יום שלישי, 14 בינואר 2014

פרסום: רשת FOX שחררה מספר הודעות מעניינות


להלן עיקרי הדברים:

1. ברשת FOX מנהלים משא ומתן עם הפקת הסדרה Bones לעונה עשירית, אשר אמורה להיות גם האחרונה שלה.

2. לגבי סיכויה של The Mindy Project, נאמר שהיא ממש על הגבול בכל הנוגע לחידוש. אך תרגום הדברים הוא, שהיא תבוטל בתום העונה, אבל לא רוצים להודיע על כך היות ולא רוצים שמעט הקהל שעדיין צופה בסדרה יברח לחלוטין.

3. לגבי הסדרה Enlisted שנתוני פרק הפתיחה שלה היו גרועים מאד, עדיין רוצים לראות את נתוני 12 הפרקים הנותרים ונתוני מכירות ה DVD לפני שמקבלים החלטה סופית לגביה. עצה שלי ? במידה והסדרה תרד מנתוני פרק הפתיחה (0.7 נק' מדד) לכיוון 0.5 נק' מדד היא תבוטל באופן מיידי. הסדרה לא חוזרת לעונה נוספת בכל מקרה.

4. עדיין לא התקבלה החלטה באם להחזיר את The X Factor לעונה רביעית, למרות שסיימון קאוול הצהיר שהיא תחזור.

5. הפרויקט Gotham, אשר יציג את תולדות המאבק בפשע של המפקח גורדון ב"גוטהאם סיטי", וככל הנראה יאושר לסדרה, יציג את כל הנבלים מאותו עולם (קאטוומן, איש הפינגוון ואיש החידות בן היתר) וגם את ברוס ויין (למרות שבתחילה חשבו שלא), אבל הוא יהיה בן 12.

6. ככל הנראה, שאר העונה של Glee עד סופה תתרחש בניו יורק.

7. הסוף של הגרסה האמריקאית לברודצ'רץ (Gracepoint) יהיה שונה מהגרסה הבריטית.

8. הידיעה החשובה מכולן היא, שרשת FOX זונחת לחלוטין את "עונת הפיילוטים" כפי שהייתה עד כה. לטענתו של קווין ריילי, היו"ר של מחלקת הבידור של הרשת, כבר קשה להשיג בעולם הטלוויזיוני הנוכחי טאלנטים בזמן כה מועט, לאסוף כותבים ולהפיק עשרות פיילוטים במשך תקופה כה קצרה. התוצאה היא: מוצרים מועטים איכותיים. בשל כך הם לא יעבדו לפי אותו לוח זמנים. ברשת יכולים להרשות לעצמם את המהלך היות וברשת כבר נעולים על פרויקטים רבים:

הסדרות: The Following (פרט לנפילה קשה בעונה השנייה) צפויה לחזור לעונה שלישית, Sleepy Hollow חוזרת לעונה שנייה (שתשודר ללא הפסקה), Bones צפויה לחזור לעונה עשירית, "אמריקן איידול" (למרות נתונים לא גבוהים) לא תיעדר מהעונה הבאה, ל Glee הוזמנה כבר עונה נוספת. קיים סיכוי ש 24 תחודש לעונה נוספת במידה ונתוניה יהיו מספיק טובים.

כמו כן, ברשת כבר נתנו הזמנה ישירות לסדרה: Gracepoint (הגרסה האמריקאית לברודצרץ' הבריטית), Hieroglyph (אשר תתרחש במצרים העתיקה), Backstrom והקומדיה Mulaney.

נקודה נוספת שצריך להדגיש היא, שלרשת יש מספר פרויקטים שקרובים לקבל אישור לסדרה: במידה ו Gotham לא תהפוך לסדרה (סיכוי קטן מאד) ברשת יצטרכו לשלם קנס גדול מאד. גם The Middle Man קרובה מאד לקבל אישור ישירות לסדרה.

ולבסוף, הפרויקט Wayward Pines יכול למצוא את עצמו בלוח שידורי החורף במידה ולא יעלה בחודשי הקיץ.

מלבד הפרויקטים הנ"ל ברשת בוררים פרויקטים נוספים, שעדיין לא הבשילו.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!

אנונימי אמר/ה...

העונה השנייה של The Following עדיין לא שודרה, אז איך היא הייתה נפילה?

אמיר אמר/ה...

הכוונה ל"במידה" והיא תיפול בעונה השנייה .