יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

ביקורת: Single Parents, עונה ראשונה, פרקם 4-1: עד מתי



רשת ABC מנסה להמשיך ולנפק קומדיות חדשות. לפחות מבחינת הרייטינג לא מדובר בהצלחה גדולה, אבל מבחינת האיכות, אין ספק שמדובר בקומדיה החדשה החביבה מכולן.

הקומדיה מספרת את סיפורם של משפחות חד הוריות, אשר המבוגרים במשפחה חוברים אחד לשני בכדי שיסייעו להם לשרוד את גידול ילדיהם בצד הצורך לנהל גם חיים משלהם. במרכזה של הקומדיה נמצא את וויל קופר (טראם קילם), אשר אשתו עזבה אותו והותירה אותו עם סופי (מרלו בארקלי) ילדתם הקטנה לגדל אותה לבד. הבעיה ? מדובר בטיפוס קלולס שכל חייו נסובים סביב ילדתו והחבורה החדשה של ההורים בבית הספר נרתמים לעזרתו.

בקאסט של הסדרה ניתן למצוא פרצופים מוכרים בדמות לייטון מיסטר (Gossip Girl) שלה זהו ניסיון שני בקומדיה לאחר Making History הכושלת, אך עושה רושם שבדיוק כמו הסדרה הקודמת שלה הסדרה הזאת קטנה על מידותיה ואולי עדיף גם שתתרכז בדרמות ופחות בקומדיות.

שחקן בולט נוסף הינו בראד גארט כדאגלס פוגרטי, אב עשיר לתאומות, אשר לא חשב שיימצא את עצמו בגילו המתקדם מגדל שתי בנות קטנות לבדו. בניגוד למיסטר, קומדיות תפורות למידותיו וגם את התפקיד בקומדיה זו הוא עושה על הצד הטוב ביותר. כולל כאב תחליפי לדמות של רורי (דווין טרי קאמפבל), אשר אוהב להתלבש בצורה מפוארת (בעיות בזהות המינית כבר בגיל צעיר ?)

אז, לראות או לא לראות ?

למרות שמדובר בקומדיה חביבה מאד, ושבניגוד למספר קומדיות חדשות בקומדיה הזו דווקא אפשר היה לחייך בפיילוט מספר פעמים ואולי אפילו לצחוק, הבעיה הגדולה של הסדרה היא שכבר בפיילוט אפשר להבין את הרעיון שמאחוריה ולא ברור עד כמה ניתן "לסחוב" את הרעיון מעבר לכך. הפרקים הבאים הוכיחו זאת וגם נתוני הרייטינג. ולא, ילדים חמודים זו לא סיבה מספיק טובה בכדי להמשיך לצפות. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכונים והסקירות
לא מסכים עם דעתך, למרות חיבתי לשני השחקנים הראשיים- לדעתי, הסדרה פשוט רעה ולא מצחיקה כלל- פשוט בזבוז זמן לרעיון משומש שאם היו לוקחים אותו לכיוון הנכון היה מצחיק