יום שבת, 25 ביוני 2011

חמש אנקדוטות שאולי לא ידעתם על... סמולוויל



1. למרות שכל הסדרה נכתבה על סופרמן בצעירותו, זה לאהיה התכנון המקורי של מפיקי הסדרה. בתחילה, הסדרה הייתה אמורה להיות על באטמן בצעירותו, אך אז הם גילו שאף אחד לא רוצה לראות סדרה על ילד יתום עם עבר כזה, שבו ברוס ווין הפך לבאטמן. מה אתם הייתם מעדיפים?

2. טום וולינג היסס רבות לפני שהסכים להכנס לנעליו הגדולות של קלארק קנט, ולמפיקים הייתה גם אופציה נוספת. השחקן היה לא אחר מאשר ג'נסן אקלס, שגילם את ג'ייסון טיג בעונה הרביעית ואז הפך לכוכב של על טבעי. יכולתם לדמיין את קלארק בלונדיני?

3. לויס ליין לא הייתה אמורה להיות דמות חשובה בסמולוויל. עקב העובדה שקריסטין קרוק שמילאה את התפקיד הרומנטי בחייו של קלארק, המפיקים הרגישו שאין צורך בהוספתה של אריקה דוראנס בתפקיד לויס ליין. אבל בגלל הכימיה בין טום וולינג(קלארק) לאריקה דוראנס(לויס ליין), התפקיד שלה גדל. מזל, מה היו עושים המפיקים אחרת בעונה השמינית כשקריסטין קרוק עזבה?

4. למרות שבמשך 10 שנים טום וולינג שיחק את סופרמן העתידי, הוא הודה בראיונות שאיננו ממעריציו של סופרמן ואף לא אוהב אותו בלשון המעטה. דרך אגב, אותו טום וולינג החל לשחק את קלארק בן ה-14 כשהיה בן 24!

5. קריסטן בל, שתרמה את קולה לאחת שיודעת ושיחקה בגיבורים, נבחנה לתפקיד של קלואי סאליבן. את הסוף כולנו יודעים, אליסון מאק זכתה בתפקיד ושיחקה אותו במשך כל עונות הסדרה. דרך אגב, הדמות של קלואי לא הופיעה בקומיקס (בשונה משאר דמויות הסדרה) אך בעקבות סמולוויל דמותה הוכנסה לספרי הקומיקס.

Share on Facebook


הערה: מדובר בפינה חדשה של שקד, קורא נאמן של הבלוג.

3 תגובות:

techtik אמר/ה...

ג'נסן אקלס היה עדיף פי כמה.
אבל העיקר שיש אותוב על טבעי!!
שחקן מושלם.

שקד אמר/ה...

יש טעות שלי חח... בסעיף הראשון, זה ברוס ווין הפך לקלארק קנט.

Yael אמר/ה...

נהניתי לקרוא :)