יום שבת, 3 בנובמבר 2012

פרסום: 8 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Modern Family, השחקנית אליזבת פנה לוהקה לתפקיד פילאר, אמה של גלוריה (סופיה ורגרה). כמו כן, סטפני ביטריס לוהקה לתפקיד סופיה (האחות). השתיים יופיעו כשחקניות אורחות באחד הפרקים המגיעות לסדרה בעקבות ההריון של גלוריה לבקר אותה.



2. בסדרה Cult, אריק לאנג מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך, כאשר יגלם תסריטאי. כזכור, הסדרה עוקבת אחר סקיי (ג'סיקה לוקאס), מפיקה החוקרת את הנעשה מאחורי סדרת טלוויזיה מצליחה לאחר שחלק מאנשיה נעלמים וכנראה נרצחו. היא חוברת לג'ף (מאט דיוויס), עיתונאי בלוגר, שאחיו היה בין הנעדרים, בכדי לפתור את התעלומה.



3. בפיילוט Those Who Kill,  של רשת A&E המבוסס על גרסה דנית ליהקו דמות גברית ראשית. מדובר בג'יימס דארסי, אשר יגלם את דמות הפרופסור לזיהוי פלילי המצטרף לדמות של קלואי סאביני (Big Love, Hit & Miss). קלואי תגלם את הבלשית קת'לין ג'נסן, בלשית חדשה במשטרת בוסטון במחלקת רצח. כאשר השניים מבינים היטב את נפשי הרוצחים הסדרתיים אותם הם צדים.



4. בסדרה Touch, נזכה לראות איחוד של שחקנים מהסדרה 24 כאשר אנני ורשינג תגיע לסדרה כשחקנית אורחת בתור מטפלת משפחתית, אשר מתמחה בטראומות ילדות.



5. בסדרה Nashville, דניאל ביורן מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כסולן של להקת רוק בסגנון "בון ג'ובי", אשר מחפש גיטריסט חדש ללהקה. האם הוא יגייס את דיקון ?



6. בסדרה Vegas, השחקן אר. ג'יי מיטה מגיע לסדרה בתפקיד אורח כאשר יגלם את דמותו של ראס, האח העדין יותר של ניית'ן, אשר מחליט להיות השותף לפשע שלו בלאס וגאס. הפרק בהשתתפותו ישודר בתחילת 2013.



7. בסדרה Baby Daddy, השחקן וויין בריידי יופיע בפרק השני כצ'ייס באקסטר, מנחה תוכנית אירוח, אשר מעסיק את טאקר, חברו של בן, כעוזר שלו. קרוליין רה תגיע לסדרה בפרק השלישי כאמה של ריילי.



8. בסדרה Merlin, החלו שיחות לגבי הזמנת עונה שישית של הסדרה.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

2 שאלות בקשר ליוצאי האנטומיה של גריי:
1. זה ששיחק את ג'ורג' אומאלי, אמרו שהוא הצטרף לקאסט של האישה הטובה, זה נכון?
2. פירסמת מזמן שקתרין הייגל קיבלה סדרה, מה מתקדם עם זה?

אנונימי אמר/ה...

מאיזה פרק התמונה הזאת?
https://pbs.twimg.com/media/A43Zd3xCAAA9YEA.jpg:large

אנונימי אמר/ה...

רבקה מיומני הערפד עזבה לתמיד או שיש סיכוי שהיא תחזור ?

אנונימי אמר/ה...

סופיה ורגרה לא וארגאס

D1D1 אמר/ה...

לגבי התמונה, אני עדיין לא יודע, אשמח אם מישהו שיודע יענה.

D1D1 אמר/ה...

לגבי סופיה, עודכן.