יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

פינת המענה לקוראים, והשבוע: The Hundred, The Killing, Grimm, Hart Of Dixie, Regenesis, the wire,ועוד...

נתחיל עם שאלה על סדרה של רשת ה CW:

על מה מדברת The Hundred? היא אמורה לשבת על התפקיד של Cult משנה שעברה? סדרה שמתחילה באמצע עונה ?



תגובה:

הסדרה מתרחשת 97 שנים לאחר שמלחמה גרעינית הרסה את הציביליזציה וספינת חלל עם בני אנוש עבריינים חוזרים לכדור הארץ בכדי לנסות ליישב אותו. וכן, היא אמורה להיות מחליפה כמו Cult.

ועכשיו, מקבץ שאלות:

1. מה הפיילוט ופרק הסיום הכי טוב שראיתה?

2. מה דעתך על העונה השנייה של גרים ולכמה עונות אתה חושב שהיא תגיע והאם אתה רוצה שהיא תמשיך?

3.מה דעתך על: הנפילים, ראש גדול ותיכון השיר שלנו ואיך איך בהשוואה לסדרות הנוער כיום(אליפים, גאליס, החממה ויומני החופש הגדול)



תגובה:

1. אין לי פיילוט אחד מוצלח ופרק סיום מעולה, אני דווקא זוכר פרקי סיום שלא אהבתי כדוגמת פרקי סיום הסדרה "צ'אק" או פרק הסיום של "אבודים."

2. עוד לא צפיתי בעונה השנייה של "גרים" כשאצפה אדווח. וכן, על פי העונה הראשונה אשמח אם היא תמשיך, נראה אם אחזיק באותה דעה לאחר שאצפה בעונה השנייה.

3. לגבי "הנפילים", אהבתי את הרעיון, אך הביצוע יכל להיות יותר טוב, העונה השנייה של הסדרה איכזבה בגדול ביחס לעונה הראשונה. היה לה פוטנציאל שלא מומש. לגבי "ראש גדול" לא צפיתי בה באדיקות ולא כל כך התחברתי. לגבי "תיכון השיר שלנו", זה היה זבל גמור. לגבי הסדרות של היום, את "יומני החופש הגדול" לא ראיתי ולכן לא אוכל לחוות דעה, ב"חממה" אצפה בקרוב ואז אוכל לחוות דעה, את הביקורות של על "גאליס" ו"אליפים" (מלבד העונות האחרונות שלהן) ניתן למצוא בבלוג.

נעבור לשאלה על סדרת כבלים:

אז אחרי עוד עונה עם רייטינג אפסי, כשלא נותר כבר מה לקצץ- האם לדעתך זה העונה אחרונה [וזה סופי] של THE KILLING?! -למרות עונה מצוינת שנסתיימה בקליפהאנגר אימתני, כמובן... אולי ההשווא הלרייטינג הלא משהו של FX@THE BRIDGE תעזור?! ;)



תגובה:

לצערי, עושה רושם שזה אכן הכיוון. כמובן, שאם מבחינה כספית ישתלם ל AMC להפיק עונה נוספת, אז זה עדיין בגדר אפשרי. הסיכויים לא גבוהים.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה של רשת CBS:

מה אתה יכול לספר על הסדרה We Are Men ?



תגובה:

הסדרה עוסקת בגבר צעיר שלומד את לקחי החיים מאדם מבוגר בקומפלקס להשכרה. (ג'רי אוקונול, קאל פן, טוני שאולוב יככבו בסדרה). רשת CBS פלרטטה מזה שנתיים עם הרעיון לקומדיה We Are Men, של רוב גרינברג. בעונת הפיילוטים שעברה, הרשת פסחה על הרעיון, אך ביקשה מגרינברג להפוך את הקומדיה לסיטקום ואז יהיה לה סיכוי טוב יותר לקבל אישור. גרינברג התעקש על החזון שלו ובסופו של דבר, מנהלי הרשת היו אלו ש"התקפלו" ואישרו את הקומדיה השנה לסדרה לפי חזונו של גרינברג.

גם שאלה על סרטים התקבלה השבוע:

ראית את הסרט the internship ? אם כן מה דעתך ?



תגובה:

לא, אין עדיין את הסרט באיכות טובה ובקולנוע לא צפיתי בו.

ושאלה על אתר אינטרנט:

מה דעתך על המגזין TV Guide?
אתה מעיין בו?



תגובה:

אני נכנס לשם לעיתים, אתר לא רע בכלל. לא אחד הגדולים והעיקריים בו אני מעיין, אך כן, הוא ברשימה שלי.

השאלה הבאה מגיעה מדנה:

אתה מכיר / צפית בסדרה הקנדית Regenesis?
סיימתי לראות את 4 העונות ולדעתי היא ברובה מצויינת, בעיקר העונה השניה.
מומלץ לאנשים שלא זקוקים לכתוביות.



תגובה:

כן, סדרה לא רעה בכלל, שתי העונות הראשונות היו טובות, לאחר מכן חלה ירידה גדולה. לצערי, מדובר בדרמה רפואית בעלת מידע רפואי רב ולכן, גם מי שלא זקוק לכתוביות בדרך כלל יכול להתבלבל, רמת האנגלית גבוהה יחסית. שתי העונות הראשונות של הסדרה מומלצות, על השתיים האחרות אפשר לוותר.

ועכשיו, שאלה על סדרה שדנתי בה הרבה בבלוג:

מה דעתך על הסדרה הסמויה?



תגובה:

הרבה אהבו אותה, אך אני לא. לדעתי, מדובר בסדרה שמעורכת הרבה יותר מדי, סבלתי אותה למספר פרקים לא רב ואז זנחתי (מלבד קריצות פה ושם). אבל נסו ותיווכחו בעצמכם אם אתם אוהבים אותה.

ושאלה נוספת לסדרה של רשת ה CW:

מה דעתך על Hart Of Dixie?



תגובה:

עונה ראשונה סבירה, עונה שנייה משעממת וצפויה. רק לחובבי אופרות הסבון וגם להם לא מדובר באחת מהטובות שהיו על המסכים בזמן האחרון.

שאלה על סדרה ישראלית:

קראתי שכתבת שאתה לא אוהב את פצועים בראש לאחר 2-3 פרקים, עכשיו אחרי שהסדרה נגמרה אתה עדיין חושב שהיא לא טובה?



תגובה:

אני עומד מאחורי הביקורת שלי גם בתום העונה. למעשה, קלעתי בול לגבי הסדרה כבר בתחילתה וסופה לא שינה את דעתי, אותן מסקנות נשארות רלוונטיות ונכונות גם בסוף העונה.

ושאלת השוואה ממיכאל דדשוב:

לאיזו סדרה הייתה עונה ראשונה ושנייה יותר טובה TEEN WOLF או The Vampire Diaries ?



תגובה:

לצערי, עדיין לא חזיתי בעונה השנייה של Teen Wolf ולכן לא אוכל להשוות. לגבי The Vampire Diaries, חלה ירידה גדולה מאד בין העונה הראשונה לשנייה.
להלן שלב סיכום עונה שערכתי לסדרה:
(עונה ראשונה) http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2010/10/vampire-diaries_31.html
(עונה שנייה) http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2011/11/vampire-diaries_27.html


השאלות שהגיעו במייל:

שאלה ראשונה:

1. פיטר קפלדי שנבחר כמחליף למאט סמית'- אפשר סקירה על עברו בסדרות ובטלוויזיה?

2. הוא מחליף ראוי (ולא שמאט סמית' היה מציאה גדולה)?

3. איך אתה מסכם את הקדנציה של מאט סמית' כדוקטור?



תגובה:

1. להלן הרשימה שיש בויקיפדיה:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Capaldi

2. למען האמת, לא שמעתי עליו יותר מדי, למרות שכפי שניתן לראות ברשימה מאחורין קריירה די ארוכה. נצטרך להמתין ולראות.

3. היה קשה לבוא ולהחליף את דייב טננט, והמסקנה לגביו היא שהוא היה בינוני, לא מבין הדוקטורים שיזכרו לטווח הארוך, את הדמות של איימי פונד יזכרו יותר ממנו.

שאלה שנייה:

לפני כמה זמן כשוחחתי עם מורי (אשר הינו מרצה באונברסיטה) הוא עלה טענה שהצלחה והפרסום של ילדים בגיל צעיר עולה להם לראש ודופקת (סליחה על הביטוי) או הורסת אותם, כמו ב"בית ספר למוזיקה" ושלל תוכניות בערוצי הילדים(דיסני, ערוץ הילדים, ניקולדיון וכו'). מה דעתך על טענה זו.



תגובה:

אני חושב שזה קצת מורכב. ראשית, צריך להבין שכמעט מאחורי כל ילד כוכב עומדים הורים מלחיצים שדוחפים אותם חזק מאד. כאשר הם מתבגרים הם רוצים להתפרק ולצאת לעצמאות והדרך שלהם לפרוק עול היא פשוט להתפרע על ידי סמים, אלכוהול והתנהגות רעה. ילדים חכמים יותר כגון הילארי דאף או טיילור סוויפט (עד עתה) ידעו לא לעשות זאת, מנגד יש ילדים כמו ג'סטין ביבר, שהם קלישאה בנושא. וכן, ההצלחה היא גורם מזרז לכך, כאשר הילדים חושבים שמותר להם הכל (אבל זה קורה גם למבוגרים).

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה!

nן אמר/ה...

D1D1,
אני מסכימה איתך בדעתך על הסמויה.
קראתי עליה כמה וכמה פעמים והחלטתי להוריד את כל חמשת העונות שלה במלואן לפני שצפיתי בפיילוט.
היו כמה וכמה סדרות שלא כ"כ אהבתי (לדוגמאת סקראבס או שני גברים וחצי) אך בכל זאת צפיתי עד סופן כי המוטו שלי זה לא להפסיק סידרה באמצע.
יום אחד קמתי רעננה בבוקר החלטתי לראות הסמויה, שרדתי 20 דקות בלחץ! נרדמתי מול המסך ופשוט לא יכולתי לסבול אותה, כ"כ משעממת ומעפנה. עכשיו פח הזבל שלי (במחשב כמובן) נהנה מהסידרה.

אגב, יש לי הצעה בשבילך. לדעתי יהיה נחמד אם פעם בכמה זמן תפרסם סידרה שאתה אהבת וממליץ לראות ותרחיב עליה קצת (בלי ספויילרים כמובן) ככה אולי אנשים יתעניינו ויתחילו לראות סדרות חדשות.