יום רביעי, 5 בפברואר 2014

פרסום: תהיות לגבי העתיד הקרוב של רשת ה CW.



רשת ה CW עומדת בפני קבלת החלטה מעניינת מאד בעונת הפיילוטים הנוכחית. נכון לעכשיו, די ברור שברשת עומדים לחדש את הסדרה The Original לעונה נוספת. כמו כן, קיימים סיכויים גבוהים מאד שברשת יאשרו את ההסדרה The Flash שהיא למעשה ספין אוף של Arrow ואת הספין אוף של Supernatural. במידה וזה יקרה לרשת יהיו 3 סדרות ו 3 ספין אוף, אחד לכל אחת מסדרות האם, מצב קצת מוזר עבור הרשת, אשר משדרת עשר שבועות שבועיות של סדרות.

במידה וזה אכן יהיה המצב (3 סדרות אם ו 3 ספין אוף) כיצד ברשת אמורים יהיו לשבץ את הסדרות ?

סביר להניח ש The Flash תשודר אחרי Arrow, אבל מה יעשו עם הספין אוף של Supernatural, מאחר וסדרת האם הצליחה לבסס עבור הרשת ערב מוצלח של יום שלישי ביחד עם The Original ? האם ישבצו אותו אחרי The Vampire Diaries ובכך יווצר מצב מוזר שהספין אוף של The Vampire Diaries משודר אחרי Supernatural ואילו הספין אוף של Supernatural ישודר אחרי הסדרה The Vampire Diaries ?

כמובן, שברשת יכולים להזיז את The Originals ליום חמישי ואז בימים שלישי עד חמישי ישודרו באותו ערב סדרת האם והספין אוף. כמו כן, הכל יכול להשתנות במידה ואחד או שניים מהפיילוטים לא יאושרו לסדרות (סיכוי נמוך מאד לאפשרות השנייה), אבל בכל מקרה, ברשת יצטרכו לקבל החלטה מעניינת מאד לגבי לוח השידורים שלהם בעונה הבאה.

דרך אגב, במידה ואכן שני הפיילוטים הנ"ל יאושרו ומאחר וככל הנראה בערב יום שישי ישודרו הטופ מודל הבאה ו Hart Of Dixie, זה מתיר לרשת רק את יום שני כערב הפתוח לחלוטין. סביר להניח שאחת מהסדרות החדשות של השנה תשודר בערב זה (צריך לראות כיצד הסדרות החדשות שיעלו בקרוב יצליחו), ואולם, קשה לראות כיצד ברשת יעלו סדרה חדשה בערב זה אל מול The Voice ולכן יכול מאד להיות שסדרה חדשה נוספת של השנה תצטרף אליה (תלוי בנתוני הרייטינג שהסדרות הללו ישיגו).

אין ספק שהצגת הלוח החדש של הרשת בחודש מאי אמור להיות אירוע מעניין מאד (אם כי, בדרך כלל הלוח מודלף קודם לכן). נצטרך להמתין עוד כארבעה חודשים בכדי להיות חכמים יותר בנידון.

תגובה 1:

בובי אמר/ה...

אם נינה דוברב הייתה משחקת באימפריית הפשע את מי היא הייתה משחקת?