יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

פרסום: 12 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 26 בספטמבר עד ה 2 באוקטובר 2018



"אמזון" חידשה את הסדרה Goliath לעונה שלישית.

רשת Showtime ביטלה את הסדרה I'm Dying Up Here לאחר שתי עונות.

בסדרה L.A. Finest, השחקנית סופי ריינולדס (בתמונה) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור איזבל, בתו המרדנית של פטריק, אשר יש לה מערכת יחסים מסובכת עם אמה החורגת ננסי (ג'סיקה אלבה). אך היא דווקא בראש אחד עם השותפה שלה, סיד.

בסדרה The Conners, השחקנית ג'ולייט לואיס מגיעה לקומדיה בתפקיד אורחת כבלו, החברה של דיוויד.

בסדרה InBetween, השחקן ג'סטין קורנל לוהק כחלק מהקאסט הראשי. הוא יחליף את השחקן יוסוף גטואד, אשר גילם את אותה דמות בפיילוט. בפיילוט הדמות נקראה דמיאן פאריש ואילו עתה הדמות שלו תיקרא דמיאן אסנטה, סוכן F.B.I לשעבר.

בסדרה The Affair, השחקן ג'ושוע ג'קסון לא חוזר לעונה האחרונה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. קיים סיכוי שהוא יופיע כשחקן אורח לפרק אחד או לכל היותר לשני פרקים, אך נכון לעכשיו אין מידע נוסף בנידון.

בסדרה New Amsterdam, השחקנית מרגו בינגהם מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. נכון לעכשיו, אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם.

Chicago Fire, השחקן טדי סירס מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאיש הדת החדש החדש, קייל שפילד. הוא יופיע לראשונה בפרק השישי של העונה השביעי לאחר שאיש הדת הקודם אורלובסקי (גורדון קלאפ) מודיע על פרישה. יש לו היסטוריה מסוימת עם אמילי פוסטר, הפרמדיקית החדשה. הוא יופיע בהרבה סצינות גם עם השותפה שלה, סילבי בראט.

בפרקי הקרוסאובר השנתיים של סדרות הקומיקס של רשת ה CW אשר ישודרו בחודש דצמבר 2018, השחקן למוניקה גארט לוהק לתפקיד The Monitor או בשמו האמיתי נאר נובו, ישות חוצנית בעלת כוח אינסופי.

בסדרה The Fix, השחקנים אלן פלדינו, סקיי פי מארשל, וטיילר קאלופה מגיעים לסדרה בתפקיד אורחים מתמשכים. פאלדינו יגלם את דמותו של ליאו פוסטר, סגן במשרד התובע. מארשל תגלם את דמותה של אנג'לה אשלי, עורכת דין שאפתנית, אשר מתחילה להיות מעורבת במקרה. קאלופה היא ג'סיקה מייר, קרבן הרצח.

בסדרה Riverdale, השחקן ריילי קו תופיע בעונה השלישית בתפקיד אורחת כלורי לייק, נערת חווה פלרטנית, אשר תסובב את ראשיהם של ארצ'י וג'אגהד, לאחר שהיא מכניסה אותם לביתה כאשר הם צריכים עזרה בערב אחד. אולם הסיטואציה תוביל אותם לסכנה גדולה מאד.

בסדרה Swamp Thing, השחקנית ג'ניפר בילס (Taken) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת כשריף לוסיה כייבל. 

אין תגובות: