יום רביעי, 5 בפברואר 2014

פינת D1D1 רואה סרטים.

.R.I.P.D - שוטרים מעולם אחר - קומדיה בכיכובם של ראיין ריינולדס, קווין בייקון ומרי לואיז פרקר. ריינולדס מגלם את דמותו של ניק ווקר, שוטר במשטרת בוסטון, שגנב זהב מחבורת פושעים ביחד עם שותפו בובי הייז (בייקון), כאשר ווקר מנסה לעשות את הדבר הנכון ולהודיע על הזהב, הייז מחסל אותו. ווקר עולה השמימה ונותנים לו אפשרות לכפר על מעשיו בכך שיהיה שוטר למציאת פגרים שמתו ומאסרם אבל נמלטו מהעלייה למעלה. הוא מצוות לרוי פולסיפר (ברידג'ס) והשניים מגלים מה באמת מסתתר מאחורי הזהב שווקר והייז מצאו. בתווך נמצאת ג'וליה (סטפני סזוסטאק), אשתו של ניק.

הקומדיה, שהופקה בעקבות קומיקס, מזכירה מאד את המוטיבים של "גברים בשחור", כאשר את הגוון של החייזרים מחליפים הפגרים המתים. גם השיתוף פעולה בין ריינולדס לברידג'ס מזכיר מאד את שיתוף הפעולה בין וויל סמית לטומי לי ג'ונס (שוטר זקן וטירון).

במידה ושופטים את הסרט בפני עצמו, מדובר בקומדיה לא רעה בכלל, קלילה ומעניינת, שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות. אין בה יותר מדי "מריחות", ככל הנראה בשל העובדה שהיא בת 90 דקות בלבד (כפי שקומדיה צריכה להיות). התסריט "זורם" בצורה חלקה ומערכת היחסים שבין ברידג'ס לריינולדס (שמוכיח בכל סרט שהוא משתתף בו עד כמה הוא שחקן קומי מעולה). למען האמת, אין בסרט אלמנטים גרועים שניתן לציין, אבל מצד שני הוא לא ייכנס לרשימת הקומדיות הגדולות ביותר. סרט טוב נקודתית בלבד. לפי דעתי, היה מצליח יותר בתור סדרת טלוויזיה.

אז, לראות או לא לראות ?

אפשר לראות, במיוחד אם אין לכם משהו אחר לעשות. הסרט יעביר לכם 90 דקות בכיף.

 

אין תגובות: