יום חמישי, 4 באוקטובר 2018

פרסום: האם סדרה ראשונה מלוח המשדרים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות 2019-2018 בדרך לביטול ?


אנחנו נמצאים בשבוע השני של עונת הסתיו-חורף 2019-2018 ועושה רושם שמצאנו את הקורבן הראשון של עונה זו. על פי הדיווחים שמגיעים, הסדרה Lethal Weapon בדרך לביטול בתום העונה השלישית.

דיימון ויינס, אחד השחקנים הראשיים של הסדרה, אשר מגלם את דמותו של הבלש מרטוק, יצא בהודעה כי בתום 13 פרקי העונה השלישית הוא לא ימשיך להופיע בסדרה. הסיבה ? הוא מרגיש שהוא מבוגר מדי להמשיך כדמות ראשית בסדרת ברודקאסט תובענית שכזאת. השחקן בן 58.

במידה והוא אכן יעמוד במילתו ולא ימשיך, הסיכוי שהסדרה תשרוד קטן מאד. בלאו הכי היא ניצלה ברגע האחרון בתום העונה השנייה וגם אז היא ביצעה מהלך דרמטי והחליפה את אחד משני השחקנים הראשיים: קליין קרופורד בשון וויליאם סקוט. ולמעשה חיסלו את הדמות האייקונית של ריגס. קשה מאד להאמין שבמידה ודיימון אכן יעזוב את הסדרה ילהקו מחדש את הדמות או יכניסו דמות אחרת במקומה, במיוחד לאור נתוני הרייטינג הגרועים שלה. הסדרה, ולטעמי גם מנהלי הרשת, לא יעמדו בכך.

צחוק הגורל הוא שהדמות של מרטוק בסרטי Lethal Weapon ידועה במשפט האלמותי שלה:
I'm Getting To Old For This Shit. ובתרגום לעברית "אני הופך למבוגר מדי לחרא הזה". האם מדובר בניסיון להעלות את המשפט הזה כדרך לעורר צופים ? משום שאם אכן דיימון התכוון להצהרה שלו, צפו לכך שמדובר בפרק האחרון של הסדרה.


2 תגובות:

אורן אמר/ה...

זה לא מפתיע, ולא נראה לי (למרות הצהרות השחקן) שזה קשור לגיל שלו. זה קשור לכך שבלי הדמות הראשית השנייה בסדרה, סיכויי הסדרה להחזיק רייטינג סביר צונחים באופן קטסטרופלי. בלי קשר לאם היה מוצדק להעיף את קליין קרופורד מהסדרה או שלא. זו עסקת חבילה. ברגע שפירקו את החבילה, אי אפשר להחליף ולשנות זכיון שמפורסם בגלל הצמד הספציפי הזה. בסרטים אגב, מל גיבסון שגילם את מרטין ריגס, הוא הכוכב האמיתי. וגם בסדרה הדגש היה על דמותו של ריגס, ומרטאו היה בעיקר הדמות הקומית מול הדמות הטרגית של ריגס.

odeliya אמר/ה...

זה אפילו יותר מזה. השחקן שמשחק את ריגס פתח את הפה לפני כמה שבועות בנוגע להעפה שלו ולכלך בטירוף על ויינס. אמר שהוא לא לומד את השורות שלו,לא מגיע לקריאות המוקדמות ומתנהג כמו זבל באופן כללי. הוא אפילו אמר שויינס בכלל לא רצה את התפקיד וחשב שהסדרה לא תקבל אישור ורק רצה לסמן וי ולהמשיך לפרויקט אחר. והסיבה שהעיפו אותו ולא את ויינס זה שהרשת החליטה שהוא השחקן המפורסם והמשמעותי יותר, ובחרה להשאיר את ויינס ולהעיף אותו. אם זה נכון, וכולם בהפקה שמעו את זה, זה יכול היה חגרור תגובות, ולא בטוחה שהשחקנים סביבו סובלים אותו, ואולי זה הפיצוץ שהביא לסיום.