יום שבת, 20 באוקטובר 2018

פרסום: "נטפליקס" ביטלה דרמת קומיקס נוספת


ימים בודדים לאחר ביטול הסדרה Iron Fist, ב"נטפליקס" החליטו לא להעניק עונה נוספת לדרמת קומיקס נוספת שלהם, הכוונה היא ל Luke Cage.

בשעה שביטולה של Fist היה מובן לאור הביקורות הרי שביטולה של Cage הוא ההפך הגמור, גם לאור העובדה שבהפקה והתסריטאים החלו לעבוד על עונה שלישית מתוך מחשבה שמדובר בהודעה פורמאלית. על פי מידע שמתקבל הסיבה לביטול נעוצה בהבדלים קריאטיביים של "נטפליקס" וההפקה, אשר היו גורמים לשינויים במצבת כוח האדם ולכן הצדדים לא הגיעו לעמק השווה ואז הגיעה הודעת הביטול. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מאוד אהבתי את העונה הראשונה של לוק קייג'. השחקן הראשי פחות התחברתי אליו הוא היה מאוד חלש אל מול השחקנים האחרים. הפסקתי לצפות בה. כך שלא מפתיע אותי שהיא בוטלה, חשבתי כי היא תבוטל לפני איירון פיסט שלה דווקא היה יותר עניין ועומק מאשר לוק קייג'. בגדול דרדוויל וג'סיקה ג'ונס סדרות לקהל מבוגר יותר, סדרות יותר אפלות ו"כבדות" אל מול השתיים.
לא מאוכזבת.

odeliya אמר/ה...

יש מצב שזה פשוט קשור לדיסני והערוץ לצפיה שהיא פותחת, כשסדרות מארוול שייכות לדיסני עכשיו והזכויות של נטפליקס על הסדרות האלה מעיקות על כולם. עונה 3 של דרדוויל הייתה מעולה, אז נראה מה יודיעו עליה. אם כם אותה יבטלו, זה יהיה סימן שכל הסדרות פשוט עוברות לערוץ דיסני.