יום שישי, 9 בנובמבר 2012

פרסום: Beauty & The Beast קיבלה הזמנה לעונה מלאה.


רשת ה CW הודיעה לפני מספר ימים על מועד עליית הסדרה The Carrie Diaries ובכך השאירה שתי שאלות פתוחות: מתי הסדרה החדשה האחרונה של הרשת, Cult, אמורה לעלות לאוויר ובאיזו משבצת שידור. למרות, שעדיין את תשובה מדויקת לשאלה הראשונה, הרי שהיום התקבלה התשובה לשאלה השנייה.

ברשת לוקחים את הזמן שלהם בכל הנוגע להכרזה על משבצת השידור של Cult. כל מה שהיה ידוע זה שהיא אמורה לעלות לאוויר בחודש ינואר 2013. אולם ההתפתחויות החדשות שהרשת פרסמה השבוע מגלים מידע נוסף בנושא.

רשת ה CW הודיעה השבוע, כי Nikita תזוז החל מה 30 בנובמבר לשעה 8 בערב ביום שישי ולאחריה ישודרו שידורים חוזרים של הסדרה Arrow. הלוח הנ"ל אמור להישמר עד ה 18 בינואר 2013 (עם חופשת חגים ב 14 בדצמבר וב 21 בדצמבר).

הרשת גם הודיעה היום בהפתעה, כי הסדרה Beauty & The Beast קיבלה הזמנה לעונה מלאה של 22 פרקים. הודעה זו מפתיעה היות ולפני מספר שבועות ברשת הזמינו 3 תסריטים נוספים מעבר ל 13 הפרקים שהוזמנו לסדרה. כלומר, במידה והיו מאושרים, מספר הפרקים של הסדרה היה אמור לעמוד על 16 בלבד. היום הגיעה ההודעה המפתיעה.

מדוע ברשת ה CW שינו את דעתם ?

צריך להבין, שלאחר ש Beauty & The Beast פתחה עם 1.2 נק' מדד, הגיעה התרסקות בפרקים הבאים עד ל 0.6 נק' מדד ובהנהלת הרשת בוודאי חששו מהמשך ההתרסקות. בשל כך הוזמנו 3 תסריטים נוספים בלבד באותם ימים. היום, לאחר חמישה פרקים, הבינו ברשת שהסדרה התייצבה על הקהל שלה, והנתונים שלה סיפקו את דעתם, לפחות בשלב זה, בכדי להעניק לה עונה מלאה.

זו גם הסיבה שברשת ה CW משהים את ההודעה על מועד עליית הסדרה Cult. במידה ונתוני Beauty & The Beast היו ממשיכים להתרסק, ברשת היו משבצים את Cult למשבצת השידור של Beauty & The Beast לאחר שזו הייתה מסתיימת בתום 13 הפרקים (או 16 הפרקים, במקרה שהיו מאשרים את 3 התסריטים הנוספים) שהוזמנו לה.

עתה, ההתסברות הגדולה ביותר היא, ש Beauty & The Beast תשאר עד תום העונה במשבצת השידור של יום חמישי בשעה 9 אחרי The Vampire Diaries ואילו Cult תשודר ביום שישי בשעה 9 אחרי Nikita. עדיין קיים סיכוי, שבסופו של דבר יחליפו בין שעות השידור של Beauty & The Beast ו Cult, בוודאי אם נתוני Beauty & The Beast ייפלו, אך הסיכוי לכך קטן.

כמו כן, ניתן להסיק, ש Cult תעלה לאוויר לכל המוקדם ב 25 בינואר 2013, אך בכדי להיות בטוחים בכך, נצטרך להמתין לידיעה הרשמית של הרשת.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה הצפי שלך לגבי Beauty & The Beast? תתרסק בסופו של דבר או תתייצב ותניב נתונים יפים?
תודה

noa אמר/ה...

לא מבינה איך זה,זו סדרה פשוט גרועה,ועוד בין כל הסדרות של הCW שהן כולן סוג של אופרות סבון לא משהו