יום שני, 21 במאי 2012

פרסום: מגמות באיוש התפקידים של הסדרות החדשות לעונת 2013-2012.



בעונה שעברה לא ניתן היה לחזות בדרמות של ערוצי הברודקאסט בדמות כהת עור בתפקיד הראשי, זאת עד שבחודש אפריל עלתה הסדרה Scandal של שונדה ריימס בה התוודענו לקרי וושינגטון. הסדרה הנ"ל חוזרת לעונה שנייה ובשנה הבאה יצטרפו אליה מספר סדרות בהן נחזה בשחקנים כה עור בתפקידים הראשיים. צריך לזכור, שמדובר בערוצי ברודקאסט, אשר מיעטו להציג שחקנים כה עור בתפקידים ראשיים בעשור האחרון. רשימת הסדרות החדשות כוללות את הדרמה Last Resort של רשת ABC בכיכובו של אנדרה בראוור; מייגן ווד בסדרה Infamous; ג'סיקה לוקאס בסדרה Cult, כמו כן רשת FOX עוד עשויה לאשר את הפיילוט Guilty בה קובה גודינג ג'וניור יגלם את התפקיד הראשי. באופן מפתיע, דווקא בגזרת הקומדיות, בהן הצלחנו לחזות במהלך השנים בדמויות כהות עור הזכורות מאד בסדרות כגון "משפחת קוסבי" ו My Wife And Kids, בגזרת הקומדיות ניתן לחזות רק בסדרה אחת כזאת: Guys With Kids, בה אנתוני אנדרסון יגלם את אחד משלשת התפקידים הראשיים. (אליהם אולי נוכל להוסיף גם את "הפרויקט של מינדי קאלינג" בה תככב שחקנית ממוצא הודי).

מגמה נוספת שניתן לחזות בה היא העסקת שחקנים לא אמריקאיים בתפקידים ראשיים בדרמות החדשות. את דמותו של "החץ הירוק" בסדרה Arrow של רשת ה CW יגלם סטפן אמל, שהוא קנדי במקורו. שחקנית קנדית נוספת שקיבלה תפקיד ראשי בסדרה של רשת ה CW היא קריסטין קרוק המדהימה בסדרה Beauty And The Beast וגם השחקן הראשי בסדרה לא יהיה אמריקאי: ג'יי ראיין. רשת ה CW המשיכה בליהוק שחקנים קנדיים, כאשר ליהקה את ג'סיקה לוקאס בסדרה Cult. ג'סי ספנסר האוסטרלי קיבל את התפקיד הראשי בסדרה Chicago Fire של רשת NBC, שחקנים אוסטרלים נוספים שקיבלו תפקיד ראשי הם ראדה מיטשל בסדרה Red Widow ורייצ'ל טיילר, אשר תגלם את התפקיד הראשי בסדרה 666 Park Street של רשת ABC. השחקנית הבריטית ג'נט מונטגומרי מקבלת פידבק גדול מאד בשל תפקידה הראשי בדרמה Baby Big Shot של רשת CBS. שחקנים בריטיים נוספים שקיבלו תפקיד ראשי הוא ת'יאו ג'יימס בסדרה Golden Boy וכן ג'וני לי מילר, אשר קיבל את תפקיד שרלוק הולמס בדרמה החדשה המעניינת מכולן העונה: Elementary של רשת CBS. כלומר, שלש מארבע הדרמות החדשות של רשת CBS קיבלו שחקנים בריטיים בתפקיד הראשי !!! כמו כן, השחקן הבריטי ג'יימס פיופוי מגלם את אחד מהתפקידים הראשיים לצידו של קווין בייקון בדרמה The Following. בגזרת הקומדיות, השחקנית הסקוטית ג'ורג'יה קינג קיבלה את התפקיד הנשי הראשי בסדרה The New Normal של רשת NBC ואד וויקס יככב לצידה של מינדי קאלינג בפרויקט שלה ברשת FOX.

מגמה נוספת שניתן להצביע עליה העונה בליהוק השחקנים לסדרות החדשות היא: ליהוק קרובי משפחה של שחקנים מוכרים. ישנן שתי סדרות בהן השחקנים הראשיים הם ילדיהם של שחקנים מהשורה הראשונה. הבת של מריל סטריפ, מאמי גאמר, השחקנית המובילה בסדרה Emily Owens M.D של רשת ה CW והבת של דון ג'ונסון, דאקוטה ג'ונסון, השחקנית הראשית המובילה בקומדיה Ben & Kate של רשת FOX.


הערה: הידיעה מבוססת על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

רק לציין כי מאמי גאמר כבר הייתה חלק מהקאסט הראשי של הסדרה המבוטלת בהפקתה של שונדה ריימס לפני כשנה [אך לא לבדה], ואאל"ט סטפן אמל [ולא אמיל] ושלוש מארבע הדרמות[ולא שלושה מארבעת]
והמון תודה על המאמר המעניין [ועל הבלוג]!

שקד אמר/ה...

מה עם אלונה טל? היא מתאימה בפסקה השנייה...

אנונימי אמר/ה...

תודה!