יום חמישי, 17 במאי 2012

פרסום: האם רשת ה CW לא סיימה להזמין סדרות לעונה הבאה ?



רשת ה CW פרסמה היום את לוח המשדרים שלה לעונה הבאה ועל פי הלוח הנ"ל היא אמורה להעלות 5 סדרות חדשות, כאשר 2 מהן יעלו רק בחצי השני של העונה, אולם קיים סיכוי טוב שהרשת תעלה סדרות חדשות נוספות עוד העונה.

כפי שכבר דיווחתי לכם, אחד הפיילוטים שהרשת פסחה עליו, כאשר הזמינה את הסדרות החדשות לעונה הבאה היה, העיבוד הטלוויזיוני לסדרת ספרי The Selection. היום מתברר, כי ברשת עדיין לא ויתרו על הסדרה ובהנהלת הרשת יפנו בשבוע הבא למפיקים בכדי שאלו יפתחו מחדש את הסדרה. הפיילוט (והסדרה, במקרה שהיתה מקבלת את האוקיי להמשיך) אמורים היו להעביר את סדרת הספרים אל המסך. עתה, לאחר שברשת ראו את המוצר הסופי הם מעוניינים לשנות מעט את המבנה של הסדרה ולהשתמש בספרים רק כנקודת קפיצה להתפתחות הסדרה.

צוות השחקנים, אותו ניתן היה לראות בפיילוט אמור להשתנות כמעט כליל, אך ברשת מעוניינים לשמר את הכוכבת הראשית, איימי טיגארדן.

הפרויקט אמור להיות מפותח מחדש במהירות גדולה ובמידה ויושלם בזמן הוא עשוי לעלות כבר בחצי השני של העונה.

בנוסף לכך, ברשת גם עובדים בתקופה האחרונה, לראשונה מזה זמן רב גם על קומדיות. עדיין אף אחד מהם לא צלח העונה את הסלקציה. הסיבה לכך הייתה, שבהנהלת הרשת רצו קודם כל לייצב את לוח המשדרים לאחר הכישלון הכמעט טוטאלי של העונה שעברה וקל להם לעשות זאת עם דרמות בנות שעה, מאשר עם קומדיות בנות חצי שעה. וכעת, כאשר לדעתם הלוח התייצב בצורה טובה הפוקס של הרשת יעבור אל הקומדיות.

נכון לעכשיו, הקומדיות עליהם עובדים ברשת הם: עיבוד אמריקאי לקומדיה הבריטית FM אודות שני שדרי רדיו והמפיקים שלהם (קומדיה נהדרת, דרך אגב), וכן, Swordfighting, אודות שני זוגות צעירים. למרות שרק אחת מהקומדיות נכתבת כסיטקום, קיים סיכוי ששתיהן לא יהיו בסופו של דבר סיטקומים. כמו The Selection, גם הקומדיות הנ"ל יכולות לעלות עוד העונה במידה ויהיו מוכנות בזמן למרות הלוח העמוס של הרשת.

אלמנטים נוספים שמגיעים מהנהלת הרשת הם:

1. בעונה הבאה, הסדרות של הרשת יעלו בין התאריכים ה 1 ל 10 באוקטובר וקיים מצב שישודרו אל תוך חודש דצמבר.

2. בשום אופן לא מדובר בעונה האחרונה של Supernatural.

3. העיבוד הטלוויזיוני ל Deadman לא מת ועדיין נמצא בפיתוח.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה הסיכוי שרשת אחרת תקנה את המעגל הסודי? חבל על הסדרה הזאת

אלעד אמר/ה...

זה אומר שהעונה הרביעית של יומני הערפד תתחיל באוטובר?!?!?!?