יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

פרסום: 28 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (24 באוקטובר 2018)


רשת NBC מפתחת דרמה משטרתית בשם Blood Ties. כאשר בלש המשטרה סטיב הוברט, אשר הואשם ברצח, מזוכה, הוא מקבל את המשרה שלו בחזרה ומגלה שעתה יש לו תבונה חדשה בנוגע למקרים שלו. הוא חובר לשוטר חדש שיש לו אג'נדה משלו. הוברט צריך להסתגל לחייו החדשים מחוץ לכלא ולגלות מי הפליל אותו.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Council Of Dads. מדובר בסיפור אודות סקוט פרי, אשר מאחד קבוצה של חברים בכדי שיסייעו לו לאחר שהוא מקבל חדשות המודיעות לו שאין לו עתיד.

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Trust. הדרמה תעקוב אחר פרופסור לפסיכולוגיה בשם מיקאלה מרפי, אשר לוקחת על עצמה את עסקי הבנקאות של משפחתה לאחר שאחיה נופל באופן מחשיד לתרדמת. בכדי להציל את חיי אחיה, את העסק ואת המורשת של משפחתה, מיקאלה צריכה להתמודד עם משפחתה ובכך לחשוף סודו משפחתיים.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Emergence. הדרמה תתמקד בשריף, אשר לוקחת תחת חסותה ילד צעיר אותו היא מוצאת באזור של תאונה מיסתורית והוא לא זוכר כלל מה שקרה. החקירה מושכת אותה לקונספירציה רחבה מעבר למה שדמיינה. זהות הילד נמצאת במרכזה.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לדרמה ללא שם מבית היוצר של קריסטינה קים ומרטין ג'רו (Blindspot). הדרמה תעקב אחר שלש נשים חצי קוריאניות אשר גדלו באווירה של שתי תרבויות וזהויות ועתה צריכות לקחת צד בין אמא שלהן הקוריאנית ואביהן הלבן, ראש של אימפריית מזון שנכנס לכלא. הדרמה תחשוף סודות משפחתיים ותעקב אחר האחיות בשעה שהן יוצאות מהצל של אביהן בכדי להציל את האימפריה שבנה.


רשת FOX רכשה את הזכויות לדרמה Sisters מבית היוצר של ג'ייסון קאטמיס. הסדרה, המבוססת על דרמה אוסטרלית, תתמקד בג'וליה בקלי, בת יחידה אשר מגלה שחייה השתנו מהקצה אל הקצה לאחר שמכריחים את אביה להודות שבתחילת דרכו כרופא לפוריות הוא השתמש בזרע שלו להפרות נשים רבות. היא מתחילה לחפש את האחים והאחיות שלה והיא מגלה הרבה אחים אך רק שתי אחיות, אשר הופכות מהר מאד לחלק מהמשפחה שלה.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לריבוט של הסיטקום Alice. הקומדיה תעסוק בעקרת בית מלונג איילנד, אליס הייאט, אשר סוף סוף מקבלת את השכל לעזוב את בעלה הבוגדני. היא נוסעת לאריזונה עם בנה טומי, בן העשרה, ולוקחת על עצמה את המשרה של מלצרית בדיינר, מקום שבו שאר העובדים מהווים את המשפחה החדשה שלה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Move. הדרמה המוזיקלית תעקב אחר כוראוגרפית, אשר בכדי להציל את המוניטין שלה בעולם הריקוד והמוזיקה, שמה לעצמה למטרה ליצור מסע הופעות עבור דיוות פופ. לשם כך היא תיאלץ להיאבק באויבת הגדולה ביותר שלה, שהיא גם העוזרת שלה לשעבר. בו בשעה היא צריכה להיות כאם לצוות הרקדנים שלה.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמת F.B.I, אשר תתרחש בסניף בניו יורק של הסוכנות ותתמקד בשלש סוכנות בשעה שהן מתקשות לתמרן בין העבודה שלהן וחייהן האישיים.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה It Takes Two. הקומדיה תתמקד בשני אחים אשר מאחדים כוחות בכדי לעבוד בתחום הנדל"ן. והם מגלים שהם טובים יותר ביחד מאשר לבד.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לדרמה Deputy. הדרמה תתמקד בסגן ביל הוליסטר, אדם בשירות החוק אשר אוהב להפיל דלתות בחיפושים אחר האשמים ואבוד באסיפת צוות. אך כאשר השריף של מחוז לוס אנג'לס מת, ביל הופך לשריף ולאחראי על 10,000 שוטרים.

רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Tails מבית היוצר ובכיכובה של ריקי לינדהום. הקומדיה תתמקד באריקה (לינדהום), אישה בגילאי השלשים המאוחרות שלה, אשר למרות הלחץ מכל הכיוונים, מסרבת להיכנע אליו בכל אספקט של חייה.

רשת FOX קנתה את הזכויות לקומדיה Jill A Her Worst. הקומדיה תתמקד בגיל, אם מסורה, אשר שמה את צרכי משפחתה לפני צרכיה, ובכך הופכת את מעשיה למצחיקים ואותה למתוסבכת. הקול שיספר את סיפורה ב"וויס אובר" יהיה קולה של בעלה.



רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה, אשר תהווה את ההמשך לדרמה NYPD Blue. הסדרה אמורה להציג בתחילתה את בנו של סיפוויץ, תיאו, בשעה שהוא מנסה להרוויח את התג של בלש בשעה שהוא עובד ביחידה ה 15 ומנסה לפענח את הרצח של אביו. הוא מזכיר את אביו בכך שהוא שותה הרבה, עקשן ונוטה לוויכוחים.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה Family History. הדרמה תעקב אחר כתבת לעניינים טכניים באזור המפרץ, אשר חייה משתנים לאחר שהיא מגלה סוד משפחתי באמצעות בדיקת DNA באתר אינטרנט. הדרמה תציג את השאלה של טבע לעומת ביולוגיה, מה משפיע יותר וכיצד הטכנולוגיה גורמת לסודות להתגלות.

שרה צ'וק תככב בדרמה חדשה שרשת ABC מפתחת. הדרמה תתמקד בשתי אחיות, אשר לוקחות על עצמן את סוכנות האימוץ שהוריהן (עורך דין ועובדת סוציאלית) ניהלו מביתם במשך 30 השנים האחרונות.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בשם The Hypnotist's Love Story על פי ספרה של ליאן מוריארטי (Big Little Lies). הסדרה תתמקד באלן, תרפיסטית בהיפנוזה, אשר לאחר מספר רומנים כושלים היא אפטימית לגבי הרומן החדש שלה עד שהוא מגלה שיש לו חברה לשעבר שעוקבת אחריו במשך שנים. אלן רואה בכך ריגוש, אך לא מבינה שהן כבר נפגשו. הת'ר גראהם מקושרת לפרויקט ולא ברור איזה תפקיד היא תגלם.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Friends In Low Places. הקומדיה תעקוב אחר קבוצה של בני שלשים פלוס, אשר מנסים להתגבר על הבלגן שהם עשו בשנות העשרים שלהם.



רשת CBS מפתחת דרמה בשם Ranger. הדרמה תעקוב אחר טקסס ריינג'ר, אשר ביחד עם אביו, עוברים לדרום פלורידה, שם הריינג'ר הופך לבלש במחלק הרצח והוא תר אחר הרוצח של אחיו.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Siblings. הסיטקום יעקב אחר שני אחים, אשר שונים בצורה מהותית, אשר מחליטים לגור ביחד ולגדל ביחד את ילדיהם לאחר שאחד מהם מתגרש.

קטלינה סנדינו מצטרפת לדרמה החדשה Surveillance בכיכובה של סופיה בוש. היא תגלם את דמותה של נטלי, אשר מפקחת על כל המבצעים של ה NSA והיא טובה בעבודתה. כמו כן, היא חברה טובה של מאדי (בוש) עוד מימי הקולג' והן ממש כמו אחיות.



רשת ה CW העניקה התחייבות לתסריט לדרמה קומית בשם No Hard Feelings. קבומת חברים מתאגדים בכדי לנקום באויב הגדול ביותר שלהם, אשר תקף אחר מהם בקולג' והתחמק מעונש.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Dorian. הדרמה הקומית תתמקד באישה אשר עשתה הסכם עם השטן לפני 50 שנה בכדי להישאר צעירה ובשל כך לא היה אכפת לה כיצד היא חיה. עתה, כאשר החוזה מתחיל להגיע לסיומו, היא מחליטה שהגיע הזמן להתבגר ולהזדקן בכבוד, אבל לשם כך היא תצטרך להתחיל להתנצל בפני ים של אנשים עבור 50 שנה של התנהגות קלוקלת.



שירות הסטרימינג החדש של "דיסני" מפתח גרסה טלוויזיונית של המיוזיקל High School Musical. הסדרה אמורה לעלות בסוף 2019. ג'ושוע באסט יככב בתפקיד הגברי הראשי. הסדרה, אשר תצולם כסדרה דוקומנטרית, תציג חבורה של סטודנטים, אשר צריכים להפיק מופע. הם מגלים שיש יותר דרמה מאחורי הקלעים מאשר על הבמה.



"אמזון" מפתחת דרמה מוזיקלית המבוססת על המחזה "הלילה ה 12" של ויליאם שייקספיר. הסדרה תעקוב אחר סיפור אהבה בין גבר ואישה אשר במרוצת הסדרה המיניות שלהם הופכת לנזילה. בכדי להשאיר לצידו את אהבת חייו, הגבר הצעיר כותב מחזה בהשראת "הלילה ה 12" בכדי שאהובתו תככב בו. אך הם לא לבד, קבוצת סטודנטים מוצאים את עצמם במחנה של גלישה. כולם מוצאים את עצמם בודקים סוגים שונים של מיניות.



BBC One ו "נטפליקס" מפתחים דרמה בשם Dracua מבית היוצר של סטיבן מופט ומארק גאטיס, אשר אחראים לסדרה Sherlock. גם בסדרה זו הפרקים יהיו בני 90 דקות. הסדרה תציג את סיפורו של דראקולה, הערפד המפורסם, החל מימיו בטרנסילבניה בשנת 1897, כאשר הוא זומם נגד לונדון הויקטוריאנית.

"נטפליקס" אישרה סדרה בשם Trinkets. בריאנה הילדברנד, קיאנה מדירה וקווינטסה סווינדל יככבו בסדרה. הדרמה תעקב אחר שלש נערות בתיכון: אלודי (הילדברנד), אשר בדרך כלל לא יוצלחית, מו (מדירה)האאוטסיידרית, וטאביתה (סווינדל) המושלמת. השלשה מפחות חברות למרות שעל פני השטח אין להן דבר במשותף. הן מוצאות כוח אחת בעזרת השנייה.


רשת HBO הזמינה שישה פרקים לדרמה חדשה בכיכובו של מארק רפאלו בשם I Know This Much Is True. הדרמה תעקב במקביל אחר חייהם של תאומים זהים דומיניק ותומאס בירדזי (רפאלו) בסיפור אפי של בגידה, הקרבה וסלחנות באמריקה של המאה העשרים. 

אין תגובות: