יום שני, 29 באוקטובר 2018

פרסום: 20 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 23 עד ה 30 באוקטובר 2018



העונה השלישית של F Is For Family תעלה ב"נטפליקס" ב 30 בנובמבר 2018.

העונה השנייה של The Marvelous Mrs. Maisel תעלה ב 5 בדצמבר 2018 ב"אמזון".

שני הפרקים האחרונים של הסדרה Timeless יעלו ברשת NBC ב 20 בדצמבר 2018.

הסדרה Good Trouble, הספין אוף של The Fosters תעלה ברשת FreeForm החל מה 8 בינואר 2019.

העונה השנייה של Friends From College תעלה ב"נטפליקס" ב 11 בינואר 2019.

הסדרה The Passage תעלה ברשת FOX בימי שני החל מה 14 בינואר 2019.

"נטפליקס" חידשה את Disenchantment לעונה שנייה. הסדרה תחזור בפרקים חדשים במהלך 2019.

Brooklyn Nine Nige תחזור לעונה שישית ברשת NBC בינואר 2019.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Atypical לעונה שלישית.

"נטפליקס" ביטלה את הסדרה American Vandel לאחר שתי עונות.

ברשת FreeForm ליהקו את הדמויות הראשיות לריבוט של Party Of Five. מדובר בברנדון לרוקט, אמילי טוסטה, ניקו גורדודו ואלה פאריס לגאפסי.

בסדרה Killing Eve, השחקנים הנרי לויד יו ושאנון טארבט (בתמונה) מצטרפים לעונה השנייה.

בסדרה "וויל וגרייס", השחקן בארט פו (NCIS:LA) מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור פוך, עמית מורה של וויל ומושא אהבה שלו. העניינים מסתבכים עבורם כאשר המצב בביתו של פו גורם לדילמה אתית עבור וויל.

בסדרה Pretty Little Lairs: The Perfection, השחקנים נואה גריי קייבי ואוון ביטנקורט מצטרפים לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. נואה יגלם את דמותו של מייסון, אתלט חכם וסטודנט באוניברסיטת ביקון הייטס. הוא מנהיג מלידה ויכול להקסים אנשים כמעט בכל מצב, אבל יש בו משהו מאד מיסתורי. ביטנקורט יגלם את דמותו של אנדרו, החבר של דילן.

בסדרה Roswell, New Mexico, השחקנית קלאודיה בלאק מצטרפת כשחקנית אורחת בתור אן אוונס, אמם המאמצת של איזבל ומקס. היא לא מודעת לכך שילדיה הם חוצנים.

בסדרה The Conners, השחקן רנה רוזאדו מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור אמיליו. בחור נחמד, מתוק וחמוד וכן עובד במסעדת קאסטיה בוניטה. הוא מתקשה להתבטא בשפה האנגלית.

בסדרה Empire, השחקן סקוטי טובר מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כקרליטו, כוכב ראפ צעיר שכוכבו בעליה והוא חושב שהוא יציל את מוזיקת ההיפ הופ וכך גם הוא מתנהג.

בסדרה Swamp Thing, השחקנית ג'ריל פרסקוט מצטרפת לסדרה כמאדם קסאנדו, מגדת עתידות עם עבר מיסתורי.

בסדרה Lethal Weapon, השחקנית נישי מנושי מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. היא תגלם סגנית חדשה לתובע המחוזי אריקה מאליק, אשר מתחילה לעבוד עם מחלקת שוד\רצח. היא ישרה מאד ומכבידה מאד על העבודה של מרטוק וקול.

בסדרה Charmed, השחקנית אליס שאנון מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. אליס תגלם את דותה של ג'אדא שילדס. היא יודעת מה היא רוצה וכיצד להשיג את מה שהיא רוצה. היא לסבית מוצהרת ומל מבחינה בה לאחר פלירטוט בבר. למרות הכל, היא עדיין משאירה מקום למיסתורין ומל רוצה לפתור אותו. מצטרף נוסף הינו כריסטופר ריזולי, אשר יגלם את דמותו של האנטר, יועץ לאחוות הבנות באוניברסיטה ואוכף בעל כוחות. הוא יופיע לראשונה בפרק החמישי. 

אין תגובות: