יום ראשון, 19 בינואר 2014

פרסום: התייחסות של פול לי, ראש רשת ABC, למספר סדרות של הרשת.


להלן התייחסות של פול לי, ראש רשת ABC, לגבי מספר מסדרות הרשת העונה. לאחר כמעט כל התייחסות אוסיף תרגום שלי לדברים שנאמרו.

The Neigbours - אנחנו עושים הרבה בכדי שאנשים יצפו בסדרה בששת החודשים האחרונים. קיווינו שהיא תצליח בצורה טובה יותר. תרגום: אנו מאוכזבים, הסדרה כנראה תבוטל.

Lucky 7 - אולי היא הייתה מצליחה בצורה טובה יותר לו הייתה משודרת בשעה שמונה בערב.

The Assets - אנו עדיין מתלבטים כיצד לשדר את הפרקים הנותרים (6).

Body Of Proof - היא בוטלה משום שלא חשבנו שהיא תצליח לצמוח יותר. תרגום: היינו צריכים להשאיר אותה מבוטלת לאחר שתי עונות והניסיון האחרון שלנו להחזיר אותה לעונה שלישית היה כישלון.

Agents Carter - התסריט הסופי לסדרה הגיע לראשי הרשת וכנראה שבקרוב תצא ההוראה להפיק פיילוט.

Killer Woman - אנו מסיימים אותה מוקדם יותר (18 בפברואר במקום 4 במרץ) משום שאנו רוצים להשיק את Mind Games, אבל נשדר את הסדרה עד לעליית הסדרה החדשה. תרגום: אנו מודים בטעות ומנסים למזער נזקים, אך אין לנו יותר שידורים חוזרים לסדרות מצליחות לשעת השידור הזאת ולכן אנחנו משאירים את הסדרה הכושלת באוויר.

Suburgatory - החזרנו אותה ליום רביעי, אנחנו אוהבים אותה והיא מצליחה בצורה טובה. תרגום: אנחנו חיים בהכחשה ולא מודים שעשינו טעויות לגבי הסדרה.

Once Upon A Time In Wonderland - הייתי צריך לדבוק בתכניתי המקורית לשדר את הסדרה בזמן החופשה של סדרת האם ולא לשדר אותה ביום אחר. אני לוקח אחריות. אין החלטה סופית לגביה, אולם היא תצטרך להתקבל בקרוב. תרגום: עשיתי טעות, הסדרה גמורה וצריך רק להודיע זאת בצורה רשמית.

Once Upon A Time - למכשפה הרעה מהמערב יהיה חלק נכבד בחצי השני של העונה.

Trophy Wife - היא צריכה לשפר את נתוני הרייטינג שלה בכדי לחזור לעונה נוספת. יש לה סיכוי לחזור לעונה נוספת אולי ליום רביעי. תרגום: אל תהרגו לנו שעת שידור נוספת ותנסו לצפות בה, מדובר בסדרה טובה, אנחנו יודעים שעתידה הוכרע, אבל בכל זאת, אל תהרגו לנו את המפרסמים.

Revenge - אני יכול רק לשבח אותה, היא מצליחה בצורה יחסית ברייטינג למרות הובלה לא מספיק טובה של הסדרה שקודמת לה. יש לה סוף עונה חזק מאד. כבר דיברנו על כיצד העונה הבאה תראה ואנחנו שמחים להעביר אותה לשעה עשר, כאשר אולי בשעה זאת היא תוכל לשדר תכנים לקהל מבוגר יותר. תרגום: הסדרה חוזרת לעונה נוספת.

Castle - אחת מהנכסים הגדולים ביותר של הרשת. תרגום: סדרה נוספת שתחזור לעונה נוספת.

Modern Family - אנחנו גאים בה.

Scandal - הסדרה היא דוגמא לסדרה שצברה לעצמה קהל באמצעות צפייה און ליין. אנו גאים שיש לנו אותה. תרגום: אנחנו שמחים שסוף סוף יש לנו להיט ברשת ואולי עלינו לשנות את השיווק שלנו.

The Goldbergs - מדובר בסדרה מצוינת והיא יכולה להיות משודרת ברשת שלנו במשך שנים. תרגום: יש לה סיכוי גבוה לחזור לעונה נוספת.

Agents of SHIELD - הדרמה שפונה לגברים המצליחה ביותר שיש לנו, אני גאה בחצי השני של העונה שלה. אני מודה שלקח לסדרה זמן בכדי "למצוא את עצמה" מבחינה קריאטיבית, אולם נראה שעתה היא עשתה זאת, ככל הנראה לאחר שהם (בהפקה) החלו לעבוד בצורה הדוקה יותר עם האולפנים שלנו. תרגום: מבחינה קריאטיבית לא הייתי מרוצה מהחלק הראשון של העונה ורק עתה אני חושב שהסדרה מתחילה לקבל צורה נכונה, וככל הנראה זה קורה בשל ההכוונה של הרשת. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!

מיכל אמר/ה...

מעניין, תודה רבה! אהבתי את התרגומים ;-)

אנונימי אמר/ה...

Body of Proof הייתה יותר מוצלחת מהסדרה שתפסה את מקומה ונכשלה בשלב מוקדם יותר.