יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

פרסום: 15 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Southland, כאשר הסדרה תחזור לעונתה החמישית, נכיר את דייב מנדוזה, שוטר שבן חובר אליו כשהוא יוצא לבלות, במיוחד כאשר מנדוזה מחפה על בן, כאשר דברים לא הולכים בצורה טובה עם מספר חשפניות. לאחר מכן, כאשר מנדוזה נורה בביתו, במקום בו הוא גר עם אשתו וילדיו, בן ושוטרים נוספים מסייעים לו. אולם דברים לא בדיוק כפי שהן נראים, ונראה שלבן ולמנדוזה אין הרבה במשותף למרות הכל.

2. בסדרה Bones, המפיקים מחפשים ללהק את דמות אמה של ברנן. כאשר ברנן לא במצב רפואי רגיל באחד הפרקים, יהיה לה חזיון של אמה, קריסטין ברנן. ישנה היסטוריה כאובה בין שתי הנשים, אך גם אהבה, ולפני שקריסטין נעלמת, היא תעניק לבתה עצה. המצב הרפואי הלא רגיל הוא: ניתוח לאחר שברנן נורית.

3. בסדרה Scandal, בקרוב נכיר את אביו של הנשיא פיצ'גראלד (בפרק ה 11 של העונה השנייה). כמו בנו, האב שנקרא גם "ג'רי הגדול", הוא פוליטיקאי חכם, מצחיק ובעל כוח רב.

4. בסדרה The Vampire Diaries, בוודאי שמעתם שבסדרה עומדים להציג דמות בשם וון: גבר בגיל העשרים, נאה מאד, כריזמטי, בנוי לתלפיות ובעל מבטא סקסי. הוא אחד מחמשת הציידים, והוא מרוצה מאד בתפקידו בעולם העל טבעי. הוא יודע הרבה אודות דיימון ומנצל זאת בכדי לזכות בעליונות. אך הוא לא מבין, עד כמה עזה אהבתו של דיימון לאלנה. באותו פרק (13 של העונה הרביעית), נכיר את קתלין, שחקנית אורחת מתמשכת גם כן, אשה עם השפעה גדולה על פרופסור שיין, והיא תסייע לגלות חלק מהמניעים שלו.

5. בסדרה Arrow, שחקן חזק מאד יוצג בפרק ה 13 של העונה. האליוויי מתחזה לסוכן C.I.A אותו אוליבר פגש על האי. נשלח לליאן יו למשימה שלא צלחה, להאליוויי יש עדיפות אחת: לרדת מהאי. למזלו הרע, הוא לא סומך על אף אחד ולכן, למרות שמטרותיו זהות לאלו של אוליבר הוא לא ימהר לחבור אליו. הוא אסטראטג גדול, אך גם מסוכן.

6. בסדרה Justified, בעונה הרביעית ננוע אל ההרים של קנטקי בכדי להכיר את אנשי ההרים, קבוצה מסוכנת. מנהיג הקבוצה, קופ אנטיס, נוטה לתפוס ולהרוג כל אנשים זרים המגיעים לטריטוריה שלו. מתבר שמרי, אחת מהחבורה, מזהה את ריילנד, ואולי היא קרובה שלו.

7. בסדרה The Client List, נזכה להכיר את המעסה הגברי הראשון. דרך מאקבוי מתואר כגבר סקסי בעל מראה של רוכב רודיאו. הוא יוצא צבא עם צלקות רגשיות אותם הוא סוחב, אך יש לו חוש הומור ולא אכפת לו להיות הגבר היחיד במקום עם כל כך נשים יפות.

8. בסדרה Body Of Proof, בפרק העשירי של העונה השלישית נכיר את ג'ולי ושרה, תאומות זהות, אשר עובדות ב F.B.I כמנתחות. הן מסייעות ומפלרטטות עם אחד מהבלשים בחקירה של מקרה רצח בע פרופיל גבוה המקושר למקרה הונאה כלכלי ולגבר המרוויח כסף בלסייע לאנשים לזייף את מותם.

9. בסדרה Suburgatory, טסה עוברת עקירת שן בינה ומאחר שהיא מסוממת מההרדמה היא מתחילה לחשוב שחוצנים מגיעים בכדי לקחת את השיניים שלה.

10. בסדרה Switched At Birth, כאשר ביי תגיע לבית ספר קרלטון לחרשים היא תופתע לשמוע מישהו שר. שמו יהיה ג'ואי, נער בגילה שהוא לא חרש, עדיין. הוא מתואר כאדם לבבי, נאה וכריזמטי. הדמות שלו מאבדת לאיטה את השמיעה ולכן הוא מנסה לזכור כמה שניתן את המוזיקה שהוא אוהב. עדיין אין מידע אם הוא יהפוך למושא אהבה למישהי, אך יש לדמות פוטנציאל להפוך לדמות אורחת מתמשכת וכמו כן, ג'ואי וביי יעבירו ערב תחת הכוכבים, אז...הניחו שיהיו ניצוצות.

11. בסדרה 90210, השחקנית לינדון סמית (בתמונה העליונה) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך (בין 6 ל 9 פרקים) בתור מיכאלה, זמרת בתחילת דרכה. יהיה לה קשר עם החבורה והיא תשפיע עליהם.

 
12. בפיילוט S.H.I.E.L.D, לוהקו 2 שחקנים: אליזבת' הנטריג' ויאן דה קייסטקר הם התוספות החדשות לפיילוט. השניים יגלמו את הדמויות של ג'מה סימונס (מומחית למדעים) וטאו פיץ' (מומחה לטכנולוגיה).

13. בסדרה Smash, לייזה מינלי תגיע לסדרה כשחקנית אורחת בתור עצמה.

14. בסדרה Lost Girl, נקבע מועד לעונה השלישית של הסדרה: ה 6 בינואר 2013.

15. בסדרה Body Of Proof, השחקנית לוריין טאוסיינט מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאנג'לה מרטין, צ'יף של המשטרה, אשר יוצאת ראש בראש עם טומי (מארק וואלי) ומייגן (דנה דלייני).

אין תגובות: