יום שני, 22 באוקטובר 2018

פרסום: 11 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 16 עד ה 22 באוקטובר 2018



"נטפליקס" ביטלה את הקומדיה All About The Washingtons לאחר עונה אחת.

העונה החמישית והאחרונה של Jane The Virgin תעלה רק בינואר 2019.

בסדרה Designated Survivor, השחקנים אנטוני ריצ'ארדס וג'ולי וייט מצטרפים לעונה השלישית בתפקידי אורחים מתמשכים. אדוארדס מצטרף כמארס הרפר, ראש הסגל של הנשיא. הוא שירת עבור מספר נשיאים בכל מיני תפקידים. הוא חושב שהמשטר צריך להיות מפוקס יותר. הוא ייצא נגד מנהלת הקמפיין לוקיין זימר, (וייט), אשר רגילה לנצח קמפיינים ועושה רושם שיש לה אג'נדה משלה. בעברה ניהלה משרד ליחסי ציבור ועברה גירושין מכוערים. הרצון שלה לנצח יגרום לה לנסות ולסגור עסקאות מפוקפקות מאחורי הגב.

בסדרה The Terror, השחקן דרק מיו מצטרף לעונה השנייה בתור צ'סטר נאקיימה, בנו של מהגר יפני, אשר חולם לעזוב את הקהילה האסייתית-אמריקאית שלו ולהתגייס לצבא. במהלך 10 הפרקים הוא יהפוך מילד נאיבי לגיבור מלחמה.

בסדרה "מרפי בראון", הסלבס הבאים מגיעים לסדרה בתפקידים אורחים: בט מידלר, ברוק שילדס, ג'ון לרוקט, קייטי קוריק, ופיטר גלגר. מידלר וקוריק הופיעו בסדרת האם: מידלר כקפריס מורטון וקוריק בתור עצמה וכך יהיה גם עתה. שילדס תגלם את דמותה של הולי מקין לין, אשה שהייתה בקומה במשך זמן רב ועתה היא קמה ממנה. היא חברה טובה של קורקי מימיה בתחרויות מלכות יופי. היא תופיע בפרק שישודר ב 15 בנובמבר 2018. ג'ון לרוקט יגלם את דמותו של השופט נייט קאמפבל, בעל רוח דומה לזו של מרפי. הוא יופיע בפרק של ה 8 בנובמבר 2018 כמו גם מידלר וקוריק. גלגר יגלם דמות של קריין חדשות שמרני, ג'ון הגרטי, ומכסה מערכת בחירות עם אייברי בראון. הוא גם טורף גברים ויופיע בפרק של ה 1 בנובמבר 2018.

בסדרה Lucifer, השחקנית ונסה וידוטו מצטרפת כשחקנית אורחת מתמשכת בדמות המלאכית רמיאל. מדובר באחות הקטנה של אמנידאל, אותו היא מעריצה. אך היא מרגישה שלא מעריכים אותה.

בסדרה Supergirl, בימים אלו מלהקים את דמותו של לקס לות'ור.

בסדרה Supergirl, השחקנית אזי טספאי מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת בתור אחותו של ג'יימס אולסן, קלי. מדובר באישה אינטליגנטית ובעלת תבונה בעלת עבר צבאי בשל הצורך שלה לשלם את הכסף שהיא חייבת ללימודיה. היא זה עתה שוחררה מהצבא והיא קרובה מאד להכשרתה כפסיכולוגית. היא דואגת לאחרים.

בסדרה "וויל וגרייס", השחקנית מולי שאנון חוזרת לסדרה בתור ואלרי באסט, השכנה של וויל וגרייס שהפכה לחברה הכי טובה של וויל בשעה שגרייס הייתה עסוקה מדי. כמו כן, הורחב מספר הפרקים שמאט בומר (מקוי וייטמן, המחזר של וויל)  ישתתף בהם כשחקן אורח מאחד לשלש.

בסדרה S.W.A.T, השחקנית קלייר קפה (בתמונה) מצטרפת לסדרה כשחקנית אורחת בתור קירה, אישה שכריס מתראה איתה. בדייט השלישי שלהם היא מודיעה לו שהיא מעדיפה יחסים פתוחים עם יותר מפרטנר אחד. ושהיא והארוס שלה מחפשים מישהו נוסף לחלוק איתם את אהבתם. האם הוא יסכים ? באותו פרק דבי אלן תופיע כמו של הונדו, שריס.

בסדרה Crominal Minds, סטפן מנודה מגיע לסדרה בתור אנדרו מנודזה, סוכן באחת היחידות, הופך למושא אהבה עבור דמותה של אמילי פרנטיס. 

2 תגובות:

JamesCrow אמר/ה...

חשוב לציין שלקס לות'ר אמור להופיע העונה ולא יהיה חלק מהarrowverse אז מניח שאחרי.

בכל מקרה מי שזה לא יהיה יהיה לו קשה להיכנס לנעליים של מייקל רוזנבאום שלפי דעתי עשה את התפקיד הכי טוב (גם אם כוללים את שאר הסדרות והסרטים)

מה שבטוח הוא יהיה יותר טוב מלקס ג'וניור (בטמן V סופרמן)

JamesCrow אמר/ה...

אי-אפשר לערוך אז הוסיף את זה:
בפודקאסט האחרון של רוזנבאום (לקס מסמולוויל) עם סטיבן אמל (החץ), רוזנבאום אמר שהוא לא יכול לשחק בתפקיד מלא אבל לא שולל תפקיד אורח.

לאחרונה גם יש שמועות שהולכת להיות סדרה על סופרמן בCW.
חייב לומר שהשמועות מתחילות להרגיש אמיתיות בגלל שעכשיו:
-סופרמן כבר לוהק והולך להופיע שוב בפרק הקרוס אובר.
-לואיס ליין לוהקה כבר לסופרגירל.
-עכשיו מלהקים את לקס.

* אפשר גם להוסיף לכך שהנרי קאביל כבר לא סופרמן ושל-וורנר ברוס אין שום כוונה ליצור סרט חדש המתמקד באיש הברזל.

-גרג ברלנטי (המפיק של כל הסדרות) הביא רמז קטן בפרק השני של "טיטאן" החליט להדגיש לנו שסופרמן קייים בעולם של טיטאן... זה לא אומר הרבה אבל בעבר כבר היה קרוס אובר בפלאש/סופרגירל לפני המעבר לCW.
כרגע גם בלאק לייטינג לא חלק מהARROWVERSE