יום ראשון, 9 בפברואר 2014

עונת הפיילוטים 2014: השחקנים המבוקשים ביותר.


אנו נמצאים כעת באמצע תקופת ליהוק השחקנים עבור הפרויקטים החדשים של רשתות הברודקאסט. כפי שקורה בדרך כלל בעונות הפיילוטים, הרשתות פונות לאותם שמות ומתחרות על שירותיהם. כמעט תמיד ניתן למצוא מספר שחקנים, אשר מחזיקים במספר רב של הצעות לפני שהם מחליטים באיזה פרויקט לבחור, או אם בכלל.

בשנה שעברה הייתה זו רוז בירן (Damages), אשר הייתה השם החם בתעשייה לאחר שהסדרה בה הופיעה במשך חמש עונות הגיעה לסיומה. בסופו של דבר בירן החליטה לדלג על שלל ההצעות שקיבלה. השחקניות, אשר מקבלות השנה מספר רב של הצעות לפרויקטים הן: ג'ניפר קונלי, מרי אליזבת' ווינסטד, מגי ג'ילינהל, דיאן ליין, מריה בלו (למרות הפיאסקו עם הדרמה הקודמת שלה ברשת NBC, הכוונה כמובן לגרסה האמריקאית ל"חשוד המיידי"), הילארי סוונאק, אוקטביה ספנסר, פליסטי הופמן, קירה סדג'וויק, שרה צ'אלק ואליזבת' באנקס.

שם אחד, שדי היה מתחת לראדר בשנים האחרונים כבר מצאה לעצמה פרויקט, מדובר בטיה ליאוני (שם שהיה חם מאד בשנות התשעים ושנות האלפיים לא עשו לה טוב מבחינת קריירה), שקיבלה תפקיד ראשי בדרמה Madam Secretary של רשת CBS ביחד עם ג'ק דוונפורט, שגם מחוזר מאד. שם נוסף בצד הנשי שהיה מחוזר מאד וזה עתה מצאה לעצמה פרויקט הוא ג'ניפר קרפנטר ("דקסטר"), אשר מככבת בפיילוט לרשת ABC בשם Sea Of Fire. בצד הגברי נמצא דיוויד שווימר, בפרויקט הטלוויזיוני הראשון שלו אחרי "חברים", כאשר הוא יככב בקומדיה Irreversible עבור רשת ABC. שמות נוספים ש"קפצו על העגלה" וכבר מצאו להם פרויקטים הן: אלי קאמפר (התכנית של טינה פיי ורוברט קארלוק) ונטשה ליון (הפיילוט של איימי פולר).

בצד הגברי, השם של יו לאורי נמצא חזק מאד בפנקסי חברות ההפקה. מדובר בשנה שנייה ברציפות שהוא השם החם בתעשייה. בשנה שעברה הוא השתעשע ברעיון להשתתף בדרמה Crossbones של NBC, כאשר הייתה לו גם הצעה לתפקיד הראשי בלהיט The Blacklist של רשת NBC, אך בסופו של דבר הוא ויתר על התפקידים. למרות זאת, יו ממשיך לקבל הצעות על גבי הצעות להשתתפות בפרויקטים חדשים, דרמות, אך גם קומדיות. שמות חמים נוספים הוא ג'פרי דין מורגן וג'ון סי ריילי (Magic City). שמות אחרים באותה רשימה הם: ג'ון קראזינסקי ("המשרד"), למרות שהוא לא טען שהוא רוצה לחזור לטלוויזיה, תומאס היידן צ'רץ', ג'יימס מארדסן, שון וויליאם סקוט, דניס קוויד, לוק ווילסון ואדם פאלי.

בכל שנה קיים קאסט של סדרה שזה עתה בוטלה, אשר הופך למבוקש ביותר. השנה מדובר בקאסט של הקומדיה Happy Endings. שתיים מתוך הקאסט, אלייזה קופ וקייסי ווילסון, כבר "נחטפו" לפרויקטים חדשים: הקומדיה Benched של רשת USA והפיילוט Marry Me של רשת NBC, וגם זאקרי נייטון אמור לככב בקומדיה Weird Loners של רשת FOX כאשר האחרים, כולל פאלי ודיימון ווסט ג'וניור, עדיין מבוקשים ברמה גבוהה. גם רוב לאו וראשידה ג'ונס מהקומדיה Park & Recration, שעדיין בחיים, גם הם "נחטפו" מהר מאד עבור פיילוטים חדשים, רוב לאו עבור The Pro של רשת NBC ואילו ג'ונס עבור Tribeca של רשת TBS, בה היא תגלם את התפקיד הראשי.


הערה: הניתוח מבוסס על כתבה של נלי אנדרווה, כתבת התרבות האמריקאית.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

דיימון ווסט ג'וניור הצטרף לאחרונה לסדרה "New Girl", בתפקיד אורח לעת עתה...