יום חמישי, 17 במאי 2012

פרסום: 10 ספויילרים לעונה השנייה של Suburgatory.



1. בהפקה מתכננים שבפרק החזרה תהיה קפיצה בזמן ונראה בפרקים הראשונים פלשבקים בהם נחזה בהשתלשלות האירועים מרגע שהסתיימה העונה הראשונה ועד שהחלה העונה השנייה. דמות אחת בכל מקרה לא תחזור, עדן (אלישיה סילברסטון).

2. נזכה להכיר את אמה של טסה והיא אמורה להיות שנונה כמו הבת שלה, אך בניגוד לטסה, היא לא בן אדם נחמד, קצת נרקסיסטית ועדיין לא יכולה לראות אותה כאם.

3. טסה תחזור לניו ניורק מדי סוף שבוע שני. ומספר ערבים במהלך השבוע וגם האם של טסה "תבלה" זמן מה בצ'טווין. בהפקה רוצים להראות שהאם מנסה להחדיר את עצמה לחייה של טס ולראות את ההחלטה של טסה לגבי מה שהיא רוצה. כלומר, יהיה מאבק משמורת.

4. ג'ורג' ירפה מעט את אחיזתו בטסה וירשה לה לבצע דברים שהיא מעונינת בהם. ג'ורג' גם יהיה משוחרר יותר בעצמו.

5. כאשר עדן תלך וטסה לא תהיה הרבה זמן בבית, ג'ורג' יהיה לבדו בבית הגדול בדיוק כמו דאלאס והשניים יתקרבו יותר. בהפקה לא מעוניינים למתוח את מערכת היחסים שלהם יותר מדי.

6. יהיה עוד רגעים בין ראיין לטסה.

7. ראיין גם יבלה זמן רב בכדי למצוא את הוריו הביולוגיים לאחר שליסה תגלה לאחיה את האמת, שהוא מאומץ.

8. דאלאס תנסה להתקרב יותר לדליה עם עזרה מג'ורג', אך דליה לא תהיה פתוחה לכך כל כך.

9. התינוק של נוח יקרב בין נוח לג'ורג'. אשתו של נוח תדאג יותר למסע הפרסום לספר שלה וזה ישאיר את נוח ככמעט אב חד הורי והוא יפנה לג'ורג' לעזרה.

10. אחת מהאקסיות של הצמד ההומוסקסואלי של הסדרה תצוץ. מדובר בורה, אשתו לשעבר של שף, שתרצה לראות מה מצבו של שף ויהיה לה מה להגיד על בן הזוג שלו.

אין תגובות: