יום רביעי, 30 במאי 2012

פרסום: האם Army Wives תזכה לעונה שביעית ?



בחודש פברואר נדמה היה שהעונה השישית של הסדרה Army Wives עומדת להיות גם האחרונה שלה. מספר עדויות תמכו בכך. העדות הראשונה הייתה שחוזי כל השחקנים הראשיים של הסדרה עמדו להסתיים בתום העונה, עובדה שגרמה לרשת Lifetime להאריך את העונה, שבתכנון המקורי עמדה על 13 פרקים ל 23 פרקים, וזאת בכדי לנצל עד תום את הצלחת הסדרה, אשר גם בעונתה השישית מניבה מספרים יפים מאד עבור הרשת. עדות נוספת לכך שמדובר בעונה האחרונה של הסדרה היו ההדלפות על כך שעלויות ההפקה של הסדרה גבוהות. עדות שלישית הגיעה במהלך הפרקים הראשונים של בעונה השישית לאחר שאחת מכוכבות הסדרה בחמש העונות הקודמות, ברידג'יט בראנה, אשר גילמה את דמותה של פאמלה מורן, עזבה את הסדרה וכביכול עברה לגור במקום אחר.

אז מה השתנה ?

בימים האחרונים נודע שקתרין בל (בתמונה), אחת מכוכבות הסדרה, חתמה על חוזה לשנתיים עם אולפני ABC, אשר מפיקים את הסדרה. כלומר, מבחינה תיאורטית השחקנית יכולה עכשיו להמשיך ולהופיע בסדרה בשנתיים הבאות.

על פי שמועות מתברר, כי ברשת חושבים להפיק עונה נוספת בדרום קרולינה, היכן שהופקה הסדרה עד כה ואז לעבור לשנתיים נוספות ללוס אנג'לס.

עדיין, בכדי להפיק עונות נוספות ברשת יצטרכו לסגור על חוזים חדשים עם כל כוכבי הסדרה, אשר מלבד קתרין בל, מסיימים את חוזיהם בתום העונה.

אין תגובות: