יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

פרסום: 11 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Newsroom, השחקנית גרייס גאמר מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כהיילי שה, עיתונאית המסקרת את הקמפיין של מיט רומני.



2. בפיילוט Beverly Hills Cop, אשר מהווה המשך לסדרת סרטי "השוטר מבברלי הילס", נקבע כי השחקן ברנדון טי ג'קסון קיבל את התפקיד הראשי כבנו של השוטר אקסל פולי.

3. בסדרה The Exes, הסדרה קיבלה הזמנה ל 10 פרקים נוספים לעונה השנייה, אשר תמנה 22 פרקים.



4. בסדרה True Blood, השחקן רוב קזינסקי מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בעונה השישית שלה כבן, פיה כריזמטי מאד, שהוא וסוקי מוצאים חן אחד בעיני השני. כמו כן, הוא מסייע לסוקי וג'ייסון לפענח עוד את רצח הוריהם.



5. בסדרה Revenge, השחקן דילן וולש יגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור מנהל של קרנות הון ויריב אפשרי לקונראד, משום שהוא עשיר כפליים מהגרייסונים.

6. בסדרה The Good Wife, השחקן קייל מקלחלן ("עקרות בית נואשות") מגיע לסדרה כשחקן אורח והדמות שלו מתערה עם הדמות של איליי גולד.

7. בסדרה Grey's Anatomy, בהפקה מחפשים ללהק גבר בגילאי ה 30 בכדי שישחק פארמדיק בשלשה פרקים.

8. בסדרה Parenthood, אחד מבני\בנות הזוג עומדים לבגוד ודמות אחרת תגלה שהיא בהריון.



9. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית מדלין זימה ("קליפורניקיישן") מגיעה לתפקיד אורחת כשרלוט, דמות שיש לה עבר רומנטי עם דיימון.

10. בסדרה Pretty Little Lairs, כאשר מונה תחזור מבית המשוגעים לעיירה, עובדה זו תשפיע על רבים ובמיוחד על לוקאס. בחצי השני של העונה השלישית נגלה יותר על מערכת היחסים שבין לוקאס ומונה. לוקאס יבצע וידוי. השאלה היא למי ועל מה.



11. בסדרה Arrow, השחקן סת' גייבל (Fringe) מצטרף לסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור ורטיגו, האחראי להפצת סם חדש.

אין תגובות: