פחות פרקים בפחות בכסף. על פי נתוני הרייטינג עדיין מדובר בהצלחה גדולה עבור הרשת, למרות שהיא מסיימת את עונתה השישית, כך שמהבחינה הזאת אין ממה לחשוש. נכון לעכשיו, במידה והרייטינג לא יירד בעונה השביעית בצורה דרסטית, הסדרה עדיין "חיה ובועטת".

אי אפשר להעביר שבוע בלי שאלה על 90210:

מה נסגר עם 90210 ????? זה היה אמור להיות הפרק 100 ?? מי ממשתף שם אמרו לי מלא אתה יודע מי בדיוק משתתף ? תודה!!



תגובה:

פירסמתי את הידיעה. כנסו ללינק הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2012/10/15_16.html
אולם שתי הדמויות מעברה של אנני יופיעו בקטעי פלשבק.

אלעד תהה לגבי נתוני הרייטינג של The Vampire Diaries:

מה הסיבה לעלייה של יומני הערפד?

ושאלה נוספת על אותה סדרה:

רבקה מיומני הערפד עזבה לתמיד או שיש סיכוי שהיא תחזור ?




תגובה:

גם לי קשה להבין את העלייה בנתונים. עדיין לא יצא לי לצפות בעונה הרביעית אז אני לא יודע אם מדובר בפרקים איכותיים, אבל כנראה כל הנושא של אלנה הערפדית עושה את זה לאמריקאים, לכו תבינו...

לגבי הדמות של רבקה, עדיין אין לי מידע, אולם בסדרה מהסוג הזה, בסופו של דבר כולם חוזרים בצורה זו או אחרת.

אלעד גם תהה לגבי סדרה בפיתוח:

מה עם הרימיק של Misfits,יש ליהוקים,הפקה,רשת?



תגובה:

לצערי, עדיין לא. כשיהיה מידע אפרסם.

השבוע, השאלות על Grey's Anatomy מתיחסות ליוצאיה:

2 שאלות בקשר ליוצאי האנטומיה של גריי:

1. זה ששיחק את ג'ורג' אומאלי, אמרו שהוא הצטרף לקאסט של האישה הטובה, זה נכון?

2. פירסמת מזמן שקתרין הייגל קיבלה סדרה, מה מתקדם עם זה?



תגובה:

1. כן, זה נכון. כנסו ללינק הבא שפירסמתי: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2012/10/21_23.html.

2. לגבי קתרין הייגל, פירסמתי שבעונת הפיילוטים הקודמת היא פתחה פיילוט עבור רשת ה CW, אולם הרעיון לא עבר את הסינון הראשוני והפרויקט נפל.

ועכשיו, לשאלות שהגיעו במייל:

נתחיל עם שאלה לגבי רשת USA:

היי D1D1,

אני חייבת לציין קודם כל שדבר ראשון שאני עושה בבוקר זה לקרוא את הלוג שלך, אז תודה רבה :)

יש לי שאלה לגביי fairly legal - האם חוזרת לעונה שלישית? ואם כן האם יש לך מידע כלשהו על מה שהולך לקרות בעונה הזו?

תודה רבה!



תגובה:

ראשית, אני שמח שאת נהנית, תפיצי את הבשורה הלאה...
לגבי שאלתך, אני לא יודע אם ראית את הידיעה שפירסמתי לפני מספר ימים, אך הסדרה בוטלה. אולי תוכלי ליהנות משרה שאהי בתפקיד האורח החדש שלה ב Chicago Fire (שישה פרקים).

ועכשיו, גם שאלה על סדרה של רשת HBO, הלא היא Boardwalk Empire:

זה רק אני או שבעונה הזאת פשוט אפשר להרגיש את חסרונו של מייקל פיט (דרמדי) שעשה עבודה מעולה ב-2 העונות הראשונות (במיוחד בשניה).
בובי (רוזטי) הוא תוספת מעולה לקאסט אך עדיין הוא לא מספיק ראשי בכדי להיות אחת הדמויות המשפיעות בסדרה.
בנוגע לדמויות ישנות כמו:
איליי, נלסון וריצ'ארד תמיד כיף לראות אותם בסדרה אך שוב בעונה הזאת התפקיד שלהם עדיין לא מפותח מספיק לדעתי אך אני מניח שזה עניין של זמן.
ונסיים עם (פול) מיקי דוייל שפשוט חייבים להשאיר אותו כי אחרי הכל הוא הדמות ה"קומית" היחידה בסדרה.
מה דעתך בנוגע לעונה השלישית של הסדרה? בנתיים נראה שהכי אהבתי את ההתפתחויות בעונה השניה.
 
 
 
תגובה:
 
רבים מקוראי הבלוג בוודאי זוכרים שאני לא נמנה ממעריציה, אז אולי יחשבו שאני בכוונה "מלכלך" עליה, אבל בהחלט העונה השלישית קצת משעממת. אני לא יודע אם זה בגלל החיסרון של הדמות של דרמודי, אבל היא בהחלט פחות טובה מהעונות הקודמות. נראה שבעונה השלישית הסדרה כאילו החלה מחדש ולא מצליחה לצבור תאוצה. הפרק היחיד שממש אהבתי היה הפרק שנאקי חיסל את הילד שגנב ממנו. לגבי הדמויות, כל אחד וטעמו...

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא ענית לי על השאלה שלי .. הכותבת של 90210 היא טובה ? רבקה משהו ?

D1D1 אמר/ה...

לגבי רבקה סינקלייר, כמי שראה את העונות שהייתה אחראית להם, לפי דעתי, היא לא טובה.

מאור אמר/ה...

לגבי התלת מימד- הייתה קומדיה מעולה שקראו לה בעברית מפגשים מהסוג האישי (third rock from the sun) ששידרה פרק תלת מימד מפורסם. אני לא זוכר לדבי עוד סדרות.

מסכים איתך לגבי הפרק- הכי חלש בעונה השנייה והמעולה של צ'אק.

שלמה אמר/ה...

בישראל אני זוכר ששיחקו פרק של הישרדות בתלת מימד

אלעד אמר/ה...

שלמנ,זה לא היה פרק שלם זה היה כולה 3 דקות

אלעד אמר/ה...

*שלמה

אנונימי אמר/ה...

D1D1 תודה על ההשקעה.

דוד אמר/ה...

תודה על ההשקעה ועל המענה הפרטני לשאלות, דוד,