יום חמישי, 17 במאי 2012

פרסום: הפרויקטים הבאים של רשת USA.



רשת USA הודיעה על הפרויקטים הבאים אותה היא מפתחת. מדובר ב 6 דרמות ו 4 קומדיות. ברשת מקווים שעד עונת החורף הבאה (2014-2013) לפחות קומדיה אחת תעלה לאוויר. בימים אלו, ברשת מסיימים להכין את ההזמנה לפיילוט עבור 2 קומדיות: Paging Dr. Freed ו Sirens. בינתיים, ברשת החליטו לא להמשיך עם הקומדיה הראשונה לה אישרו הפקת פיילוט ובה אמור היה לככב ניית'ן ליין. הסיבה לכך ? ברשת לא בטוחים שזו הקומדיה שהם רוצים שתהיה הראשונה שהם יעלו לאוויר. דרך אגב, הפרויקט של ניית'ן ליין אושר ביחד עם Paging Dr. Freed כבר בספטמבר, אך בעוד שהפרויקט של ניית'ן ליין אושר להמשיך הרי Paging Dr. Freed נכנס להקפאה וחזר לחיים רק בחודש ינואר. הסיבה לכך ? אי הגעה להסכם בין הרשת לאולפנים על הכסף להפקה וזכויות על הסדרה במדיות השונות (אינטרנט, DVD...).

לפני מספר חודשים, רשת USA רצתה לאשר את Sirens להפקת פיילוט, אך גם במקרה הנ"ל לא הגיעו להסכמה על עלויות הפקה. אך ההסכמים, של שתי הקומדיות, אמורים להיחתם, כבר בשבוע הבא. Paging Dr. Freed מתרכזת בשני גניקולוגיים שהם גם אחים, אשר יורשים את המרפאה של אביהם.

Sirens תעקוב אחרי שלש הפרמדיקים הטובים ביותר של שיקאגו. שתי הסדרות אינן סיטקומים בעוד שהפרויקט של נייתן ליין היה אמור להיות סיטקום. וברשת, ככל הנראה, קיבלו החלטה לא לפתח בזמן הקרוב סיטקומים.

בגזרת הדרמות, ברשת יעלו בקיץ דרמה שונה לחלוטין ממה שהם מראים בדרך כלל, כאשר יעלו את הדרמה Political Animals בכיכובה של סיגוני וויבר. כמו כן, ברשת עובדים כבר על דרמה נוספת בשם Graceland.

סדרות נוספות של הרשת, אשר עדיין בפיתוח:

דרמות:


Bang Bang – שותפות לא רגילה נולדת כאשר מתנקש לשעבר, דני, ניצל על ידי מתנקש, מרקו, בשעה שהוא מוציא להורג חוזה. השניים חוברים לבצע חוזים ביחד, אם הם לא יהרגו לפני כן אחד את השני.

Rare – המסעדה ה"חמה" ביותר בסאן פרנסיסקו הינה Tour, אשר מושכת אליה קליינטים מכל הגוונים באיזור. אחד ממוקדי המשיכה הוא, ככל הנראה, השף, קפטן לשעבר בכוחות המיוחדים, אשר מומחה בסכין במטבח ומחוצה לו. למרות שהוא מנסה לדכא את האופי שלו וחייו הקודמים הוא לא יוכל להרחיק זאת ממקום העבודה שלו.

Mind Files – באוניברסיטת M.I.T המתיחות הן אגדתיות. לאחר מסיבת סיום גדולה, אחד המותחים נזרק על ידי חברתו ונעלם למשך שנים. ההופעות הציבוריות היחידות שלו הן בכדי לפתח מתיחות רומנטיות עם שותף.

Fallen – לאחר תאונה, שוטר שנוהג בדרך כלל לפעול ואח"כ לחשוב, מוצא את עצמו במצב של רגישות יתר. השותף שלו לא מבין כל כך את הגישה הרגישה שלו בפתירת פשעים, אך אין ספק שהגישה החדשה מסייעת להם לסגור תיקים.

We Counted Your Knives – רופא צבאי חוזר הביתה והופך לסוכן מוצרי צריכה לפרמדיקים בתקווה למצוא את "החלום האמריקאי". בדרך, הוא עוזר למי שלא יכול להרשות לעצמו טיפול רפואי בשעה שהוא מפרסם את הסמים שהחברה שלו מייצרת.

פרויקט ללא שם של דיק וולף – חוקר מטעם חברת הביטוח, אשר עובד בחברה שמרנית, מתגרש ונישא לגבר.

קומדיות:

Regulars – קבוצה של לקוחות ועובדים בבאר בפרבר של ניו ג'רזי, הרגעים השמחים והעצובים שלהם.

Benched – לאחר שהפסידה את החבר שלה ואת העבודה בעלת הפרופיל הגבוה כעורכת דין ביום אחד, נינה מגיעה למסקנה שהעבודה היחידה שפנויה עבורה היא בסניגוריה הציבורית. במהרה היא מגלה שה"מערכת" דפוקה יותר מחייה האישיים.

The Dicicco Brothers – יזם מבטיח של חברות דוט.קום, אשר עובר לעמק הסיליקון, במטרה להצליח בגדול. החלום שלו עלול להתפוצץ בפניו כאשר המשפחה המורחבת שלו מגיעה בכדי "לתמוך".

Start-up – מאט וג'וש לא רוצים להתיישב בחייהם, באהבה או לגבי עבודה לאחר הקולג'. הם לא רוצים להיות חלק ממכונה, אלא רוצים את ה"חלום האמריקאי" החדש: להיות הבוסים של עצמם ולכן הם מקימים חברת סטארט אפ. עתה הם רק זקוקים לרעיון אותו הם יפתחו.

אין תגובות: