יום שבת, 25 ביוני 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: הפרויקט של גלי, שחקנים בסדרות, סמולוויל, סדרות רפואיות, The Killing, ינואר ג'ונס, תשע הנשמות של קלואי קינג, סוכן מחוק ועוד.

נתחיל עם שאלת רייטינג:
מה לגבי הרייטינג של הפרויקט של GLEE?


תגובה:
הפרק הראשון הניב בסך הכל 455,000 אלף צופים, ואילו הפרק השני הגיע ל 527,000 צופים.

השאלה הבאה היא יותר בקשה:
D1D1
ובקשר לבקשה שלי בנוגע לשחקנים
אני מבין שיש הרבה, פשוט רציתי לדעת מה דעתך על כמה שחקנים מהסדרות שאני צופה בהם כמו: דקסטר (מדקסטר), יו לורי (האוס), שלדון קופר (המפץ הגדול), שחקני הסדרה אבודים ושחקני הסדרה חברים.



תגובה:
את מייקל ס הול, יו לאורי וג'ים פארסונס (שלדון קופר) אני מאד אוהב. יו לאורי הוא שחקן קומי נהדר וניתן היה לראות את זה כבר בסדרה "עלילות הפתן השחור", ג'ים פארסנוס קיבל תפקיד שתפור למידותיו בצורה חסרת תקדים. מזמן לא ראיתי ליהוק כל כך מוצלח לסדרה כלשהי. קשה לי לראות אותו מצליח בסדרה אחרת באותה מידה. מייקל ס הול (דקסטר) הראה את העוצמות שלו כבר בסדרה "עמוק באדמה".
לגבי "אבודים", חוץ מלהתפעם מיופיה של אוונג'לינה לילי המדהימה (ומזל טוב לה לרגל הלידה לפני מספר ימים) לא ממש התרשמתי מהשחקנים, מצטער.
לגבי "חברים", קורטני קוקס, דיוויד שווימר, ליסה קודרו ומתיו פרי – מעצבנים בטירוף בכל הסדרות שלהם (במקרה של פרי, אפשר להוציא את התפקיד שלו ב"סטודיו 60" מהמשוואה הזאת), ג'ניפר אניסטון – מהממת מבחוץ ומבפנים, מאט לה בלאנק – שחקן קומי בחסד.

שקד עדיין מנסה לברר לגבי סרט אפשרי של סמולוויל והעובדה שאני חושב שהסיכוי אפסי שזה יקרה:
למה הסיכוי של סמולוויל אפסי? המפיקים רוצים, טום ואריקה רוצים, מי חסר? אני מאמין שגם אליסון תסכים וג'סטין הודיע שהוא יסכים...

המפיקים הודיעו שהם רוצים וכך גם רוב השחקנים...


תגובה:
משום שהפעם, בניגוד לשנים קודמות, ברשת ה CW לא ינסו לקחת על עצמם פרויקט שכזה בשל העלויות הגדולות שלו. העונה האחרונה של הסדרה הייתה יקרה מאד וסרט טלוויזיה אמור להיות יקר מאד אחרי סדרה של 10 עונות. קשה לי לראות את הנהלת הרשת מאשרת פרויקט יקר שכזה, למרות שהשחקנים מעוניינים בכך (ולמה לא ? מדובר בעוד הכנסה עבורם). אבל כפי שציינתי, כל עוד יש סיכוי המעריצים ימשיכו לקוות.

שאלה נוספת נוגעת לסדרות הרפואיות:
D1D1 תודה על התשובה בנוגע לסדרות הרפואיות.
התחלתי את Royal Pains ואני כבר בפרק שני. ראיתי שיש לה 2 עונות לכן אני אסיים ממש מהר.
בקשר לאוף דה מאפ ראיתי את הפרק הראשון והשני ולא אהבתי.
בתגובות מישהו הציע לי את BODY OF PROOF וגם לה יש ממש מעט עונות.
אני קיוויתי שתוכל להמליץ לי על מעל ל=4 עונות לפחות על מנת שיהיה משהו לראות.
יש סידרה כזאתי?

תודה על המענה ושבוע טוב


תגובה:
לגבי Royal Pains, הסיבה שיש רק 2 עונות היא שמדובר בסדרה שעדיין משודרת. בימים הקרובים תעלה העונה השלישית ברשת USA. לגבי Off The Map, גם אני לא ממש אהבתי, אולי בגלל שמדובר בסדרה של שונדה ריימס (יוצרת האנטומיה של גריי).
לגבי BODY OF PROOF, העונה השנייה תעלה בספטמבר ברשת ABC בארה"ב והיא פחות סדרת רפואה ויותר סדרת מיסתורין שמשלבת רפואה בכדי לפתור פרשיות רצח (כמו שהסדרה ג'ורדן עשתה לפניה ב 6 עונות).
לגבי סדרה נוספת בעלת יותר מ 4 עונות, קשה לי לחשוב על סדרות כאלו פרט לאי.אר שנטחנה מכל עבר. ואני גם לא יודע אם יש לה תרגום ברשת.

השאלה הבאה מתייחסת ל"יקירת הבלוג" והקורא\ת גם מתחיל\ה רצף שאלות בנוגע לסדרת כבלים:
D1D1: ישנן שמועות שמילה קוניס היא דו מינית...
בקשה: השחקן ג'ואל קיינמן Joel Kinnaman שמשחק באופן מאוד משכנע ונוגע ללב את הבלש בצמד הבלשים בסדרה The Killing: הוא אינו יפה במיוחד או מרשים במיוחד, אך הוא שחקן אופי מעולה, שמעתי כמה ראיונות איתו-אינטיליגנט ביותר, האם ניתן לאתר סימני זוגיות אצלו?


תגובה:
לגבי מילה קוניס, על פי מה שידוע לי השמועות שקריות.
לגבי ג'ואל קיינמן, לצערי ולאחר חיפוש ארוך לא הצלחתי למצוא אצלו "סימני זוגיות". שוב, מצטער.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה The Killing:
רציתי לשאול אותך, D1D1, אם אתה שותף לגל האכזבה מפרק סיום העונה של The Killing ששוטף את הרשת? אני חושבת שסוף לא פתור ומציאות סדוקה ולא מושלמת מתאימה מאוד לסדרה שאימצה סגנון היפר ריאליסטי, וציפייה לזיהוי ודאי של הרוצח והרשעה מיידית שלו עם סט ראיות מנצח פשוט לא קורה כמעט במציאות. גם חוסר פתרון הוא סוג של פתרון. מה גם שהמשחק הנפלא של צמד השחקנים הראשיים ששיחקו צמד בלשי מחלק רצח שדומים מאוד למציאות, אך שונים לחלוטין מהדימוי של בלשים כאלה על המסך, תגמל היטב את הצפייה. אבל זו רק דעתי.

שאלה נוספת על הסדרה הגיעה במייל:
רציתי לדעת אחי, מה אתה חושב על הסדרה ההריגה? שווה צפיה?
תודה רבה על הבלוג המדהים שלך!!! נותן לי רבע שעה של הנאה כל יום,:-)

ושאלה שלישית על הסדרה:
היה לסדרה רייטינג גרוע. איך אישרו אותה לעוד עונה ?



תגובה:
עניתי על שתי השאלות הראשונות בפוסט של "שלב סיכום העונה" על הסדרה שפירסמתי היום.
בנוגע לרייטינג. הרייטינג של הסדרה היה בינוני עד טוב ולא גרוע, צריך לראות באיזו רשת הסדרה משודרת ולא להביט רק הנתונים היבשים.

ונעבור לשאלה כללית:
מי מועמדים לאמי בקומדיה ?
וגלי לא מועמדים השנה ?


תגובה:
מצטער, אני לא ממש מתייחס לאירועים הללו (אוסקר, גלובוס הזהב או אמי), כך שאין לי מידע.

ונעבור לשאלה על אחת השחקניות היפות בעולם:
ג'נוארי ג'ונס צפוייה להיות בעונה הבאה של מד מן ?


תגובה:
כן, היא חוזרת לעונה הבאה של הסדרה. דרך אגב, המפיקים עדיין לא החליטו האם לשלב את ההריון שלה בסדרה.

ועכשיו מקבלת אחת מרשתות הכבלים הגדולות שאלה:
ABC Family הוא ערוץ כבלים, נכון? אז למה זה משנה מה הרייטינג? הסדרות של HBO ושואוטיים מקבלות נתונים נמוכים יותר מ0.3 ועדיין מקבלות עוד עונה.
האם ABCF מתבסס רק ברייטינג? הסדרה "קלואי קינג" מאוד נחמדה.


תגובה:
נכון, בערוצי הכבלים הרייטינג הוא פחות אפקטיבי לעומת ערוצי ברודקאסט, אבל עדיין יש לו מרכיב קריטי באישור עונות חדשות לסדרות. אבל עדיין, צריך להשוות את הרייטינג לערוץ המשדר. 0.3 נק' מדד בערוץ HBO לא משתווים ל 0.3 ברשת ABC Family. לכל רשת יש את הסף שלה, שמתחתיו הסדרה לא שווה את ההשקעה.

נעבור למקבץ שאלות מטולי:
שאלה לא קשורה:
לקמלוט תהיה עונה 2?
ומה הצלחתה ?,היא נחשבת יותר מצליחה או ככישלון ?
סיפור הרגיל של המלך ארתור ארתור וגוונביל ביחד ,כאילו נשואים זה צפוי להיות ככה אם תהיה עונה שנייה ?
וזה נכון שג'רמי מיומני הערפד וקרוליין מאתה הסדרה ביחד ?


תגובה:
נכון לעכשיו עדיין לא יצאה הודעה רשמית על עונה שנייה. במקור הסדרה הייתה אמורה להסתיים בתום העונה הראשונה ולא לחזור, אולם אני מניח שבמידה וברשת יחליטו שהרייטינג שלה היה מספיק טוב הם יוכלו להחזיר אותה לעונה שנייה. אם אתם שואלים אותי, הרייטינג שלה היה בינוני ומטה. אבל יכול להיות שברשת חושבים אחרת.
לגבי סיפור ארתור וגווניבר, אני מניח שכאשר ליאנטוס בחוץ זה נראה טבעי שהיא איכשהו תמצא את עצמה בזרועות ארתור. השאלה היא רק מתי.
לגבי ג'רמי וקרוליין מ"יומני הערפד", ראו פינת הזוגיות שפירסמתי היום.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה Burn Notice:
לעונה החמישית של סוכן מחוק יהיו פגרות?
אם כן,כמה פגרות יהיו? ואחרי כל כמה פרקים עושים פגרה? וגם כל כמה זמן פגרה נמשכת ?


תגובה:
בדרך כלל יש לסדרה פגרה. קיימות 2 אפשרויות. במידה והסדרה תשדר 16 פרקים בעונה הנוכחית (מרבית הסיכויים), סביר להניח שאחרי הפרק התשיעי הסדרה תצא לפגרה, במידה ומספר הפרקים יגיע ל 18, סביר להניח שהיא תצא לפגרה לאחר 12 פרקים.
גם לגבי החופשות קיימות 2 אפשרויות:
הסדרה יכולה לצאת לחופש עד חודש אוקטובר ואז לשדר את הפרקים הנותרים של העונה (סיכוי גבוה), האפשרות השנייה היא שהסדרה תחזור רק בחודש ינואר בפרקים חדשים. כרגע אין עדיין מידע לגבי החלטת הרשת.

ולסיום, מספר שאלות שהגיעו במייל:

1. האם ראית ראית את הפיילוט של Falling Skies ו- Combat Hospital, אם כן מה דעתן עליהן ?

2. מבין כל הפיילוטים שאושרו לסדרות המיועדות להתחיל בעונת החורף 2012-2011 איזה הכי משך את תשומת ליבך ?

3. למה Off The Map קרסה בנתוני הרייטינג שלה ?

4. למה הסדרה Alias בעבר בוטלה, ומה היה הרייטינג שלה ?

5. פירסמת בעבר שיוצר יומני הערפד מכין פרויקט לסדרת בת בשבילה, מתי יתפנה לו זמן לעשות זאת, יש סיכוי שנראה אותה בסתיו 2012 ?

6. כל הסדרות שמתבטלות זה בגלל רייטינג נמוך ?

תודה רבה על המענה!!!


תגובה:
1. את הפיילוט של Falling Skies עוד לא יצא לי לראות, אראה בקרוב, את הפיילוט Combat Hospital ראיתי ולא כל כך אהבתי. לי באופן אישי נמאס כבר מסדרות רפואה. אחרי שנים של צפייה באי.אר, האנטומיה של גריי ועכשיו גם Royal Pains אני ממש לא מעוניין בעוד סדרה שכזאת. הסדרה גם לא הביאה משהו מיוחד, פרט לעובדה שהיא מתרחשת באפגניסטן. לא פלא שהיא לא הצליחה ברייטינג בארה"ב (בקנדה דווקא כן).

2. אין ספק ש Ringer של שרה מישל גלר ברשת ה CW הוא הפיילוט המדובר ביותר וגם The Secret Circle של הרשת עושה רושם מעניין, גם Person Of Interest של רשת CBS מעניין אותי. ברשת ABC יהיה מעניין מאד לראות את החידוש ל"מלאכיות של צ'ארלי" והאם הוא יהיה הצלחה או כישלון טוטאלי (אני צופה שיקרה אחד מהשניים), וגם Once Upon A Time של ג'ניפר מוריסון יעניין אותי. ברשת FOX אני מחכה ל Touch של קיפר סאת'רלנד שאמורה לעלות בחצי השני של העונה וגם לאלקטרז ו"טרה נובה", וברשת NBC מעניינים אותי Prime Suspect של מריה בלו ו Grimm.

3. כי מדובר בסדרה גרועה. מדובר בסדרה שהיא גרסה שנייה של "האנטומיה של גריי", והשוני היחיד הוא שהיא מתרחשת בג'ונגל. הצופים הבינו את זה מהר מאד ולא הלכו שולל. אני גם מקווה שהסדרה Private Practice תלך בעקבותיה בעונה הבאה ותבוטל גם היא, עוד סדרה נלוזה מבית היוצר של שונדה ריימס.

4. הסדרה צנחה ברייטינג בעונתה החמישית והאחרונה. העונה הראשונה הניבה 9.7 מיליון צופים בממוצע, העונה השנייה הניבה 9 מיליון צופים, השלישית ירדה ל 8.15 מיליון, ברביעית היא התרוממה מחדש ל 10.3 מיליון אבל בעונתה החמישית והאחרונה היא צנחה ל 6.7 מיליון צופים בלבד בממוצע. לפי דעתי הירידה נבעה מההריון של גניפר ג'ארדנר, כוכבת הסדרה, אשר אילץ את ההפקה להקטין את תפקידה ולהביא את רייצ'ל ניקולאס לתפקיד הראשי בעונה הזאת. מכיוון שגארדנר הייתה למעשה הסדרה, הקטנת התפקיד שלה זעזעה את הסדרה לחלוטין.

5. נכון לעכשיו הפרויקט נכנס להקפאה עד להודעה חדשה. אין תאריך מדויק לחזרת הפרויקט לפעולה, היות וקווין ווילאמסון, יוצר הסדרה המיועדת, יהיה עסוק ב 2 סדרות בזמן הקרוב: יומני הערפד ו The Secret Circle.

6. בדרך כלל כן, אולם לפעמים יכול לקרות מצב אחר כמו שקרה ב"שני גברים וחצי" שנאלצו להעיף את צ'ארלי שין ואז לפעמים הסדרה קורסת ומחליטים לבטל אותה. במקרה של "שני גברים וחצי" הביאו מחליף, אולם לפעמים מחליטים לא לעשות זאת. בעיות נוספות יכולות להיות מבחינה כספית, כאשר לא משתלם מבחינה כספית להעלות עונה נוספת של הסדרה (ככל שהסדרה וותיקה יותר היא יקרה יותר להפקה – ראו ערך סמולוויל), או כמו במקרה של Ghost Whisperer, כאשר ברשת CBS העדיפו לוותר על סדרה שמצולמת באולפני ABC ולכן חלק מההכנסות הולכות אליה, על פני סדרה שההכנסות שלה יגיעו כולן אל כיסי הרשת.

Share on Facebook

4 תגובות:

mip אמר/ה...

אני חייבת לציין שזה ממש מזל שהוצאת את סטודיו 60 מהמשוואה לגבי מתיו פרי.
לא משנה כמה ישדרו את העונות של חברים שוב ושוב לדעתי זה התפקיד של החיים שלו.
מה הסיכוי שיש לך מושג למה ירדה הסדרה המופלאה הזו?
אני יודעת שהיו בעיות ברייטינג אבל אני תוהה האם הרייטינג היה נמוך אבסולוטית או שהוא היה נמוך רק ביחס לעלויות ההפקה (שהיו בשמיים).

אנונימי אמר/ה...

תודה על המענה לשאלות, ובפרט שאתה שותף לאהדה לסדרה the killing.
האם תוכל להיות נדיב כלפינו ולפרסם את דעתך על העונה ה-2 של luther?

ליאת אמר/ה...

לmip איזה רייטנג נמוך בעונה העשירית היא 23 מליון צופים והשיא של הסדרה היה 29 מליון צופים

^^ אמר/ה...

תודה רבה על המידע, ועל התשובה לשאלה שלי D1D1.

אני מסכים איתך בנוגע למייקל סי הול, ג'ים פארסונס ויו לאורי (המלך).
אבל אני חושב שבאבודים היו עוד כמה שחקנים טובים כמו (לא יודע את השמות של השחקנים) סוייר וג'ון לוק.

ובחברים לדעתי כמעט כולם היו מצויינים!! נכון שג'ניפר אניסטון הייתה הכי טובה אבל ג'ואי \ רוס צ'אנדלר היו גם ממש מצויינים, זאת לפחות דעתי.