יום שישי, 21 בפברואר 2014

פרסום: רשת TNT קרובה להחזיר סדרה נהדרת למרקע.



לאחר שלשה סרטי טלוויזיה בכיכובו של נואה ויילי אודות פלין קארסון, הספרן אשר שומר על אוצרות מיתולוגיים וקסומים בעלי כוחות, רבים ציפו לסרט הרביעי בסדרת The Librarian, במיוחד לאור העובדה שהסרט השלישי פתח את הפתח לכך, אולם ככל שהזמן עבר מעריצי הסרטים (ואני ביניהם) התבדו. עתה נודע, כי ברשת TNT קרובים מאד להחזיר את סדרת הסרטים למרקע, אך הפעם בתור סדרה לכל דבר בעלת עשרה פרקים לעונה. עד כמה קרובה ? בעולם הספורט היו מכנים את זה כך: "על סף חתימה".

נואה ויילי נמצא בשיחות בכדי לחזור ולגלם את דמותו של פלין, אך יצטרכו להתחשב בכך שהוא מככב בסדרה אחרת של TNT, הכוונה היא כמובן ל Falling Skies ולכן קיים סיכוי שהוא לא ישתתף במתכונת מלאה בסדרה או לא בכל הפרקים.

שני השחקנים הנוספים בסדרת הסרטים בוב ניוהארט וג'יין קורטין (שגם לה יש סדרה משלה, Unforgettable) אמורים לחזור ולגלם את הדמויות שלהם בסדרת הסרטים.

הסדרה אמורה לעסוק בקבוצה של צעירים (נשים וגברים), אשר מתחרים על הכבוד להיות היורשים של פלין בהגנה על החפצים. האור הירוק לסדרה תלוי במציאת אישה לתפקיד הנשי הראשי. היא מתוארת כאישה חזקה, שיודעת לדאוג לעצמה וככל הנראה בעלת מבטא בריטי, כאשר הדוגמאות לכך הן רונה מירטה, מליסה ג'ורג' או סוניה וולגר, אשר כיכבה בסרט הראשון בסדרה (ראו תמונה).

ואני אומר, החלטה מעולה !!!

תגובה 1:

דנה אמר/ה...

השמע מעניין. אנסה לראות את את הסרטים הקיימים.