יום שני, 15 באוקטובר 2018

פרסום: 15 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 8 עד ה 15 באוקטובר 2018



רשת Showtime חידשה את הסדרה Kidding לעונה שנייה.

רשת FX חידשה את הדרמה MR. InBetween לעונה שנייה.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Ozark לעונה שלישית בת עשרה פרקים.

ערוץ "דיסני" חידש את הסדרה Raven's Home לעונה שלישית.

הסדרה Light As A Feather תעלה ב Hulu ב 12 באוקטובר 2018.

העונה השלישית של True Detective תעלה ב 13 בינואר 2019 ברשת HBO.

שוב זעזועים בהפקת הסדרה F.B.I של רשת CBS. בפעם השנייה בהיסטוריה הקצרה של הסדרה הוחלפו התסריטאים הראשיים של הסדרה. ריק איד ודרק האס, אשר עבדו עם דיק וולף במותג של Chicago הפכו להיות הצמד השלישי שמוביל את הסדרה. סימן לא טוב לסדרה שדווקא החלה בצורה סבירה מבחינת נתוני רייטינג.

בסדרה Proven Innocent, השחקניות קייטלין מנר ותמבי לוקי יופיעו בתפקידי אורחות מתמשכים. מנר תגלם את דמותה של הת'ר האזבנד, נערה רעה מבית הספר והאויבת המושבעת של מדלין סקוט, אשר ממשיכה לענות אותה גם בחייה הבוגרים. לוקי תגלם את דמותה של ונסה דייל, ת'רפיסטית אמפתית עבור איזי בודרו. שחקניות נוספות שמצטרפות באותה מסגרת הינן טיפני דופונט וקתרין לידסטון. דופונט תגלם את דמותה של ניקי רוסו, שוטרת קשוחה שיודעת להגן על עצמה. לה ולבודי יש מערכת יחסים סבוכה. לידסטון תגלם את דמותה של איזבל סאנצ'ס, אישה שזה עתה סיימה את לימודי המשפטים שלה. היא רוצה להצליח במשפטים פליליים ואולי גם בפוליטיקה.

בסדרה Shmeless, השחקן קמרון מונהן, אשר גילם את דמותו של איאן גלגר עוזב בתום העונה. הודעה זו הצטרפה להודעתה של איימי רוסום, אשר גילמה את דמותה של פיונה, אשר הודיעה שגם היא עוזבת. האם הסדרה בדרך לביטול ?

בסדרה The Man In The High Castle, השחקן מארק ריזמן יופיע בתפקיד אורח מתמשך בתור הגרמני ויליהלם גורטצמן, כוח חדש עולה ויריב עבור ג'ון סמית וגם עבור הימלר.

בסדרה The L.A. Finest, השחקנים גיוויד פומרו וג'ורדן רודריגז יופיעו כשחקנים אורחים מתמשכים בסדרה. פומרו יגלם את דמותו של לוטננט ג'ייסון קאלוויי, לוטננט במשטרת לוס אנג'לס במחלקת הסמים. לו ולסיד היה סטוץ, דבר שיכול להעיב על הנעשה בעבודה. שוטר ישר והגון. רודריגז יגלם את דמותו של ארלו, אדם שתמיד נראה בשליטה ויהיה אחד הרשעים בסדרה.

בסדרה Splitting Up Together, השקחנית אלי לרטר (Heroes) מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך בתור פייג', אשר מרטין נמשך אליה ולינה מרגישה מאוימת על ידה. היא משתמשת בגירושין שלה ולא פוחדת להגיד את מה שבליבה על חיי הנישואים של מרטין ולנה.

בספין אוף של The Middle, השחקנית קימברלי קרוסמן (בתמונה) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי. היא תגלם את דמותה של רמי, השף בבית המלון בו סו הק עובדת בשיקאגו. כמו כן, כריז דיאמנופולוס יגלם את דמות הבוס שלה.

בסדרה Suits, השחקן סאשה רואיז (Grimm) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כמושא אהבה עבור דונה. הוא יגלם את דמותו של רסלר, יושב הראש של חברת עיצוב. הוא לקוח וותיק של חברת עורכי הדין. כאשר הוא פונה אל החברה לעזרה, דונה ממהרת לעזור. 

בסדרה The Village, השחקנית איימי קרלסון (Blue Bloods) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. 

בסדרה Arrow, השחקן קירק אקבדו, אשר גילם בעונה השישית את דמותו של ריקארדו דיאז, קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השביעית. 

אין תגובות: